Val Kilmer ja rukouksen voima

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Nukahtanut

Val Kilmer ja rukouksen voima

Viesti Kirjoittaja Nukahtanut »

Luimpa tuossa mielenkiintoisen uutisen Val Kilmeristä (näytellyt Top Gun, Batman jne), jolla on kurkkusyöpä.
uutinen aiheesta: http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001120696.html
Erikoisen tästä tekee se, että Kilmer ei halua sairaala-hoitoa, vaan uskoo rukoilun parantavan hänet. Kaveri on ilmeisesti mukana Kristillinen tiede-yhteisössä, joka on perustettu 1800-luvulla, kuten joku toinenki nimeltämainitsematon porukka. Ja heidän uskomuksensa mukaan sairauksia voi parantaa henkisin keinoin.
Lisää tietoa yhteisöstä vaikka tuosta: https://fi.wikipedia.org/wiki/Kristillinen_tiede

Millonkahan jeppulat kieltää sairaalassa-käynnit? :D
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."- The Good, The Bad and The Ugly
Markku Meilo

Re: Val Kilmer ja rukouksen voima

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Tota hommaahan on tutkittu ja köykäiseksi havaittu. Taisi olla Paholaisen asianajajassa tai sitten paluussa (Ursan kirjasarjassa) kun sairaalassa olleita parannettiin esirukoilemalla osan puolesta ja osan puolesta ei.

koko rukoilu on siitä metkaa puuhaa, että harvat vastaukseksi tulkittavat saa itse tulkita tai määrittää. Toisaalta taas miljoonat vastausta vaille jääneet rukoukset voi jättää huomiotta.
YksinäinenSusi

Viesti Kirjoittaja YksinäinenSusi »

Markku Meilo kirjoitti:
koko rukoilu on siitä metkaa puuhaa, että harvat vastaukseksi tulkittavat saa itse tulkita tai määrittää.
Tässä on plussaa skitsofrenisuus kaalissa. Sitä on jotenkin erityinen silloin. Vähintään Jumala-kanava.
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
Markku Meilo

JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Tässä on plussaa skitsofrenisuus kaalissa. Sitä on jotenkin erityinen silloin. Vähintään Jumala-kanava.
Muutaman olen tavannutkin, yksi oli samassa seurakunnassa ja vuosia myöhemmin kuljeksi samoilla kulmilla. Kaverilla ei ollut aina aikaa jutella kun oli juttu kesken Jehovan kanssa. Sitten olen korjannut muutaman radion, jotta jumalan viestit taas tulisivat perille. Yhdessä tapauksessa radio sai olla pois päältäkin ja jumala pääsi silti ohjeistamaan uskovaisen elämää.
YksinäinenSusi

Viesti Kirjoittaja YksinäinenSusi »

Markku Meilo kirjoitti:
JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Tässä on plussaa skitsofrenisuus kaalissa. Sitä on jotenkin erityinen silloin. Vähintään Jumala-kanava.
Muutaman olen tavannutkin, yksi oli samassa seurakunnassa ja vuosia myöhemmin kuljeksi samoilla kulmilla. Kaverilla ei ollut aina aikaa jutella kun oli juttu kesken Jehovan kanssa. Sitten olen korjannut muutaman radion, jotta jumalan viestit taas tulisivat perille. Yhdessä tapauksessa radio sai olla pois päältäkin ja jumala pääsi silti ohjeistamaan uskovaisen elämää.
Mun yks sukulainen sai viestejä vanhasta putkiradiosta. Ihmetteli että miten se voi olla mahdollista kun radiossa ei ole läheskään kaikkia osia eikä töpselikään seinässä. Radio kun oli navetan vintillä ja siellä ei ollut sähköjä.

Radion äärellä silti tykkäs olla ja kuunnella.
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
Markku Meilo

JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:...radiossa ei ole läheskään kaikkia osia eikä töpselikään seinässä.
Aaattoi olla kuuntelijalle osoitus jumalan olemassaolosta.
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Älkää nyt ilmanvaihtokanavia unohtako taivaskanavista jutellessanne. Niistäkin jumalallisia ääniä kuuluu.
Nukahtanut

Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Älkää nyt ilmanvaihtokanavia unohtako taivaskanavista jutellessanne. Niistäkin jumalallisia ääniä kuuluu.
Nyt tiedän syyn, miks mun kylppärin ilmanvaihtokanava pitää kummia sivuääniä välillä. Joku haluais kovasti vaan jutella mun kaa :D
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."- The Good, The Bad and The Ugly
Markku Meilo

Nukahtanut kirjoitti:Nyt tiedän syyn, miks mun kylppärin ilmanvaihtokanava pitää kummia sivuääniä välillä. Joku haluais kovasti vaan jutella mun kaa :D
Kerran radiossa haastateltiin jotain tyyppiä (vaikutti vähän onnelliselta), joka nauhoitteli noita ilmastointikanavien ääniä ja niitä siinä toistettiin. Mitään käsitettävää en kyllä kuullut niistä toistetuista pätkistä, mutta pitäisi kai kuunnella pitempään, jotta pääsisi tunnelmaan.
Nukahtanut

Markku Meilo kirjoitti: Kerran radiossa haastateltiin jotain tyyppiä (vaikutti vähän onnelliselta), joka nauhoitteli noita ilmastointikanavien ääniä ja niitä siinä toistettiin. Mitään käsitettävää en kyllä kuullut niistä toistetuista pätkistä, mutta pitäisi kai kuunnella pitempään, jotta pääsisi tunnelmaan.
Kai tuo menee vähän samaan sarjaan, kuin kummitusten etsijät. Joskus jossain dokkarissa nauhottivat yöaikaan ääniä kummitus-talossa ja niitä sitten tulkitsivat. Ei siinä mun korviin mitää ihmeellistä kuulunu, mutta heidän mielestään kyllä.
Markku Meilo

Nukahtanut kirjoitti:Ei siinä mun korviin mitää ihmeellistä kuulunu, mutta heidän mielestään kyllä.
Oletan tietäväni mistä on kyse tossa kuulemisessa. Radioamatöörinä tiedän, että heikkoa signaalia kohinasta pitempään hakiessa mielikuvitus tekee tepposet, kuulet sen minkä haluat kuulla. Todellisuuden kanssa asialla ei tarvitse olla pienintäkään tekemistä.

Sama asia liittyy rukousvastauksiin, asia nähdään turhan helposti halutussa valossa.
Vastaa Viestiin