Täytyykö kuolemaa pelätä?

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Johanneksen poika
Viesti:

Täytyykö kuolemaa pelätä?

Viesti Kirjoittaja Johanneksen poika »

Normaalisti suhteellisen terve ihminen haluaa elää. Hän ei halua kuolla. Kuolema on ihmisen pahin vihollinen. Kuolema kuitenkin kohtaa jokaista, ennemmin tai myöhemmin. Pitääkö kuolemaa pelätä?

Ei tarvitse, jos Tieteen kuvalehden julkaisemat uudet tutkimustulokset pitävät paikkansa.

Kuva
Kuva: Tieteen kuvalehti nro 10/2016, etusivu

http://johanneksenpoika.fi/uutiset/juttu_w324.html
Verilettu
Moderaattori
Viesti:

Re: Täytyykö kuolemaa pelätä?

Viesti Kirjoittaja Verilettu »

Toivottavasti tuo pitää paikkaansa. Todella.

Kun olin Meilahdessa teholla 3 vuorokautta tiedottomassa tilassa (muistaakseni jalkoihin tehtyjen verisuonileikkausten jälkeen), näin koko ajan todella ahdistavia samaa rataa kiertävää painajaista. Olen monesti miettinyt, että toivottavasti sitten kun taas vaivun samanlaiseen tilaan pysyvästi (aika todennäköistä) ettei olisi sitä ahdistavaa painajaista.

Sellainen jännä tapaus oli, etten kai reagoinut mihinkään, mutta kun silloinen vaimo oli silittänyt kättäni ja sanonut muun ohella "kissatkin odottavat kotona", niin kyynel oli valunut silmästäni. Minulla on kaksi kissaa jotka ovat elämänvalojani. Että kyllä sinne jotkin asiat meni perille vaikka muuten olinkin latvasta laho.
YksinäinenSusi

Re: Täytyykö kuolemaa pelätä?

Viesti Kirjoittaja YksinäinenSusi »

joskus kuullu jonkun sanovan, että ihminen itkun ja irvistysten kera syntyy tähän maailmaan, mutta vanhana kun kuolo koittaa niin helpotuksen huokauksen ja jopa pienen hymyn kanssa lähtee poijes vihreämmille metsästysmaille,

tuli vaan mieleen että voiskohan tuota kokeilla tuota trippiä - pidättäis hengitystä minuutin ja ottais kunnon välittäjäaine kylvyn
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
Vastaa Viestiin