totaalikieltäytyminen välttyen vankilalta tekeytymällä jehovantodistajaksi?
Valvoja: Moderaattorit
-
Vieras
Re: totaalikieltäytyminen välttyen vankilalta tekeytymällä jehovantodistajaksi?
Väärennysjutussa saattaa olla suuri kiinnijäämisriski
Asiakirjaväärennökset yms lienevät niin törkeitä etteivät jutut vanhene nopeasti.
Entä jos tietoja tarvitseva kuka hyvänsä näkee päätteeltä että on vapautettu lahkolaisena, ja samalla muita tietoja osoittamassa että ei ole lahkolainen ?
Asiakirjaväärennökset yms lienevät niin törkeitä etteivät jutut vanhene nopeasti.
Entä jos tietoja tarvitseva kuka hyvänsä näkee päätteeltä että on vapautettu lahkolaisena, ja samalla muita tietoja osoittamassa että ei ole lahkolainen ?
-
Kaarmis
Mä voin ruveta tekeen noita. Olihan mulla jo 16-kesäisenä omatekemät täysikäsen paprut... (rikos taitaa olla vanhentunu) 
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
ajoulupukisti
11 vuotta "todistajana" ja ei tule edes vapautetuksi sotilaspalveluksesta. "Hullun paperit" saa vaikka heti ja on vapautus myös poikkeustilan aikana. Terveisin A-palvelusluokan reservin ei mikään.
"Ilmaus "uskollinen ja ymmärtäväinen orja" viittaa siis ryhmänä kaikkiin niihin tuon voidellun hengellisen kansan jäseniin, jotka kulloinkin ovat eläneet maan päällä vuodesta 33 lähtien aina nykyaikaan saakka" -w04 1/3 s. 8-12
-
takapiru
Eikö itselle parempi jatkon kannalta oisi olla "kroonisesti sairas"...kun saada mt-paperit, ihan työn ja asuntolainojen vuoksi.
-
Vieras
Itseasiassa nykyisin reilulla 4 kk:lla, 165 vrk.Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Minä myös ja selviää 6 kk:lla ...Verilettu kirjoitti:Itse valitsisin armeijan. On varmasti paljon parempi reissu, josta jää lopulta hyvä mieli (puhun kokemuksesta).
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Kaikken järkevintä on käydä se armeija, tai suorittaa siviilipalvelus. Toimittaa valtion puolesta annettu velvollisuutensa, ja unohtaa sen jälkeen koko juttu. Kaikenmaailman välttämistemppuilut ovat paljon rasittavampia, ja pitkäaikaisempia haittavaikutuksia elämään aiheuttavia, kuin toimeen tarttuminen.
And Justice For All
- Verilettu
- Moderaattori
- Viesti:
No jopas. Silloin kun minä kävin armeijan, lyhin vaihtoehto taisi olla 8 kk.Vieras kirjoitti:Itseasiassa nykyisin reilulla 4 kk:lla, 165 vrk.Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Minä myös ja selviää 6 kk:lla ...Verilettu kirjoitti:Itse valitsisin armeijan. On varmasti paljon parempi reissu, josta jää lopulta hyvä mieli (puhun kokemuksesta).