https://www.youtube.com/watch?v=lWlRKCuXj-g
Itselle ainakin toi hyvin vahvasti tunteita pintaan.
Lyhytelokuva lapsista kenttäpalvelustyössä
Valvoja: Moderaattorit
- Tony
Re: Lyhytelokuva lapsista kenttäpalvelustyössä
Kuin myös. I can't even.Emmy kirjoitti:Itselle ainakin toi hyvin vahvasti tunteita pintaan.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
- Tony
Vaikuttava pätkä tosiaan. Niin paljon mahtuu viiteentoista minuuttiin. Jt-lapsen koko maailma. Rakenna tuossa sitten tervettä maailmankuvaa.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
Emmy
Niinpä. Tuo viimeinen kohta jossa pojasta puhuttiin sai aikaan melko inhottavia muistoja. Kentällä myös aina toivoi, ettei kukaan koulukaveri vaan ikinä näkisi. Koskaan ei ollut kivaa lähteä, ei ikinä.
- Verilettu
- Moderaattori
- Viesti:
Surullinen video. On väärin että lapsia käytetään yhtään mihinkään tuossa sairaassa lahkossa. Mutta tässähän ei ollut mitään uutta, siis tässä että lapset aivopestään ja sen aivopesun ollessa kesken he kärsivät. Surullinen video.
-
Henekka83
Mikäs järki järjestössä on olla lapsikastetta vastaan ja sitten kuitenkin omat lapset "pakotetaan" kenttäpalvelukseen.
Joo itellenikin tulee muistoja mieleen tuosta pätkästä.
-
Veli-Hopea
Pakottamistahan se on. Jos se on vapaaehtoista niin jtt voisivat hymyillä lapsillensa ja sanoa :Henekka83 kirjoitti:Mikäs järki järjestössä on olla lapsikastetta vastaan ja sitten kuitenkin omat lapset "pakotetaan" kenttäpalvelukseen.
" Ei sinun tarvitse jos et halua."
( täysin vapaaehtoista)
Harvemmin on tullut kuultua..
Harva lapsi haluaa, lähestulkoon vannon, mutta mistäs sen tietää.. Kyllähän se joskus jollakin hetkellä voi ihan kivaakin olla, mitä monesti epäilen.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.