Ketkä oli Hitlerin ja hänen kenraaleittensa esikuvia?
Valvoja: Moderaattorit
-
Occamin partaveitsi
Ketkä oli Hitlerin ja hänen kenraaleittensa esikuvia?
Hitlerin SS politiikassa oli hämmästyttävän paljon yhtäläisyyksiä Vartiotorniseuran "seuraa johtajaa" menetelmiin.
Vartiotorniseuran antamia ohjeita ja sääntöjä on noudatettava SOKEASTI ja OMIA AIVOJAAN KÄYTTÄMÄTTÄ. Jos näin ei joku tee, niin hän joutuu eristyksiin, eli aitaukseen jossa on KUOLEMAANTUOMITUT.
Näin toimi myös Hitlerin ja kenraaleittensa politiikka.
Kirjassa... Rudolf Höss AUSCHWITZIN KOMEDANTTI sivulta 99 suora lainaus.......
" Monessa eri tilaisuudessa sekä Himmler että Eicke viitasivat uhä uudelleen siihen, Jehovan todistajain fanaattisuus oli SS:lle esikuva. Yhtä fanaattisesti, yhtä järkkymättömästi kuin raamatuntutkija uskoo Jehovaan, täytyy SS-miehen uskoa kansallis -sosialismin aatteseen, Adolf Hitleriin.
Vasta kun kaikista SS-miehistä on tullut sellaisia maailmankatsomuksensa uskovaisia fanaatikkoja, on Adolf Hitlerin valtion tulevaisuus turvattu. Vain fanaatikot, jotka ovat valmiita uhraamaan "minänsä" kokonaan aatteelleen, pystyvät säilyttämään maailmankatsomuksen ja turvaamaan sen tulevaisuuden."
Lainaus loppu.
Rudolf Höss antoi kirjassaan ymmärtää, ja esitti tämän ajatuksensa myös puolustuspuheessaan sotaikeudessa, että jos esim. hän olisi halunnut käyttää omaa ajattelutapaansa ja toimia vastoin Hitlerin antamia toimintatapoja, niin hän olisi välittömästi joutunut "eristettäväksi" kuolemanleirille.
Eli Hitler, ...joka käytti mallinaan poliitiikassaan samaa menetelmää, kun mitä Jehovantodistajain järjestö käyttää jäseniensä kurissa pitämiseksi,...onnistui aiheuttamaan useiden miljoonien ihmisten tuhon.
Vartiotorniseuran antamia ohjeita ja sääntöjä on noudatettava SOKEASTI ja OMIA AIVOJAAN KÄYTTÄMÄTTÄ. Jos näin ei joku tee, niin hän joutuu eristyksiin, eli aitaukseen jossa on KUOLEMAANTUOMITUT.
Kirjassa... Rudolf Höss AUSCHWITZIN KOMEDANTTI sivulta 99 suora lainaus.......
" Monessa eri tilaisuudessa sekä Himmler että Eicke viitasivat uhä uudelleen siihen, Jehovan todistajain fanaattisuus oli SS:lle esikuva. Yhtä fanaattisesti, yhtä järkkymättömästi kuin raamatuntutkija uskoo Jehovaan, täytyy SS-miehen uskoa kansallis -sosialismin aatteseen, Adolf Hitleriin.
Vasta kun kaikista SS-miehistä on tullut sellaisia maailmankatsomuksensa uskovaisia fanaatikkoja, on Adolf Hitlerin valtion tulevaisuus turvattu. Vain fanaatikot, jotka ovat valmiita uhraamaan "minänsä" kokonaan aatteelleen, pystyvät säilyttämään maailmankatsomuksen ja turvaamaan sen tulevaisuuden."
Lainaus loppu.
Rudolf Höss antoi kirjassaan ymmärtää, ja esitti tämän ajatuksensa myös puolustuspuheessaan sotaikeudessa, että jos esim. hän olisi halunnut käyttää omaa ajattelutapaansa ja toimia vastoin Hitlerin antamia toimintatapoja, niin hän olisi välittömästi joutunut "eristettäväksi" kuolemanleirille.
