Miten selvisitte erottuanne todistajista?
Nyt on erokirje toimitettu ja pelottaa sairaasti
Valvoja: Moderaattorit
Mulla oli samankaltaista vielä kun en ollut eronnut mutta olin jo pitkään ollut toimeton.mävaan kirjoitti:Pelottaa juuri tuo arjessa kohtaaminen , pieni paikkakunta.
Sukulaisia mukana vain muutama.
Onpas mahtavaa nähdä näin aurinkoinen asenne. Mitä tässä nyt itse asioita on tulkinnut, monesti havahtumisien ja ahaa elämysten jälkeen saatetaan hetkeksi romahdella kovastikin.En ole koskaan ollut näin toiveikas tulevaisuuden suhteen, kuin olen tällä hetkellä!
Elisenda kirjoitti:Alku tietysti oli hankalaa ja epätoivon hetkiä täynnä. Tunnetta ettei ikinä selviä. Mutta kummasti se aika vaan auttaa ja parantaa. Asiat näyttäytyy selkeämpinä vähän kauempaa katseltuna. En koe olevani uskonnon uhri siinä mielessä, että olisin katkera jt-menneisyydestä. Sekin aika opetti arvokkaita asioita.
Nykyään koen, että hyviä asioita alkoi tapahtua vasta sitten kun jätin tuon jt-pelleilyn. Ajattelin silloin alussa, että mistään onnellisuudesta on turha haaveillakaan. Kunhan nyt jotenkin selviäisi. Mutta nykyisin elämä tuntuu ihan aidosti onnelliselta. Vaikeuksine kaikkineen. Koen saaneni kaiken mitä halusin ja vielä enemmänkin.
Palstalla on väännetty kättä siitä voiko ihminen olla tyytyväinen ja onnellinen ilman uskoa Jumalaan ja varmuutta kaiken tarkoituksesta. Kyllä minusta. Itse ainakin koen olevani miljoona kertaa onnellisempi nykyisin ilman rajoittavia käsityksiä asioista, joista kenelläkään ei ole varmaa tietoa. Nykyhetki sellaisenaan riittää elämän tarkoitukseksi. Koen olevani osa luonnon kiertokulkua ja näin on hyvä. Mitä sen jälkeen tulee, jää nähtäväksi.
Eikä ikinä enää ole sellaista fiilistä, että elämä olisi jossain muualla. Karma, kohtalo, onni tai Jumala
Silti mä kuulun tähän.
Tsemppiä aloittajalle ja muille samassa tilanteessa oleville. Vaikka kuinka tuntuisi vaikealta ja synkältä, niin kyllä se helpottaa ja edessä on asioita, joista ei osaa uneksiakaan!