Vartiotorniliikkeen suhtautuminen seksuaalisuuteen - liikkeen johtajien vaikutus

Jehovan todistajien oppien lähempää tarkastelua

Valvoja: Moderaattorit

YksinäinenSusi

Re: Vartiotorniliikkeen suhtautuminen seksuaalisuuteen - liikkeen johtajien vaikutus

Viesti Kirjoittaja YksinäinenSusi »

mulla on niin sairas näkemys seksuaalisuuteen, että en ymmärrä miten jehovantodistajat voivat edes avioitua, koska sänkytouhuthan ovat suurinpiirtein samankaltaisia kuin maailmallisillakin,

vai onko seksi vain lasten tekoa varten tarkoitettu toimenpide ja ei siis nautinnon vuoksi, kuten kemin esivalvoja aikoinaan minulle sanoi,

hankalaa kun on tullut jo 47 vuotiaaksi enkä vieläkään ymmärrä,

ja sitten tuo että tr ja vanhin harjoittaisivat haureutta ja samalla kuitenkin palvelisivat jehovaa täysin määrin, niin vaikea ymmärtää,

miks elämä on näin vaikeaa, miksen voi ymmärtää mitään?
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
Markku Meilo

Re: Vartiotorniliikkeen suhtautuminen seksuaalisuuteen - liikkeen johtajien vaikutus

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:mulla on niin sairas näkemys seksuaalisuuteen, että en ymmärrä miten jehovantodistajat voivat edes avioitua, koska sänkytouhuthan ovat suurinpiirtein samankaltaisia kuin maailmallisillakin,
Ei kai mitenkään lohduta, mutta seksuaalisuudella hallitaan suunnilleen kai kaikissa muissakin uskonnollisissa yhteisöissä.
vai onko seksi vain lasten tekoa varten tarkoitettu toimenpide ja ei siis nautinnon vuoksi, kuten kemin esivalvoja aikoinaan minulle sanoi,
Siinä esivalvoja kiteytti mainiosti asian, jota tässä käsitellään.
hankalaa kun on tullut jo 47 vuotiaaksi enkä vieläkään ymmärrä,
Nyt taas tapasi mukaisesti vaadit liikaa itseltäsi, tuskin täällä kukaan entinen jehovantodistaja tällaisia näkee järkevänä, sellainen näkökyky saavutetaan ainoastaan mielenhallinnassa.
Vastaa Viestiin