Onnea Intialle

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

kulkuri

Onnea Intialle

Viesti Kirjoittaja kulkuri »

Ruotsin foorumilta Hjalpkallan.se

Vartiotornin ja Herätkään sekä muunkin lahkokirjallisuuden painaminen Intiassa lopetetaan. 1.1.2016 (kulkurilta: Onneksi olkoon koko Intia)

Källa: http://www.jehovahs-witness.com/topic/6 ... t-got-real?

Syyksi mainitaan että Intiassa uskonnon on oltava omakustanteinen, ei saa ottaa tukea ulkomailta ja koska verovapautta ei Intiassa ole.
Viimeksi muokannut Tony, 18.11.2015 15:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Linkki korjattu
Vieras

Re: Onnea Intialle

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Taas putkahti tieto pläjäys veljesseuran kautta-hienoa.
Kts piruuttani org sivua,viimeisin päivitys Intiasta vuodelta 2013! :roll:
Huhu Huh..
Sama homma muuten Australian kohdalla.
Eikä englannista mitään. Jep jep..
Mahtavaa tuo "virallinen"tiedonvälitys.
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Aloituksen linkki ei toimi.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Jassoo, joo
Seuraava linkki tuo ketjun ruottiksi jossa linkki on, jos se nyt sitten fungeeraa, kuten länsinaapurissa sanottaisiin

http://www.hjalpkallan.se/forum/showthr ... -och-Vakna
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Oukkidoukki, aloituksen linkki korjattu.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Malachi Constant
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Malachi Constant »

Kirjapainotoiminnan alasajo, taannoinen kirjantutkistelujen lakkauttaminen yms. toimet osoittavat, että Vartiotorniseuralla on yhä vähemmän sanottavaa ainakin rivitodistajille... sitäkin enemmän seurakuntien oikeuskomiteoille. Omassa nuoruudessani k-tutkisteluissa ja vt-tutkisteluissa tavailimme kuivia, paksuja kirjoja ja merkillisiä artikkeleita, joissa "selitettiin" jae jakeelta milloin Hesekielin profetioita milloin jotain muuta, tutkistelun jälkeenkin käsittämätöntä. Nykyiset lehdet ja nettimateriaali ovat silloisiin verrattuna aneemisia ja lapsellisia - toisaalta 60-70-lukujen kirjojen teoretisoinnit jälkikäteen katsottuina ovat kirjoittajien grandiositeettia ja asiantuntemattomuutta ilmentävää potaskaa. Niin tai näin, kolossaalisen hölmöä.
All of the true things that I am about to tell you are shameless lies. - The Books of Bokonon
Vastaa Viestiin