Ennustajaeukot

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Marjolie

Ennustajaeukot

Viesti Kirjoittaja Marjolie »

Kun tuli puhetta tuolla muualla niin kerrotaan sen verran että olen itsekki kerran soittanu kyseiselle eukolle kun yks tietty numero kummitteli koko aja. Siihe se sano et se on onnen numero. Jonku aikaa siinä höpistii se rupes sanomaa et voitan joskus ison rahasumman mut ei oo vielä näkyny :D
Nukahtanut

Re: Ennustajaeukot

Viesti Kirjoittaja Nukahtanut »

En tiiä näistä muuta kuin, että helppoa rahaa luulis olevan. Höpiset ympäripyöreitä ja itsestäänselvyyksiä ja siitä massit taskuun. Vielä kun saat naamas telkkariin, niin luulis tulevan enemmän voita leivälle.
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."- The Good, The Bad and The Ugly
Polyester

Viesti Kirjoittaja Polyester »

Kortit ei nyt oikein kerro...

Nukahtanut

Viesti Kirjoittaja Nukahtanut »

Voisin lainata itseäni, mutta en kehtaa. Hyvin tossa näkee ton touhun ympäripyöreyden.

"Ensimmäiset 3min maksutta" No eihän tossa ajassa mitään ees ehtiny tapahtuun :D
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."- The Good, The Bad and The Ugly
Marjolie

Viesti Kirjoittaja Marjolie »

Muutaman kerran astral tv:tä seurannut ja olen huomannut, että hyvin ovelasti tiedustelevat asioita soittajalta. Esim: Näissä korteissa näyttäis olevan vähän tällaista olevan tulossa....onkos sinun lähipiirissä joku yms.
Sitten saavat vastauksen suoraan soittajalta ja sanovat...."joo näissä korteissa näkyykin tuo" kuunnelkaas joskus :D
Kaarmis

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

"Ekat 3min maksutta" kuulostaa ruman vanhan huoran mainoslauseelta. 2min kohal se riisuu tekohampaansa. Son pojat menoo sit lompakolle.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Tuntuvat yllättävän usein povaavan ihmisille rikkauksia tai muita isoja voittoja. Niitähän ei todellisuudessa tipu kuin aniharvalle. Ehkä todellisuus olisi tässäkin turhan heikko markkinavaltti.

"Ei näytä kovin hyvältä tämä sinun tulevaisuutesi, tasaista matkaa kohti hautaa, raha-asiatkin junnaavat loppuelämän paikallaan. Se siitä, milloin buukataan seuraava sessio?"
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Vastaa Viestiin