Väki vähenee, näin kertoo Tilastokeskus

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Ariadna

Re: Väki vähenee, näin kertoo Tilastokeskus

Viesti Kirjoittaja Ariadna »

Pro et contra kirjoitti:Sisaret eivät pidä esitelmiä eivätkä varsinaisesti johda Vt-tutkistelua.
Olen johtanut Kirjantutkistelua ja uskoisin samalla systeemillä olisi muutkin hoituneet jos velipula olisi ollut jatkuvaa. Tienraivauskoulussa annettiin siihenkin tehtävään oppia.
Veli-Hopea

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Ariadna kirjoitti:
Pro et contra kirjoitti:Sisaret eivät pidä esitelmiä eivätkä varsinaisesti johda Vt-tutkistelua.
Olen johtanut Kirjantutkistelua ja uskoisin samalla systeemillä olisi muutkin hoituneet jos velipula olisi ollut jatkuvaa. Tienraivauskoulussa annettiin siihenkin tehtävään oppia.
Itse olen ollut kirjantutkistelussa jossa sisar veti touhun rukouksia myöden, tosin huivi päässä.
Huivi kummastutti silloin kovasti. Se on 1 ,2 kun sisarilla tehtävät kasvaa jos se vaan mitenkään pitää bisneksen hengissä,vitut siitä mitä raamattu mistään sanoo.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Nukahtanut

Viesti Kirjoittaja Nukahtanut »

Tuo vois ollakin seuraava "uuden valon" kohde. Selitellään jotenkin asia niin, että sisaretkin saa vastuuta. Sitten saattaa toki jo loppu tulla, kun tollaselle tielle mennään... Tai sitten ei
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."- The Good, The Bad and The Ugly
Vastaa Viestiin