Ranskassa presidentin tukanleikkuu on kallista puuhaa. Ja verovaroista vielä.
http://yle.fi/uutiset/video_hullua_ja_h ... ia/9027083
Tällainen paljastus koituu tuo presidentin tuhoksi. Kansa antaa potkut tuollaiselle presidentille.
rikkaat presidentit elävät toisessa todellisuudessa
Valvoja: Moderaattorit
-
YksinäinenSusi
rikkaat presidentit elävät toisessa todellisuudessa
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Re: rikkaat presidentit elävät toisessa todellisuudessa
Aivan järjetön palkka, nuo pari kaljun ylittävää hiusta varmaan saisi ojennukseen ihan normiparturissa. Paitsi jos tällä Hollanden parturilla on jotain erityistaitoja, esimerkiksi se osaa olla hiljaa koko hiustenleikkuun ajan? 
And Justice For All
-
YksinäinenSusi
Re: rikkaat presidentit elävät toisessa todellisuudessa
Niin, tuopa ei tullut mieleeni. Parturi saattaa olla peite ammatti, joka peittää jotain tärkeämpää tehtävää jota ei voi julkisesti paljastaa yleisölle.sinner74 kirjoitti:Aivan järjetön palkka, nuo pari kaljun ylittävää hiusta varmaan saisi ojennukseen ihan normiparturissa. Paitsi jos tällä Hollanden parturilla on jotain erityistaitoja, esimerkiksi se osaa olla hiljaa koko hiustenleikkuun ajan?
Tehtävä voi liittyä esim presidentin turvallisuuteen ja siksi korkea palkka. Mutta muka sitten vain pelkästään parturi.
Sopivasti julkisuutta ja kysymyksen ohittamista, koska asiasta ei voi puhua enempää.
Parturin kuulemma pitää olla palatsissa. Miksi? Siksi, koska todellinen tehtävä sitä edellyttää ja pressa ei voi paljastaa sitä julkisesti, koska sen on pysyttävä salassa.
Tosiaan. Pressan kulujakin on leikattu. Miksi hän saisi pitää turhan kallista parturia? Ei tietenkään saisi.
Parturin täytyy olla peiteammatti, koska ei Hollande voi olla niin tyhmä että pitäisi noin kallista parturia verorahoilla, koska kansa suuttuisi siitä. Ne pari hiusta voi leikata itsekin saksilla poijes piästänsä.
Mutta asia vuoti kuitenkin julkisuuteen ja Hollande vain kiersi kysymyksen, että tarvii parturia palatsissa, ettei tukka kasva liian pitkäksi.
Voisiko parturi olla oikeasti vaikkapa siivooja, joka siivoaa hankalat sotkut tarvittaessa kovin ottein?
Bruukasin Turussa asuessain sanoa kaikille, että olen siivooja koska he luulivat minua poliisiksi ja jotain järkevämpää oli keksittävä ammatiksi itselle. Tosin he eivät uskoneet minua kun vakuuttelin etten tietenkään ole mikään poliisi, vaan siivooja. He sanoivat että ethän sinä sitä tietenkään myönnä. Ei kun oon mää siivooja ihan oikeesti, sanoin. Ne vaan tölläs ja ihmetteli. He ajattelivat että olen siviilipoliisi valvomassa järjestystä.
Asiaan oli saattanut vaikuttaa se yksi tapaus kun ohikulkeissain alaikäiset tytöt ruinasivat, että hakea heille tupakkia ja kaljaa.
Hermostuin ja sanoin, hei tytöt - nyt vanhenpienne nimet mulle heti - oon poliisi. Aloin vaatimalla vaatia ja lähestyin heitä uhkaavasti vihaisin elkein, kuin pidättääkseni heidät.
Tytöt lähtivät pakoon. En juossut kuitenkaan perään. Mitäpä minä, enhän oikeasti mikään poliisi ole. Olin vain siivooja, joka siivosi pois yhteiskunnan jätettä, ei mitään sen ihmeellisempää.
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.