Eli Hitler, ...joka käytti mallinaan poliitiikassaan samaa menetelmää, kun mitä Jehovantodistajain järjestö käyttää jäseniensä kurissa pitämiseksi,...onnistui aiheuttamaan useiden miljoonien ihmisten tuhon.
Asioita ei tule monimutkaistaa tarpeettomasti.
"Occamin partaveitsi ja Einsteinin hiomakivi"
-
Veli-Hopea
Re: Ketkä oli Hitlerin ja hänen kenraaleittensa esikuvia?
Paha se on kyllä väittää etteikö vartiotorniseuralla olisi mitään tekniikkaa käytössä ihmismassojen hallintaan.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-
Lothar II
Jos tuolloin natsit olivat kateellisia todistajien fanaattisuudesta, niin epäilemättä todistajat ovat nykyäänkin maailman parhaita ihmismassojen hallinnassa. Massan mukana lilluessa ei huomaa missä mennään.Occamin partaveitsi kirjoitti: Monessa eri tilaisuudessa sekä Himmler että Eicke viitasivat uhä uudelleen siihen, Jehovan todistajain fanaattisuus oli SS:lle esikuva.
-
Occamin partaveitsi
Ja vielä, että Rudolf Höss vielä ihmetteli sitä, että Jehovantodistajat suorastaan"kerjäsivät" pääsyä teloitukseen. Ja syynä oli vain se, että he kuvitteivat siinä paikassa pääsevänsä paratiisiin.
Näinhän Islamin uskoisetkin uskovat tänäkin päivänä, ja siinä toivossa tekevät jopa itsemurhaiskuja.
Ei kovin suurta eroa uskomuksissa.
Näinhän Islamin uskoisetkin uskovat tänäkin päivänä, ja siinä toivossa tekevät jopa itsemurhaiskuja.
Ei kovin suurta eroa uskomuksissa.
-
Markku Meilo
Hengenvaaralllisia kulttiuskontoja kumpainenkin.Occamin partaveitsi kirjoitti:Ei kovin suurta eroa uskomuksissa.
-
Lothar II
Minulla on tuo kirja "AUSCHWITZIN KOMENDANTTI" myös.
Olin juuri tullut mukaan todistajuuteen ja olin innoissani, kun luin tuon kirjan. Kirjaa lukiessani aivan hullaannuin innostuksesta, kyllä tämä varmasti on ainoa oikea uskonto, kun näin toimivat, jopa kuolemaan asti.
Tietenkään silloin minulla ei ollut harmainta aavistusta mihinkä olin liittynyt ja mistä oli kysymys. Sanovat, että tyhmyydestä kärsii koko kroppa.
Olin juuri tullut mukaan todistajuuteen ja olin innoissani, kun luin tuon kirjan. Kirjaa lukiessani aivan hullaannuin innostuksesta, kyllä tämä varmasti on ainoa oikea uskonto, kun näin toimivat, jopa kuolemaan asti.
Tietenkään silloin minulla ei ollut harmainta aavistusta mihinkä olin liittynyt ja mistä oli kysymys. Sanovat, että tyhmyydestä kärsii koko kroppa.
-
Occamin partaveitsi
Sama täällä, luin kirjan jo kuusikymmentäluvun lopulla, ja kun silloin minulla oli vartiotorniseuran värittämät silmalasit silmilläni, niin tämä kirja vain vahvisti uskoani.Lothar II kirjoitti:Minulla on tuo kirja "AUSCHWITZIN KOMENDANTTI" myös.
Mutta nyt, kun olen heittänyt nuo väritetyt silmälasit roskikseen, niin osaan lukea tuon kirjan oikealla tavalla. Tietysti voidaan sanoa "että tyhmyydestä kärsii koko kroppa", mutta suurin syy oli ja on vartiotorniseuran mestarillinen mielenhallintaohjelma, mitä he ovat oppineet sadan vuoden aikan käyttämään yhä paremmin ja paremmin.
Ja uhreiksi joutuu nykyään etupäässä jehovantodistajain vilpittömät lapset. Karttamisohjelma on suunniteltu kavalasti sitä silmälläpitäen, ettei "tämä vilpitön lapsi pääse vapaaksi kovinkaan helposti järjestön talutusnuorasta edes täysi-ikäiseksi tultuaankaan.
