pavloff kirjoitti:Saako täällä esim uskoa Raamattuun millään lailla?
Saa tietenkin. Uskonnollinen julistaminen on kuitenkin kiellettyä.
Ja onko oikeus olla edes moderoinnin taholta ilman leimoja ja väärintulkintoja?
Väärinkäsitykset kuuluvat osaltaan foorumimaailmaan eikä niiltä voi välttyä. Kyse on siitä, miten niihin suhtaudutaan ja miten ne hoidetaan.
Miten sinä ohjaajana suhtaudut näyttelijään, joka vetää vihkoon ja sotkee koko näytelmän, eikä edes suostu kuuntelemaan sinua, vaan pitää oikeutenaan toimia vastoin yhteisen projektin linjauksia vaikeuttaen siinä samalla kaikkien tekemistä?
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Harrastetaampa nyt Off Topicia, kun kerran pavloffin ketjussa ollaan. Täällä rakkauden ketjussa tämä lienee sallittua. En edusta nyt Veljesseuraa mitenkään, kirjoitan omana itsenäni, en moderaatona.
Jospa pavloffin näytelmä on sellainen, että jokainen näyttelijä saa valita tyylin ja vuorosanat itse. Tästä jää Jouko Turkan "näytelmät" vain haaveilemaan. Katsoja ei koskaan voi tietää mitä tulee. Vai tuleeko mitään? No, tärkeintä on ettei kukaan loukkaannu rajoittavan näytelmän kahlitsevasta rakenteesta. Kuka hitto sitä nyt jaksaisi tehdä niin kuin totuttua on. Katsojatkin saavat osallistua, jos osaavat tulla näytelmän aikoihin paikalla, sillä tätäpä ei ole rajattu vanhanaikaisiin ajankohtiin.
Verilettu kirjoitti:Harrastetaampa nyt Off Topicia, kun kerran pavloffin ketjussa ollaan. Täällä rakkauden ketjussa tämä lienee sallittua. En edusta nyt Veljesseuraa mitenkään, kirjoitan omana itsenäni, en moderaatona.
Jospa pavloffin näytelmä on sellainen, että jokainen näyttelijä saa valita tyylin ja vuorosanat itse. Tästä jää Jouko Turkan "näytelmät" vain haaveilemaan. Katsoja ei koskaan voi tietää mitä tulee. Vai tuleeko mitään? No, tärkeintä on ettei kukaan loukkaannu rajoittavan näytelmän kahlitsevasta rakenteesta. Kuka hitto sitä nyt jaksaisi tehdä niin kuin totuttua on. Katsojatkin saavat osallistua, jos osaavat tulla näytelmän aikoihin paikalla, sillä tätäpä ei ole rajattu vanhanaikaisiin ajankohtiin.
Kiinnostava ajatus kieltämättä.
Näytelmä voisi mennä myös niin että siinä on monta eri tarinaa ja ihmiskohtaloa jotka kukin etsivät onneaan ja tekevät sen edessä parhaansa. Ja kaikki on ok kunnes joku tekee ilkeyttään jotakin. Tarinan mielenkiinto tulee siitä kuinka moninaiset tiet nivoutuvat yhteen ja mitä kukin joudumme oppimaan kohdatessamme kutakin yksilöä joka matkallemme lahjoinensa ja kykyinensä ja puutteinensa ja epätäydellisyyksinensä osuu.
"Elämä on koulu, josta valmistuu onnellisena VAIN jos sen opiskelee yhdessä toisten kanssa"
Mikäli joku kokee että olisi halunnut kommentoida ketjuun vielä jotain painavaa, yhteys ylläpitoon.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja