En ole väittänytkään, että olisit kokeillut, koska kuitenkin pidän sinua suhteellisen älykkäänä, mutta jossain kirjoituksessasi sanoit tuntevasi kaverin, joka käytti "kannaa" ja "oli hyvä ammattimies työssään, mutta työnantaja vaihtui usein". Kuinka hyvä tuo tuntemasi kaveri olisikaan ollut jos ei olisi ollut kannabiksen käyttäjä?Markku Meilo kirjoitti:Kokeile meneekö vaikka mulle perille, en nimittäin ole edes nähnyt kannaa muualla kuin kuvissa ja TV:ssä.Occamin partaveitsi kirjoitti:Vakavasti ottavia näyttöjä on pilvin pimein ("pilvin pimein", olipa sattuva vertaus) , mutta ne ei mene perille henkilölle, joka on itse kokeillut...
Sitä näyttöä odotellessa....mutta kuinka paljon fiksumpia he olisivatkaan, jos eivät olisi kokeilleet tai käyttäneet tuota psyykettä muutavaa ainetta. ?
Siihen vastaaminen jää näyttöä vaille.
Sinä et vain ole tullut tuntemaan niin paljoa kannabiksen käyttäjiä, kun minä. Olenhan ollut "rahtaamassa" kannabiksen käyttäjiä sata
määrin hoitolaitoksiin silloin kun olin IRTI HUUMEISTA RY:n vapaaehtoistyöntekijänä.
Eniten olen tietysti saanut kokemusta kannabiksen vaikutuksesta ihmisen elämänkulkuun, seuratessani läheiseni elämää n. 40 vuoden ajan.