On ilo ilmoittaa, että Erikoiskonvetti 2016:sta infosivut ovat avattu ja ne löytyvät osoitteesta hsc2016.info.
Sivustolta löytyy kaikenlaista tärkeää tietoa kuten se, että tällä kertaa kannattaa varata mukaan oma juomapullo, jota sentään saa täyttää paikan päällä. Tämä ja paljon muuta infosivuilta.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Eihän kesän konventissa, mitä ikinä nimeltään olivatkaan, ole enää pitkään aikaan saanut kuin vettä. Nyt kun on erikoiskonventti, niin ei saa edes kertakäyttömukia käyttöönsä.
Ei kahvia, ne ajat on takana eikä ole mitään syytä odottaa käytännön palaavan, pohjoisenkaan aluekonventissa ei ole saanut kahvia enää kesästä -15 lähtien.
Hauskintahan tässä jutussa on se, että lauantainakin konventti alkaa 9.20 mutta julkinen liikenne alkaa vasta kello 11. Jotenka toivotamme onnea kaikille vieraille jotka ovat varanneet asumisensa muualle kuin Pasilaan eivätkä ole missään bussijengissä mukana.
Kunnioittavasti teidän
Nabander
Olen luvannut vaieta nykyisistä ajatuksistani, siitä mikä koskee entisiä ajatuksiani ei sovittu mitään
Pro et contra kirjoitti:Ei kahvia, ne ajat on takana eikä ole mitään syytä odottaa käytännön palaavan, pohjoisenkaan aluekonventissa ei ole saanut kahvia enää kesästä -15 lähtien.
Mitä turhia. Hengellisellä ruoalla pärjää syömättä ja juomatta 40 vrk. Mooses ja Jeesus tulivat näin toimeen. Eliaa heikkouskoisempana korpit ruokkivat ja Johannes kastaja söi heinäsirkkoja ja hunajaa.