Jos tämä onnistuu niin olispa mahtavaa.
Pidetään peukkuja ja jos ei niin pidetään päät ylhäällä jokatapauksessa
Valvoja: Moderaattorit
Jatkuvasti myöhästelevän maailmanlopun todistajien häpeäksi Saatana joutuu rakentelemaan meille parempaa huomista etenkin vuoden 1914 jälkeen. Vielä vuonna 1943 Vt-seura opetti näin:Veli-Hopea kirjoitti:Jos tämä onnistuu niin olispa mahtavaa.
Eli kuussa ei ole voitu käydä jos Vt-seuran pitkäaikaisen oraakkelin ja 1975-maailmanlopun (jonka pohja luotiin tässä samassa kirjassa) arkkitehdin Fred Franzin juttuja olisi uskominen.“Tätä meidän kiertotähteämme ympäröi näkymätön ilmanpaljous eli ilmakehä, mikä muodostaa ”vahvuuden” eli ilma-avaruuden, joka ulottuu ylöspäin noin sata kuusikymmentä kilometriä ihmisten päitten yläpuolelle. Samalla tavalla on kuvaannollisella maalla henkivoimia, jotka vallitsevat sitä, nimittäin Saatanan, Perkeleen, alaiset paholaiset. Tämä pahojen henkien järjestö, joiden ruhtinas on Saatana, on sekä ihmistä korkeampi että näkymätön hänelle. Siksi tämä paholaisjärjestö muodostaakin ”taivaat” ihmisen nykyiseen maalliseen järjestöön katsoen. Maan päällä oleva ihminen voi yhtä vähän vapautua näistä paholais-”taivaista”, kuin hän lentokoneilla tai raketeilla tai muillakaan keinoilla voi päästä sen ilmakehän ulkopuolelle, mikä on maapallomme ympärillä ja missä ihminen hengittää. Yksin Jumala voi vapauttaa ja vapauttaakin ihmiskunnan näistä paholaishallitusmahdeista.” (”Totuus on tekevä teidät vapaiksi” sivu 288-289)
Joo, ihme epeli toi Saatana, siirteli pumpun puoli vuosisataa sitten ja meno senkun paranee.Pidetään peukkuja ja jos ei niin pidetään päät ylhäällä jokatapauksessa :)
Tämä italainen kirurgi on jo pitkään halunnut tehdä tämän ihmiselle. Minua kutsutaan pessimistiksi, mutta itse koen olevani realisti. Uskon ettei tämä vielä onnistu. Mutta on hyvä että päästään kokeilemaan ihmisellä. Monet eläimet ovat saaneet antaa henkensä tätä odotellessa (ja saa jatkossakin, valitettavasti. Joo, ymmärrän että miksi niitä tehdään).Siirtohan todennäköisesti onnistuu ja heppu vielä elääkin sen jälkeen. Onhan se vähän väärin laittaa lottoa vetämään mutta ruksaan riviin 26 päivää eloa, sitten komplikaatiot .Uskon ettei tämä vielä onnistu.
Verilettu kirjoitti:On sitten eri asia, onko se elämä elämisen arvoista. Mutta kuten todettua, hyvä jos siirtyvät pikkuhiljaa ihmiskokeisiin ja jättäisivät eläimet rauhaan tämän osalta.
Verilettu kirjoitti:Erikoista huumoria.
En minäkään sen enempää, kunhan vaan heittelin vaihtoehtoja kelle eläinten sijaan kokeita voisi tehdä.Verilettu kirjoitti:Mä en taas tässä osiossa sekoita sitä amerikkalaista rahankeräyslahkoa mukaan jos se ei liity mitenkään aiheeseen, tai ainakin mahdollisimman vähän, vaan pysyn ihan reaallimaailmassa (siinäkin mahdollisuuksien mukaan).
Kiitos päivän parhaista nauruista. Lämpimät kiitokset.
No minä esimerkiksi. Saisin sit sen Soinin upean vaimonkin itellein:Verilettu kirjoitti: Muoks. Ja kuka kroppa haluaisi Soinin pään?