Todella hienoa ja rohkeaa jälleen kerran JP! Tuo kirjoitus tulee toimimaan taatusti todella monelle vertaistukena. Ei sitä osaa edes kuvitella miltä tuntuu noin dramaattisten käänteiden jälkeen joutua erotetuksi.
Ajauduin itse ulos pelkän uskonkriisin kautta joka kyti hiljalleen pitkän aikaa, kunnes roihahti täyteen liekkiinsä. Kaikki muuttui lopulta täydeksi vastenmielisyydeksi. Sikäli voin sanoa päässeeni helpolla. Taitaa olla hyvinkin yleistä kaikenlainen sukulaissuhteilla kiristäminen.
Kiristäjille siis valtakuntapaikka bookattuna, vaikka raamatussa lukee vallan muuta?
Kiitos JP tästä mahtavasta artikkelista.
Olet muutenkin suuri innoituksen lähde minulle elämäni suuntaa etsiessäni.
Samoin Aila ruohon kirja on juuri luettavana,aivan mahtavan rohkaisevaa ja silmiä avaavaa tekstiä!
Elämäni on yhtä myllerrystä mutta tältä palstalta saan aina uutta voimaa kohti lopullista ratkaisua
Veli-Hopea kirjoitti:Mulla on vähän nyt vielä auki se, että kuka toimi luovuttajana tässä tilanteessa ja mistä tämä on oikeutensa siihen saanut?
Luovuttajana oli käsittääkseni oikeuskomitean puheenjohtaja. Ainakin hän oli se, joka puhelimessa ilmoitti Saatanalle luovuttamisesta. Toki erottamispäätös oli tullut suoraan Betelin johdosta. Veljet Ropponen ja Palmu sen määräsivät. Näin kuulin eräältä "sisäpiirin" vanhimmalta heti erottamisen jälkeen.
Selvä, Ropponen ja Palmu sitten omistivat ja luovuttivat toiselle.
Jos nyt ajatellaan että Jehova on tämä luovuttaja, on sekin aika idioottimaista että hän "kaikessa rakkaudessaan" lähtee ketään saatanoille luovuttelemaan.
Ropposelle ja Palmulle vaan terveisiä että luovutin teidät juuri Kim Jong unille, olette tästä lähtien hänen omaisuutta ja hänen palveluksessaan.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Veli-Hopea kirjoitti:Selvä, Ropponen ja Palmu sitten omistivat ja luovuttivat toiselle.
Jos nyt ajatellaan että Jehova on tämä luovuttaja, on sekin aika idioottimaista että hän "kaikessa rakkaudessaan" lähtee ketään saatanoille luovuttelemaan.
Ropposelle ja Palmulle vaan terveisiä että luovutin teidät juuri Kim Jong unille, olette tästä lähtien hänen omaisuutta ja hänen palveluksessaan.