Markkinointi-ideoita

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Kaarmis

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

hijt kirjoitti:Hyvä Vieras (mikset muuten ------
Ai niin ja siitä luopio-paidasta vielä. Se on musta tosi hauska idea, mutta toimii valitettavasti vain luopioiden kesken. JT:t eivät näe siinä mitään hauskaa/ironista, kiinnostuneet voivat jopa säikähtää, ja ulkopuoliset eivät tajua koko vitsiä.
JT:t näkevät siinä joskus ihan Saatanan, päätellen siitä että mua yx vanha pariskunta juoksi kovaa karkuun, kun mä vaan pyysin uusia lehtiä... :twisted:
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Bergerac

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Kaarmis kirjoitti: JT:t näkevät siinä joskus ihan Saatanan, päätellen siitä että mua yx vanha pariskunta juoksi kovaa karkuun, kun mä vaan pyysin uusia lehtiä... :twisted:
Olet tästä aiemminkin kertonut, mutta en nyt muista.

Olikos tässä bonuksena vielä sekin että pariskunta ei sinänsä tuntenut sinua muutoin ?
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
cyrill

Viesti Kirjoittaja cyrill »

itse olen muuten kokenut mielekkäänä UUT:n Vartiotorni-Valtakunta uudessa valossa esitteiden levittäminen konventissa. Silloin jätin nipun Helsingin konventisalin vessaan, kerran pistin myös erään kiinnostuneen henkilön postiluukusta. Joten ehkä toimintamme voi olla monipuolisempi, jos toiset ovat ulkona osoittamassa mieltään, ja toiset tekevät myyrätyötä 8) konventtisalissa. Ihan hyvin voin käydä pistämässä ihmisten laukkuihin ja taskuihin ja vessoihin luopio-lappuja :) ja tietysti olla puku päällä.
Kaarmis

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Bergerac kirjoitti:
Kaarmis kirjoitti: JT:t näkevät siinä joskus ihan Saatanan, päätellen siitä että mua yx vanha pariskunta juoksi kovaa karkuun, kun mä vaan pyysin uusia lehtiä... :twisted:
----
Olikos tässä bonuksena vielä sekin että pariskunta ei sinänsä tuntenut sinua muutoin ?
Ei tuntenut. Minäkin tunnistin pariskunnan jeppuloiksi ihan vaatetuksen perusteella (ja kuten kaikki tiedämme, sehän ei ole vaikeaa...)
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Kirsieveliina

Viesti Kirjoittaja Kirsieveliina »

cyrill kirjoitti:Ihan hyvin voin käydä pistämässä ihmisten laukkuihin ja taskuihin ja vessoihin luopio-lappuja :) ...
Vastatoimena kätevintä olisi tietysti kävellä sama reitti kenttäilijöiden perässä :wink:
Kirsieveliina

...tarkoitan vaan, että vähemmällä vaivalla pääsisi kun liittyisi suoraan luppiksiin :idea:
cyrill

Kirsieveliina kirjoitti:
cyrill kirjoitti:Ihan hyvin voin käydä pistämässä ihmisten laukkuihin ja taskuihin ja vessoihin luopio-lappuja :) ...
Vastatoimena kätevintä olisi tietysti kävellä sama reitti kenttäilijöiden perässä :wink:
Mutta jos minulla on mahdollisuus antaa oikeaa tietoa oikeaan aikaan ja oikealle ihmiselle, niin teen sen mielelläni. Suorat ja rehelliset sanat tutkiskeluoppilaille alkuvaiheessa voivat auttaa. :)
Kirsieveliina

Olispa saanut lukea sen "kiinnostuneen" oveen nojaavan nuoren naisen ajatukset, joka nuokahteli meidän rapussa vanhemman sisaren saarnatessa alakerran motoristille?

Ohi kävellessäni kun en mitenkään malttanut olla mainitsematta ihmisoikeuksista. Hyi, minä ilkeä!

Raaputi raaputi... "Huom. Naapurustossa vihamielinen häirikkö, mahdollisesti ylemmästä kerroksesta"?
Analysoija

Viesti Kirjoittaja Analysoija »

Kirsieveliina kirjoitti:Olispa saanut lukea sen "kiinnostuneen" oveen nojaavan nuoren naisen ajatukset, joka nuokahteli meidän rapussa vanhemman sisaren saarnatessa alakerran motoristille?

Ohi kävellessäni kun en mitenkään malttanut olla mainitsematta ihmisoikeuksista. Hyi, minä ilkeä!

Raaputi raaputi... "Huom. Naapurustossa vihamielinen häirikkö, mahdollisesti ylemmästä kerroksesta"?
Allekirjoittaneen kerrostalossa aiemmin aktiivisesti vierailleet todistajat ovat muuten heikentäneet innokkuuttaan.

Todistaja-aikoinani tuntui että harva se viikko joku sisar kävi pyytämässä mielenterveyslääkkeensä kanssa lasin vettä tai wc:tä koeponnistamassa, mutta eipä enää.

Kai tämä on nyt luopiotalo..
cyrill

Analysoija kirjoitti:
Kai tämä on nyt luopiotalo..
Ja mulle kun kävi tuuri-asun helluntaiseurakunnan omistamassa talossa heidän kirkkonsa vieressä, eikä tässä talossa kukaan jt koskaan käy, ihan rauhallista ja rentoa. :)
Vastaa Viestiin