Mutta loppuhan tulee kun poliitikot sanovat että "nyt on rauha ja turvallisuus". Mitä tämä kertoo Jehovasta?
Ensin paukuttelee henkseleitä että Saatanan suunnitelma "täydellisestä maailmasta" ei tule onnistumaan ja sitten jos/kun onnistuu niin Jehova itse rankaisee sen saavuttamisesta.
Rankaisee siis tilanteesta jonka on itse antanut syntyä väittämällä että sitä ei voi syntyä, ja jos syntyy niin sitten alkaa Harmagedon! Eikö tämä ole pienehkö ristiriita todistajien loressa?
Tällöin olisi vähemmän julmaa se että hän olisi saavuttanut koko lajin sukupuuttoon jo paratiisissa, ilman että hänen pitää todistella kaikille enkeleille olevansa oikeassa. Ihan vaan by the way, hän on jo väärässä siinä vaiheessa jos/kun tämä hypoteettinen tilanne tullaan saavuttamaan... ja jos käy niin että hän onkin kaikkitietävänä väärässä, eli rauha saavutetaan sekulaarisiin toimin niin sitten siitä alkaa toinen rangaistus jossa niitetään sitten kaikki maailmanrauhaa tukeneet ihmiset koska hän oli väärässä.
Mitä tämä siis kertoo itse Jehovasta teille? Minusta aika sairasta, epäjohdonmukaista ja epaloogista. Ei yhtään aitoa johtaja-ainesta, narsistista kylläkin.