Tajusin vasta viime vuonna kunnolla ettei Vt-seurassa ole luultavasti YHTÄÄN sellaista joka noudattaisi Jumalan sanaa. Itse en ole koskaan ymmärtänyt minkäänlaista kilpailua (vaikka jotain vahingossa voittanutkin, omin kyvyin mutten kilpailun vuoksi.) Sama pätenyt isänmaallisuuteen ja maiden rajoihin, erillisyyteen.Tony kirjoitti: Sama periaatteiden venyminenhän tapahtuu esim. MM-lätkän aikoihin. Suomea fanitetaan ihan kybällä, vaikka se onkin selvä merkki isänmaallisuudesta.
Täälläkin kyllä tulee päivittäin ilmi ettei jt:t kykene edes mihinkään rehelliseen keskusteluun. Omalla kohdallanikin huomasin että liikaa "omia ajatuksia" piti hyvin etäisyyttä jotta olisi ollut "sopivaa seuraa" vai olinko silloin itse liian puhdas siihen populaan, olen alkanut kallistumaan siihen suuntaan. Kyllähän tuollaisten sääntöjen kanssa pystyy elämään jos ne on jo valmiiksi sisäänrakennettu, siinä yksi syy Seuraan haksahtamisessa. Heh nyt tajuan miksei Seuralla henkeä ole plus kaikki väärän profeetan tunnusmerkit näkyvät kultissaan.
Ex ex-jt mieheni sanoi 2 vuotta Suomessa oltuaan ettei olisi yhtään jehovan todistajaa tässä maassa jos alkoholin käyttö kiellettäisiin, se kävi kyllä ilmeiseksi itsellenikin viimeistään kasteella käymisen jälkeen kun jotain vierailuja vielä pyhiin jt-perheisiin tehtiin.
Että voi sitä jeesustelun ja hurskastelun määrää. Loputkin luulot ja kuvitelmat karisivat sitten täällä Veljesseurassa onneksi.
Kiitän samassa yhteydessä tänne saapunutta Rakkauden Tien kulkijaa, samalla polulla ollaan, kiitos hyvistä kirjoituksistasi agapi_dō, oli hienoa kohdata Henki.
Maailmankaikkeuden mekanismeista tunnetaan ehkä se 5 %. Ja jos ei ole henkeä ei pysty hengen asioita ymmärtämään, siksi ateistit vaativat tunnusmerkkejä ja ihmeitä.
Kolkuttakaa niin teille avataan.