Lisäksi Naatan pofetoi että Daavidin omasta huoneesta nousisi paha ja näin tapahtui kun Daavidin poika Absalom ryhtyi kapinaan ja makasi Daavidi sivuvaimojen kanssa "Israelin nähden".
No kapinasta en tiedä mutta kenen syy se oli että näin kävi?
emmehän me voi Jumalaa syyttää siitä ennaltanäkemisestä jonka hän paljasti Naatanin kautta Daavidille niin että syyttäisimme Jumalaa Absalomin teoista
No eipä tietenkään.
"Herra sanoo näin: '
Minä nostan omasta perheestäsi onnettomuuden sinua vastaan, ja silmiesi edessä
otan sinulta omat vaimosi
ja annan heidät toiselle, joka makaa vaimojesi kanssa keskellä kirkasta päivää". 2 Sam
Aika sairas rangaistus, ei tuossakaan mitään järkeä/oikeudenmukaisuutta, ennemminkin lapsellista.
Mutta ei me jumalaa voida syyttää.
jokainen varmasti ymmärtää ettei Jumala ole aiheuttanut tätä lapsen sairautta
Niin eipä tietenkään, jokainenhan varmasti ymmärtää ettei raamatun jumala ole aiheuttanut ainuttakaan kuolemaa, se on aina jonkun muun syy. Joko itse ihmisen tai saatanan.
11 Herra sanoo näin: 'Minä nostan omasta perheestäsi onnettomuuden sinua vastaan, ja silmiesi edessä otan sinulta omat vaimosi ja annan heidät toiselle, joka makaa vaimojesi kanssa keskellä kirkasta päivää. [2. Sam. 16:22]
12 Sinä olet tehnyt tekosi salassa, mutta minä teen tämän teon koko Israelin nähden, keskellä kirkasta päivää.'"
13 Silloin Daavid sanoi Natanille: "Olen tehnyt syntiä Herraa vastaan." Natan vastasi: "Herra vapauttaa nyt sinut tästä synnistä, eikä sinun tarvitse kuolla. [2. Sam. 24:10; Ps. 51:1-14; Sir. 47:11]
14 Mutta koska olet tällä teolla rikkonut pahasti Herraa vastaan, niin sinulle syntynyt poika kuolee." [2. Sam. 11:27]
15 Sitten Natan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Urian vaimo oli synnyttänyt Daavidille, ja lapsi sairastui pahoin.
18
Seitsemäntenä päivänä lapsi kuoli.
.
^^ mutta joo, jumala ei tehnyt mitään.
Alat kuulostamaan tältä meidän Rauli bloggarilta.