Urheilu ja sen seuraaminen

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Nukahtanut

Urheilu ja sen seuraaminen

Viesti Kirjoittaja Nukahtanut »

Ajattelimpa pyöräyttää yleisen aiheen urheilusta ja sen seuraamisesta.

Onko täällä urheilun seuraajia? Tai pelaako joku jossain joukkueessa tai kilpaileeko?

Itselle aika kiireinen penkkivuosi tulossa, kun on Jalkapallon EM-kisat, Olympialaiset, Jääkiekon World Cup jne. Ja toki alkulämmittelynä Jääkiekon MM-kisat menossa :mrgreen:
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."- The Good, The Bad and The Ugly
Nukahtanut

Re: Urheilu ja sen seuraaminen

Jatkampas yksinjutteluani :D

Tänään alkaa sitten jalkapallon EM-kisat. Aina mukavia turnauksia nää nahkakuulan potkimiskisat, vaikka tällä kertaa oma suosikkini Hollanti ei olekaan mukana.

Alla periteinen ja hyväksihavaittu YLEn kisaopas:
http://yle.fi/urheilu/jalkapallon_em
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."- The Good, The Bad and The Ugly
Verilettu
Moderaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Verilettu »

Jääkiekko kiinnostaa kovin, mutta vain MM-tasolla.

Jalkapallo kiinnostaa ihan ministi, ja vain ja ainoastaan MM-tasolla. Vai oliko se EM tasolla. Kertonee kiinnostuksen tason.

Sählybandy ;) kiinnostaa mikrosti, MM-tasolla.

Kori-, lento-, pesäpallo, akankanto, maailmanvahvin "mitään en oo ottanu" -kisat, formulat, kyykkyhyppy yms. EVVK

Yleisurheil..zzzZZZzzzz. Aivan ihanaa unilääkettä joku mustien miesten 10 kilsan juoksu (ovat tottuneet siihen kun käyvät joka päivä "lähimarketissa" juosten), jos tulee iltaisin. Siis ketä kiinnostaa?

No nyt tietenkin oman osansa jännää tuo, että missä ja milloin ISIS iskee. Tulee iskemään varmasti joko jalkapallon EM kisojen aikana ja/tai Rio de Janeiron Kesäolympialaisissa. Valitettavasti. Varmasti pyrkivät iskemään tänään, kun on ensimmäinen peli. Rauhanuskonto velvoittaa tappamaan länsimaalaisia, aina kun siihen on mahdollisuus.
Koraani Su 9:5. kirjoitti:Mutta kun pyhät kuukaudet ovat kuluneet, niin vuodattakaa pakanain verta missä tahansa heitä tapaattekin. Ahdistakaa ja piirittäkää heitä ja väijykää heitä kaikkialla, mutta jos he kääntyvät (oikeaan Jumalan uskoon), rukoilevat ja antavat almut, niin päästäkää heidät menemään. Jumala on totisesti anteeksiantava ja armollinen.
Veli-Hopea

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Muistaakseni vastailin tähän jotakin mutta se on män huti ny jotenki.

Anyway,itsellä aikaa kuluu floorballin merkeissä, tosin viimekaudella pelasin yhden pelin ja siitäkin suurinpiirtein pari minuuttia. Loput pelit jäin sivuun ja keskityin enemmän junnujoukkueen valmennukseen. Alkaa olee pelaamiset iän puolesta ehtoon puolella, valitettavasti.

Eipä sitä muuta kerkee harrastaakkaan kun tähän menee jo 3 pv viikossa + turnaukset ja omat pelidippailut vielä päälle.

Urheilua tulee seurattua ja veikkauksiakin laitellaan suuntaan tai toiseen sillointällöin.

Gay-kätköilyä oon harkinnut, kuulemma vähän sama kuin geo-kätköily, mutta tässä versiossa käydään laittaan homo mettään kiven alle piiloon ja kerrotaan netissä missä päin suurinpiirtein on. Muut sitten etsivät ja piilottavat uudelleen tjsp..

Toinen on sitten kumapuma-kätköily, missä vähän varttuneempi puumarouva käydään piilottamassa mettään kiven alle ja löytäjä saa sitten pitää. Luulen että satsaan tähän lajiin, vois olla aika kivaakin.

