raha saa siivet, ei kannata tienata hyvin eikä säästää
Valvoja: Moderaattorit
-
YksinäinenSusi
raha saa siivet, ei kannata tienata hyvin eikä säästää
Huijaus on paljon hankalampi vältää, kun se tulee jonkin virallisen tahon vaikkapa esmes Nordean kautta.
http://yle.fi/uutiset/ryostelevat_viiki ... la/8359064
Useat varansa menettäneet ex-rikkaat katuvat nyt säkkipuvussa ja tuhkaläjässä sinisilmäisyyttään. Jopa viisaat ja fiksut menevät nätisti retkuun kun Nordea tulee ja jymäyttää oikein kunnolla, tuo katala ryöstelevä viikinki.
Kaikkia siis voidaan huijata, ja etenkin niitä yksilöitä jotka uskovat että kukaan ei heitä voi huijata.
Eiks oo kiva !
http://yle.fi/uutiset/ryostelevat_viiki ... la/8359064
Useat varansa menettäneet ex-rikkaat katuvat nyt säkkipuvussa ja tuhkaläjässä sinisilmäisyyttään. Jopa viisaat ja fiksut menevät nätisti retkuun kun Nordea tulee ja jymäyttää oikein kunnolla, tuo katala ryöstelevä viikinki.
Kaikkia siis voidaan huijata, ja etenkin niitä yksilöitä jotka uskovat että kukaan ei heitä voi huijata.
Eiks oo kiva !
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
-
pahkeinen
Re: raha saa siivet, ei kannata tienata hyvin eikä säästää
Ahneita on helppo huijata. Eikös noissakin tapauksissa rahansa menettäneiden motiiveina olleet verojen välttäminen ja helpot lisäansiot.
-
rippeli
Köyhiä on myös helppo huijata, mutta niitä ei kannata huijata, kun se ei tuota mitään.pahkeinen kirjoitti:Ahneita on helppo huijata. Eikös noissakin tapauksissa rahansa menettäneiden motiiveina olleet verojen välttäminen ja helpot lisäansiot.
Let me go Master I hate you so
-
YksinäinenSusi
jep, mutta köyhänkin nimi kelpaa pankkitakaukseen ja sikäli köyhää voidaan aika raskaastikin huijata,
joskus 20v. sitten Oulussa Jehovan todistajat olivat oikein kunnostautuneet toistensa huijaamiseen pankkitakauksilla ja se johti hyvin ahdistavan ja rakkaudettoman tunteen kehittymiseen Oulun seurakunnissa,
ne oli ihan kusessa kaikki siellä
ja perse auki !
Nätti homma, paa nimi tohon niin saat maksaa mun velat kun mä en viitsi ite niitä maksaa, mää mieluummin tuhlaan ne rahat ja jätän maksamisen sulle. Molemmat hyödymme. Sinä saat opin ettei kannata taata kenenkään velkoja, ja minä pääsen löhöämään takaamillasi rahoilla aurinkorannoille.

joskus 20v. sitten Oulussa Jehovan todistajat olivat oikein kunnostautuneet toistensa huijaamiseen pankkitakauksilla ja se johti hyvin ahdistavan ja rakkaudettoman tunteen kehittymiseen Oulun seurakunnissa,
ne oli ihan kusessa kaikki siellä
Nätti homma, paa nimi tohon niin saat maksaa mun velat kun mä en viitsi ite niitä maksaa, mää mieluummin tuhlaan ne rahat ja jätän maksamisen sulle. Molemmat hyödymme. Sinä saat opin ettei kannata taata kenenkään velkoja, ja minä pääsen löhöämään takaamillasi rahoilla aurinkorannoille.
- Jaakko Ahvenainen
Mitä näistä, kyllä kaikki paratiisimaassa hoituu.JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:ne oli ihan kusessa kaikki sielläja perse auki !
-
pahkeinen
Se onkin merkillinen systeemi, kun pahaa aavistamaton ihminen voidaan kytkeä monimutkaiseen vyyhtiin, jonka seurauksena talous ja työmahdollisuudet ajavat karille pahemman kerran. Rehellinen saa kelvottoman leiman otsaansa ja seuraavat vuodet häntä kohdellaan kuin rikollista. Toivottavasti uudessa asiainjärjestelmässä tämä epäkohta on pistetty kuntoon.
-
YksinäinenSusi
Tää maailma toimii siten, että on saalistajat ja saaliseläimet - huijattavat ja huijarit.pahkeinen kirjoitti:Se onkin merkillinen systeemi, kun pahaa aavistamaton ihminen voidaan kytkeä monimutkaiseen vyyhtiin, jonka seurauksena talous ja työmahdollisuudet ajavat karille pahemman kerran.
