Mitenkäs teillä muilla?
Valvoja: Moderaattorit
Marjolie kirjoitti:Ite oon oppinu et siunaus voi olla jokin pienempikin asiaaina niitä ei välillä hoksaa
Marjolie kirjoitti:Ehkä se on se ahneus mikä on siellä saanut asiat huonoon kuntoon asukkaiden kohdalta. Ottasivat maahanmuuttajia mielummin Afrikasta.
Noissa RAY:n peleissä vielä pelataan todennäköisyyttä vastaan, eli pitkän aikaa takoessaan todennäköisemmin häviää kuin voittaa. Korkein on siis palkinnut sinut periaatteessa typerästä toiminnasta, tupla-aihe kiitollisuudelleVeli-Hopea kirjoitti:No tänään pelasin kultajaskaa supermarketissa ja voitin 25€. Ihanan siunattu olo kun korkein näin jaksaa minua paapoa kaikennäköisellä.
Kun uskonto teettää typeriä asioita ja saa aikaan henkistä pahaa oloa uskovalle ja hänen lähipiirilleen, koko uskonto on kirous, jonka piirissä on turha toivoa siunauksia.Marjolie kirjoitti:Monesti JT-aikana, puhuttiin paljon siunauksista, tee sitä tee tätä niin saat siunauksia. Tuntui kuitenkin siltä, ettei niitä koskaan näkynyt.
Jep. Kumpaa siunataan todennäköisemmin työpaikalla työhönottohaastattelussa?Polyester kirjoitti: Kun uskonto teettää typeriä asioita ja saa aikaan henkistä pahaa oloa uskovalle ja hänen lähipiirilleen, koko uskonto on kirous, jonka piirissä on turha toivoa siunauksia.
Tämmöinen on jäänyt mieleen Jt-ajalta, muistan yhden Jt-sisaren hehkuttaneen "siunatussa tilassa olostaan", hän oli ollut ostoksilla ystäville lupaamaansa illallista varten ja hups, lautasliinat olivat olleet tarjouksessa ja illan kattaus oli ollut erikoisen onnistunut.Marjolie kirjoitti: Ite oon oppinu et siunaus voi olla jokin pienempikin asiaaina niitä ei välillä hoksaa
Ihana siunaus <3 laitasliinat tarjouksessa halleluujaahja hups, lautasliinat olivat olleet tarjouksessa ja illan kattaus oli ollut erikoisen onnistunut.