Puumat on pop
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Markku Meilo

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Veli-Hopea kirjoitti:Anyway,itsellä aikaa kuluu floorballin merkeissä...
Arvatenkin siis sähly vai mikä salibandy se on. Tunnettuna urheilun laaja-alaisena inhoajana olen olosuhteiden pakottamana käynyt paikan päällä katsomassa pari alaikäisten ottelua kun vaimon pojanpoika söheltää lajin parissa täysillä. Oikein hävettää tunnustaa, että mulla on nyt just lyhyet FAT PIPE -verkkarit päällä ja takuulla en ole niitä itse omaehtoisesti hankkinut, kuten en kaapissa lojuvaa saman sarjan huppariakaan. Jostain syystä joulupukki päätti pajassaan virkata mulle sellaiset.
Veli-Hopea

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Arvatenkin
Jep, mutta fatpipellä en liiku. Salming sen olla pitää.

Kiva laji ja pysyy yleiskunto suht kunnossa häkkejä tehdessä.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
sinner74
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

Minä olen jalkapallohullu. Fudiksen arvokisat muodostavat elämäni metanarratiivin, parittomat vuodet ovat kuin Laodikean haalea vesi. Vuonna -86, 12-vuotiaana, rakastuin lajiin palavasti, erään herra Diego Armandon ansiosta.
And Justice For All
Nukahtanut

sinner74 kirjoitti:Minä olen jalkapallohullu. Fudiksen arvokisat muodostavat elämäni metanarratiivin, parittomat vuodet ovat kuin Laodikean haalea vesi. Vuonna -86, 12-vuotiaana, rakastuin lajiin palavasti, erään herra Diego Armandon ansiosta.
Noniin! Onhan täällä joku muukin "hullu" :D Itse en mikään fanaatikko koskaan ole ollut, mutta kyllä isot fudis-kisat täytyy aina seurata alusta loppuun asti. Ja samalla miettiä pieni toiveenkipinä takaraivossa, että joskus nähdään vielä sinivalkoistakin väriä noilla ruohokentillä.
sinner74
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

Nukahtanut kirjoitti:Noniin! Onhan täällä joku muukin "hullu" :D Itse en mikään fanaatikko koskaan ole ollut, mutta kyllä isot fudis-kisat täytyy aina seurata alusta loppuun asti. Ja samalla miettiä pieni toiveenkipinä takaraivossa, että joskus nähdään vielä sinivalkoistakin väriä noilla ruohokentillä.
No, en minäkään luultavasti fanaatikko ole. Miten se määritellään :) Mutta on nämä kisat hienoa aikaa.
And Justice For All
agapi_dō

Viesti Kirjoittaja agapi_dō »

Budolajeja harrastelen, hieman on/off noin viimeisen 10 vuoden ajan. Urheilua en pahemmin seuraa, tosin tottakai jäkiksen suomi-ruotsi ja mm ottelut tarvii katsoa. :)

ns. "pahoja tapoja" on vielä tupakka tuossa mistä pitäis päästä eroon, mikä on treenailuja jarruttamassa. Mutta noin yleisesti, pyrin harrastamaan hyötyliikuntaa, liikkumaan mahd. paljon kävellen/pyörällä, harrastamaan voimatreeniä calaesthetics -tyyliin, eli omalla kehonpainolla suurimmaksi osin. Terveys chi-kung liikesarjoja joskus. Ovat hyviä venyttämään ja stimuloimaan hermoratoja. Siinäpä mun urheilut.
"We see on the basis of what we believe, not the other way around." -Errol Morris
Markku Meilo

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Veli-Hopea kirjoitti:Salming sen olla pitää.
Tartteekin laittaa joulupukille palautetta, että jos vielä mulle virkkaa, niin virkkaa parempaa kamaa.
Kaarmis

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Toinen on sitten kumapuma-kätköily, missä vähän varttuneempi puumarouva käydään piilottamassa mettään kiven alle ja löytäjä saa sitten pitää. Luulen että satsaan tähän lajiin, vois olla aika kivaakin.

Joo tähän satsataan! Eka testausturnee pidetään mun kämpillä. Piilotettava objektikin löytyy ihan saman katon alta. :mrgreen:
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Nukahtanut

Tuli EM-kisojen suurin paukku tähän mennessä. Lilliputti Islanti meni puolivälieriin kaatamalla jalkapallon emomaan, Englannin. Islanti ensi kertaa kisoissa; maa jossa saman verran ihmisiä kuin esim Suomessa jalkapallon pelaajia :mrgreen:
Ei voi kuin hattua nostaa...
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Tässä EU-poliittisessa tilanteessa tappio voidaan katsoa kaiketi oikeutetuksi. Komppaan Islantia ehdottomasti.
Kaarmis

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Onko Briteissä peilit jotenkin lailla kielletty? Tätä joutuu pohtimaan viime päivien tapahtumien jälkeen.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Vastaa Viestiin