Jos huijattavia pankissakin valistettaisiin, että nyt oot sitten tästä vastussa, jos ... jne ... niin eihän huijattava silloin panisi nimeään siihen, eikä pankki pääsisi tekemään bisnestä.
Eli pankkivirkailijan kannattaa olla hiljaa, eikä neuvoa huijattavaa - niin saadaan tuottoisia sopimuksia aikaan.
Kun maailma perustuu tällaiseen huijaukseen, jota huijattavat sitten edesauttavat, niin sehän näkyy sitten kaikissa yhteiskuntien alueilla. Jopa jehovantodistajuus on alusta loppuun pelkkää huijausta, pelkkää rahankeruuta tyhjien lupausten vuoksi.
-
Polyester
Finanssikriisin aikaan jossain heitettiin huulta, että amerikkalaiset investointipankkiirit kehtaavat vaikka paketoida vanhan mummonsa ja myydä hänet johdannaismarkkinoille. Onhan nämä sijoitustuotteet olleet melkoista höttöä, ei ole kaikki kultaa mikä kiiltää. Tietenkin asiakkaankin pitäisi vähän tajuta mitä ostaa.
Sen verran rankan uskonnollisen kusetuksen kohteeksi olen kuitenkin itse joutunut, että tällaisissa tapauksissa sympatiani ovat automaattisesti asiakkaan puolella. Siitäkin huolimatta, että tämä on saattanut olla ahne ja hölmö.
Sen verran rankan uskonnollisen kusetuksen kohteeksi olen kuitenkin itse joutunut, että tällaisissa tapauksissa sympatiani ovat automaattisesti asiakkaan puolella. Siitäkin huolimatta, että tämä on saattanut olla ahne ja hölmö.
-
YksinäinenSusi
ihmetyttää miksi ihmiset ei koskaan opi, jopa vanhoja monissa liemissä keitettyjä konkareita huijataan mennen tullen ja palatessakin
http://yle.fi/uutiset/huijatun_tarina_n ... ni/8542734
näyttäisi vahvasti siltä että näillä sijoittajilla on muutenkin väärä käsitys siitä mitä sijoittaminen tarkoittaa,
he luulevat että niillä aina voittaa, vaikka voittaminen on itteastias harvinaista ja epätodennäköistä,
minullakin on varmasti väärä käsitys, mutta sen verran olen oikeassa että nämä sijoitusten keksijät keräävät rahaa itselleen, eivätkä jaa sitä muille,
ja tottakai he vetoavat sijoittajien ahneuteen, se kun onkin niin hyvä konsti saada nappulaa,
ja sijoitushuijaukset ovat kokoajan kehittymässä yhä taitavammiksi, se voi tulla vaikka viralliselta näyttävästä tahosta, kutn vaikkapa Nordea-pankista,
enx ookki kenkku kun olen jälkiviisas ja tärkeänä uhoan täällä tämmöisiä, hyi minua
http://yle.fi/uutiset/huijatun_tarina_n ... ni/8542734
näyttäisi vahvasti siltä että näillä sijoittajilla on muutenkin väärä käsitys siitä mitä sijoittaminen tarkoittaa,
he luulevat että niillä aina voittaa, vaikka voittaminen on itteastias harvinaista ja epätodennäköistä,
minullakin on varmasti väärä käsitys, mutta sen verran olen oikeassa että nämä sijoitusten keksijät keräävät rahaa itselleen, eivätkä jaa sitä muille,
ja tottakai he vetoavat sijoittajien ahneuteen, se kun onkin niin hyvä konsti saada nappulaa,
ja sijoitushuijaukset ovat kokoajan kehittymässä yhä taitavammiksi, se voi tulla vaikka viralliselta näyttävästä tahosta, kutn vaikkapa Nordea-pankista,
enx ookki kenkku kun olen jälkiviisas ja tärkeänä uhoan täällä tämmöisiä, hyi minua
-
ryhdistäytynyt
Suksi vittuun on toiminut minulla hyvin, kun poikkeuksellista mahdollisuutta rahan tekemiseen on tarjottu. Joskus vuonna 2003 joku siskoni seurakuntalaisen tuttava Ruotsista soitti ja halusi 500 euroa, johonkin liittymäbisnekseen. Käskin suksia vittuun ja kova oli ihmetys, kun "veli nyt noin puhuu" sanoin vain, että tarjouksesi on yhtä paskaa, kun tietosi minun seurakuntastatuksesta.JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:ihmetyttää miksi ihmiset ei koskaan opi, jopa vanhoja monissa liemissä keitettyjä konkareita huijataan mennen tullen ja palatessakin
"ihmisiä on helpompi huijata, kun saada heitä myöhemmin uskomaan se, että heitä on huijattu"