Konventtiaineistoa vuotaa - Suuren ahdistuksen tunnelmia
Valvoja: Moderaattorit
- Nukahtanut
Re: Konventtiaineistoa vuotaa - Suuren ahdistuksen tunnelmia
Vaihda kämppää, jää enemmän aikaa hallintoelimelle kumartamiseen. Ei kait siinä...
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."- The Good, The Bad and The Ugly
-
YksinäinenSusi
Konventtiaineiston vuotaminen nettiin on varmaan suututtavaa ja harmillista hallintoelimelle, joka haluaisi saada aikaan vahvimman mahdollisen tunnelatauksen konventtiohjelmien kuuntelijoissa.
Saattaa olla että mitä vahvempi lopunajan tunnelataus saadaan aikaan konventissa, niin sitä enemmän tunnelatingissa olevat jehovantodistajat lahjoittavat järjestölle rahaa.
Raha kun on se ainoa asia jonka takia hommaa tehdään.
Mutta kun konventtiaineisto vuotaa niin tunnelmaa ei saadakaan niin suureksi konventissa, koska kaikki ovat jo katsoneet ne netistä. Niinpä tunnelatauksella ei voida jehovantodistajia konventeissa niin paljoa ohjailla ja lahjoitukset jää pienemmiksi.
"Erittäin harmillista ja suututtavaa", toteaa hallintoelin, "luopiot pilaa aina kaiken."
Saattaa olla että mitä vahvempi lopunajan tunnelataus saadaan aikaan konventissa, niin sitä enemmän tunnelatingissa olevat jehovantodistajat lahjoittavat järjestölle rahaa.
Raha kun on se ainoa asia jonka takia hommaa tehdään.
Mutta kun konventtiaineisto vuotaa niin tunnelmaa ei saadakaan niin suureksi konventissa, koska kaikki ovat jo katsoneet ne netistä. Niinpä tunnelatauksella ei voida jehovantodistajia konventeissa niin paljoa ohjailla ja lahjoitukset jää pienemmiksi.
"Erittäin harmillista ja suututtavaa", toteaa hallintoelin, "luopiot pilaa aina kaiken."
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
-
Vieraas
Tuskinpa kaikki niitä katsovat netistä, vaikka täältä pimeältä puolelta katsoen se vaikutelma voi syntyä. Väittäisin, että ennemminkin vähemmistö. Suuri osa todistajista tuntuu pelkäävän kaikkea epävirallista ja jw.orgin ulkopuolista aineistoa. Ainakin kunnolliset todistajat eli ne joiden varassa se lahjoittaminen pääosin on.JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Mutta kun konventtiaineisto vuotaa niin tunnelmaa ei saadakaan niin suureksi konventissa, koska kaikki ovat jo katsoneet ne netistä. Niinpä tunnelatauksella ei voida jehovantodistajia konventeissa niin paljoa ohjailla ja lahjoitukset jää pienemmiksi.
Video ei ollut ohjeistusvideo.
- Johanneksen poika
- Viesti:
Lisää kellarivideoita julkaistu netissä. Tässä niistä kaksi:
https://www.facebook.com/williamh.bowen ... 931207727/
https://www.facebook.com/williamh.bowen ... permPage=1
https://www.facebook.com/williamh.bowen ... 931207727/
https://www.facebook.com/williamh.bowen ... permPage=1
- Johanneksen poika
- Viesti:
Karttamispuhe englanninkielellä vuodettu nettiin. Sisältää videon, mikä on suomennettu.
https://www.youtube.com/watch?v=VD2PHS5MUNM
https://www.youtube.com/watch?v=VD2PHS5MUNM
- Tony
Nämä kellarivideot vasta ovatkin lapsille vahingollisia. Niissä viestitetään että todistajille tulee käymään näin ja vieläpä ihan kohta. Videossa on myös mukana lapsia, jolloin lapset samaistuvat videon tilanteeseen automaattisesti.

"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
Arja Parka
30 vuotta sitten mun lapsuudessa hehkutettiin myös juurikin näin. Että kohta alkaa vainot ja ollaan kaikki jossain piikkilanka-aidan ja krematorion välissä hakkaamassa kiviä. Eipä mitään uutta auringon alla
-
Vempula
Saattaisivat lastenvalvojaa kiinnostaa nuokin videot. Eihän niissä veri lennä eikä väkivaltaa näytetä, mutta tunnelma on tehty mahdollisimman pelottavaksi - ja mikä tärkeintä - kaikki esitetään todeksi kuvaukseksi siitä, mitä ihan pian tapahtuu. Vähintään painajaisiahan siitä seuraa lapselle ja vähän varttuneemmallekin. Puhun muuten kokemuksesta.
