Blandikset
Valvoja: Moderaattorit
-
Markku Meilo
Blandikset
Mulle ihan uusi blandis on täällä myytävä Cola Madera. Vaatii hieman totuttelua, ei ole maukkain kopiokola, mutta riittoisin kohtaamani kopiokola. Joulukuussa ostamani 2,5 desin törppö riittää vielä kuukausiksi eteenpäin kun se ei tunnu kavereille oikein maistuvan.
-
Markku Meilo
Re: Blandikset
Tänään kokeilin paikalliskaupan Cola Altetzaa, paljon luontevampaa ja mikä huomionarvoista, niin 0,45 € kahden litran törppö.
- Jaakko Ahvenainen
Olen kokeillut vodkan blandiksena kotikeittoista variksenmarjamehua. Ei hassumpi minusta.
-
Markku Meilo
Toisaalta en muista tilannetta viina olisi jäänyt juomatta jos ei ollut mieliblandista. Pariisissa on kerran rommi jäänyt juomatta, vaikka oli ihan aitoa kokista blandiksena. Kollegan kanssa vertailimme marketin viinojen tehokkuuslukuja, Tapsalla oli taskulaskin ja mä latelin muuttujia.Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Olen kokeillut vodkan blandiksena kotikeittoista variksenmarjamehua. Ei hassumpi minusta.
- Jaakko Ahvenainen
Kyllä se silti näin menee, mutta Bacardin kera. Muutoin rommi rommina ja jäät veks. Toki hunajaa voi maun mukaan lisätä, mutta silloin rommi onkin tummaa. Ilman muuta makuasioista tulee keskustella. Strong tee, on juoma erinomainen myös.