Kuva: Kotimaa24
http://johanneksenpoika.fi/uutiset/juttu_s432.html
Valvoja: Moderaattorit

Verilettu kirjoitti:Mä veikkaan vähän pidempää aikaa. Syyskuussa ei enää blogia ole.
Tästä tulee nyt varmasti seurakunnissa joku järkyttävä puhe jossa todetaan :Verilettu kirjoitti:Selvä.
Siksi koska nuo keskustelut tuskin koskaan päätyvät jtn kannalta suotuisaksi vaan jt oppi paljastuu keskustelun edetessä huuhaaksi.Itse en täysin ymmärrä sitä, miksi Suomen haaratoimisto (Beetel) ei koskaan näytä vihreää valoa tälläiselle ihan asialliselle keskustelulle tärkeistä teemoista
Siksi koska julkisuuten ei tuoda sitä, ettei hankaliin kysymyksiin ole asiallisia vastauksia. Salilla hankalat kysymykset ohitetaan seliselittelyllä ja siihen on tyytyminen tai vaihtoehtona lähtö muonavahvuudesta.Ex-witness kirjoitti:Itse en täysin ymmärrä sitä, miksi Suomen haaratoimisto (Beetel) ei koskaan näytä vihreää valoa tälläiselle ihan asialliselle keskustelulle tärkeistä teemoista?
Kunnioitettava ajatus, jota ei kunnioiteta Vt-seurassa, joka monottaa eri tavalla ajattelevat sitä mukaa kun niitä ilmaantuu.Minusta jokaisella on oltava sanan vapaus kirjoitella hengellistä näkemyksistänsä jos se tapahtuu rakentavassa hengessä.
Melkoisen erikoisesti olet onnistunut luovimaan jt-kultin läpi jos kirjoitustasi lukee nimmarisi lähtökohdasta Logiikkavaatimusta ei kannata tuoda keskusteluun, jossa ruoditaan jt-menoa. Kaikki hankalaksi koettu kyseleminen on jt-piireissä Jehovan edelle menemistä. Ehdottoman kyseenalaistamaton kuuliaisuus on hyve jt-porukassa, kyseenalaistaminen on varma keino päästä epäsuosioon.Tätä kirjoittaessani yritän löytää mielestäni jonkinlaisen loogisen ymmärryksen tälle, mutta pää suhisee täysin tyhjää.