-
Polyester
Ei varmasti, sehän olisi suorastaan Jehovan edelle menemistä. Moni todistaja kuitenkin vähintään näkee uutisotsikoita selatessaan konventtimateriaalia vuotaneen etukäteen, mikä tuskin on uskoa vahvistava kokemus sekään. Miten Jehovan järjestössä tuollaista voi tapahtua?Vieraas kirjoitti:Tuskinpa kaikki niitä katsovat netistä
Tosin eihän sitä tiedä, vaikka Jehova jakaisi hengellistä ravintoa tarkoituksella tällä tavalla ja nyt olisi juuri oikea aika, jolloin videot kuuluu katsoa
-
YksinäinenSusi
Samma häär ...Arja Parka kirjoitti:30 vuotta sitten mun lapsuudessa hehkutettiin myös juurikin näin. Että kohta alkaa vainot ja ollaan kaikki jossain piikkilanka-aidan ja krematorion välissä hakkaamassa kiviä. Eipä mitään uutta auringon alla
... mun lapsuuvesa hehkutettiin näin ikkään ja yksi syy miksi minusta tuli jt oli juurikin pelko.
No, en ollut ihan täysijärkinen muutenkaan silloin, enkä ihan tänäänkään. Add-häiriöinen keskittymiskyvytön lapsi olin, jonka kaaliin saatiin istutettua Jehovan hirveys.
Mutta muuta Jehovasta ei sitten tarvinnutkaan tietää niin kasteelle oli suorastaan palava kiire ... pelko perseessä.
Muutoin Jehova saattaisi vaikka tappaa koska en pystynyt keskittymään mihinkään mitä järjestö vaati, vaikka yritystä oli paljon. Salainen pahe siihen vielä päälle ja rehellisesti kaikkien seurakuntalaisten tietoon.
Ja mitä se hyödytti. Ei sen paremmin järjestöä kuin minuakaan.
Päinvastoin järjestö vahingoitti minua ja minä järjestöä huonolla palveluksellani. Ja Jehovakin laittoi kätensä otsalleen ja pyhkäisi hikeä sanoen, "Ei voi olla tosi, taasko se teki tommostakin hullua ihmisten edessä ... ja minun nimessäni vielä. Toi on sitten ykkönen, joka tapetaan. Enkelit ... kuulitteko?!"
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
-
Marjolie
Tuli jotenkin ällö olo tuosta videosta. Loppuuko se ihmisille pelastuksesta saarnaaminen suuren ahdistuksen aikana? Jt porukat menee kellareihin piiloon.
- Jaakko Ahvenainen
Ainakin Aamos 8 sopii raamatulliseksi perusteluksi sille, että hyvän uutisen julistaminen on loppunut.Marjolie kirjoitti:Tuli jotenkin ällö olo tuosta videosta. Loppuuko se ihmisille pelastuksesta saarnaaminen suuren ahdistuksen aikana? Jt porukat menee kellareihin piiloon.
-
Marjolie
Tuli mieleen tuosta kellariin piiloutumisesta, eihän enkelikään käskenyt Lootia piiloutumaan kellariin perheineen, kun kaupungin tuho koitti, vaan hän käski heidän paeta eikä katsoa taakseen. Luultavasti samansuuntaista olisi luvassa....kannattais se bunkkeri rakentaa mielummin syrjäkylälle kun keskustaan ;D
-
Tschito
On se hurjaksi mennyt. Eiköpä suoraan ollut idea tuossa että "melko leveästi" elänyt pariskunta luopui (ts. lahjoitti) omaisuudestaan ja muutti hieman yksinkertaisempaan, ja sitten oli helpompi ottaa vastaan vaatimattomat olosuhteet "suuressa ahdistuksessa"...
Kyllä tässä Vartiotorniseura hakee nyt viimeistä jättöpäivää isoille lahjoituksille.
Mulle se on aina Vartiotorni, ei koskaan Jt Org.
Nämä lyhytelokuvat varmasti jäävät pikkulasten mieleen. Isommat lapset sentään tykkäävät, jotain vaihtelua jatkuvan paskanjaanaamisen välillä.
Muistaako kukaan muu C -kasetteja, joissa oli jotain "Raamatullisia Kuunnelmia"? Niissähän Wanha kunnon Jehova jyräsi tunnelma oli pelottavampi kuin Pink Floydin kuuluisammalla.
Suomeksi puhuttuja. Olen ollut 3 - 5 vuotias, joten 80- luvun alkua. Nämä kuunnelmakasetit oikesti pelottivat.
Kyllä tässä Vartiotorniseura hakee nyt viimeistä jättöpäivää isoille lahjoituksille.
Mulle se on aina Vartiotorni, ei koskaan Jt Org.
Nämä lyhytelokuvat varmasti jäävät pikkulasten mieleen. Isommat lapset sentään tykkäävät, jotain vaihtelua jatkuvan paskanjaanaamisen välillä.
Muistaako kukaan muu C -kasetteja, joissa oli jotain "Raamatullisia Kuunnelmia"? Niissähän Wanha kunnon Jehova jyräsi tunnelma oli pelottavampi kuin Pink Floydin kuuluisammalla.
Suomeksi puhuttuja. Olen ollut 3 - 5 vuotias, joten 80- luvun alkua. Nämä kuunnelmakasetit oikesti pelottivat.
-
Atshuh
Mielenkiintoinen sanavalinta
"After meditating...and praying..."
Meditaation ja rukoilun jälkeen kaikki oli selvää. Olikos joskus meditaatio paha sana?
"After meditating...and praying..."
Meditaation ja rukoilun jälkeen kaikki oli selvää. Olikos joskus meditaatio paha sana?