- Verilettu
- Moderaattori
- Viesti:
Samanlaista mielten hallintaa on myös Pohjois-Koreassa. Ihan kuten todistajissa ja SS-miehissä, niin PK:ssa ihmiset perimmältään tietävät että täyttä pskaa tämä on, mutta joitakin se silti vetää puoleensa. PK:ssa ihmisillä tosin ei oikeasti ole valinnan varaa senkään vertaa mitä natseilla ja todistajilla.
-
ryhdistäytynyt
Epäilen, että suurin osa Hitlerin kenraaleista ei tiennyt raamatuntutkijoista yhtikäs mitään. Poikkeuksen tekee tuo SS-Totenkopf divisioona, joka oli alkuperin koottu suurimaksi osaksi keskitysleirivartioista. He tunsivat raamatuntutkijat.Occamin partaveitsi kirjoitti:
Totenkopf divisioona oli huonoin saksalaisista SS-divisioonista, koska keskitysleirivartijat eivät olleet saaneet kunnon sotilaskoulutusta, eikä fanaattisuus korvannut ammattitaitoa. Kuvaavaa on, että juuri Totenkopf disvisoonan sotilaat juoksivat pakoon lun pakojänikset, kun Neuvostoliiton ensimmäinen vastahyökkäys Suomen lapin rintamalla käynistyi 1941. Fanaattisimmat pakoonjuoksijat saatiin kiinni Ruotsin rajalta
Kun puhutaan Hitlerin Saksan kenraaleista, niin SS oli oma lukunsa, oma armeijansa. Suurin osa Hitlerin kenraaleista oli konservatiivisia aristokraatteja, jotka viittasivat kintaalla Hitlerin kansallissosialismille.
Lisäys.
"SS-taisteluryhmä Nordin muodostaminen[muokkaa | muokkaa wikitekstiä]
Alkuvuodesta 1941 useita asepalvelusiässä olleista Allgemeine SS:n jäsenistä koottuja SS-Totenkopf-rykmenttejä (saks. Totenkopfstandarten) siirrettiin Norjaan miehitystehtäviin. Helmikuussa 1941 SS-taisteluryhmä Nord muodostettiin pääosin SS-Totenkopf-rykmenteistä 6 ja 7 (loppukesästä 1941 taisteluryhmään liitettiin tilapäisesti myös rykmentti 9). Toukokuun loppuun asti yksikkö vartioi Norjan rannikkoa Kirkenesin ja Vardøn alueella, kunnes kesäkuun alussa se liitettiin pohjoiseen armeijaryhmään, Saksan XXXVI armeijakunnan alaisuuteen. SS-Nordin komentajaksi SS-Brigadeführer Herrmannin tilalle vaihtui samanarvoinen Karl-Maria Demelhuber."
https://fi.wikipedia.org/wiki/6._SS-vuo ... ioona_Nord
Ja fanaatikkojen kyvyt ilman asianmukaista sotilaskoulutusta:
"Heinäkuun 1941 alussa taisteluryhmä hyökkäsi neuvostoliittolaisten asemiin Sallassa. Suomalaisten menestyessä kokemattomien SS-miesten tulikaste epäonnistui täysin ja yksikkö menetti kahdessa hyökkäyksessä viisi pataljoonaa. Neuvostoliittolaiset tekivät myös vastahyökkäyksen ja onnistuivat saamaan SS-taisteluryhmä Nordin pakokauhun valtaan. SS-miehet jättivät aseensa, asemansa ja pakenivat taistelukentältä kärsien tappioina 86 kaatunutta, 232 haavoittunutta ja 147 kadonnutta. Sallan pakokauhuisesta SS-taisteluryhmästä tuli esimerkki siitä, ettei ”rodullisista ja ideologisista esikuvista” tule automaattisesti hyviä sotilaita ilman harjoitusta ja valmisteluja. SS:n johtaja Heinrich Himmler teki kuitenkin parhaansa, että tapaus pysyi pois julkisuudesta Saksassa.[2]"
https://fi.wikipedia.org/wiki/6._SS-vuo ... ioona_Nord
"ihmisiä on helpompi huijata, kun saada heitä myöhemmin uskomaan se, että heitä on huijattu"