JT jatkaa käytäntöään

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Veli-Hopea

Re: JT jatkaa käytäntöään

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Muun maailman kannattaisi ottaa vtseurasta mallia.

Yksikään yritys edes internetmaailmassa ei keräisi henkilötietoja luvalla tai luvatta, vaan ohjeistaisi yksittäiset työntekijänsä tekemään sen. Sen jälkeen yritykset internetmaailma mukaanlukien ei olisi vastuussa mistään tällaisesta.

Sitten vaan yksittäiset työntekijät keräisivät "muistiinpanojansa" ( mikä ei tietenkään ole rekisteri ) ja kohdemarkkinoisivat työnantajiensa, yritysten tuotteita asiakkaille .

Tää on ihan ok! Kaikille käy!

Siellä olis itten Ilkka Kelkkamiehen yrityksessäkin ( Lumi&Pusku) "muistiinpanot " tallessa, montako lasta, mistä kukin tykkää, puhelinnumerot, kengän koot jne..mitä enemmän ,sen parempi.

Sitten Ilkka Kelkkamiehen duunarit kohdemarkkinoisivat yksilöllisesti sesongittain monoja,suksia,lumiauroja,moottorikelkkoja,pulkkia,rattikelkkoja ja mitä tahansa sen mukaan mitä "muistiinpanoihin" on kustakin kirjattu. Ihan tehokasta!

Ymmärtääkö kukaan sitä jotta jos jehovan todistajia on n. 8.miljoonaa, kuinka monesta ihmisestä on kirjattu ylös luvatta dataa kohdemarkkinointia varten?

Onko se rekisteri? Kyllä, todellakin.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Johanneksen poika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Johanneksen poika »

Oven avaajien vastauksia Jukka Ropposelle

Jukka Ropponen oli antanut Lännen Medialle sellaisia vastauksia, mitkä eivät vastanneet todellisuutta. Niinpä lehtien juttujen kommentoijat toivat esiin toisenlaisen totuuden asiassa. Se totuus on oven avaajan näkökulma.

http://johanneksenpoika.fi/uutiset/juttu_s671.html
Shamaani

Viesti Kirjoittaja Shamaani »

Kerran olin kentällä ja oven avasi raolleen nainen joka piteli keskikokoista koiraa. Sitten kun laukusta sain lehdet käteen niin veti oven nopeasti kiinni.
Kerkesin kaivaa muistiinpanot esille ja alottaa raapustamaan vihkoon, kunnes ovi aukesi uudestaan ja tällä kertaa ihan kunnolla. Sieltä tuli ulos sitten iso kokoinen mies, joka kirosi sekä haukkui meitä ja pui nyrkkiä naaman edessä.
Sanoin hänelle että kirjoitetaan ylös, että eivät halua meidän käyvän kyseisellä ovella. Sen jälkeen lisäsin paperin aluekortin takapuolelle, että eivät halua kenenkään käyvän siinä osoitteessa.

Siellä se paperi oli sitten kaikkien nähtävillä, ketkä sen aluekortin sattuivat ottamaan minun jälkeeni.
Pro et contra

Viesti Kirjoittaja Pro et contra »

Siellähän sen kiellon on oltava "aluekortin" välissä että alueen ottava tietää olla soittelematta ovikelloo!
Jos tuota pidetään rekisterinä niin kyllä ihme on ja kuten "John. pojan" linkistä näkyi myös tietämättömyyttä on ilmassa paljonkin.
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Kieltomerkinnät eivät kuulu tähän keissiin, koska pyyntö merkintään tulee ovenavaajan omasta aloitteesta. Siinä ei siksi ole mitään epäselvää kummallekaan osapuolelle. Toisin kuin todistajien omissa muistiinpanoissa, joista ovenavaajat eivät edes ole tietoisia.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Markku Meilo

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Pro et contra kirjoitti:Jos tuota pidetään rekisterinä niin kyllä ihme on...
Mahdollisena rekisterinä tuota ihmettelee joko säädöksistä tietämätön tai sellainen, joka haluaa viedä asiasta huomion muualle.
Pro et contra

Olen kyllä täysin tietämätön mistään rekisteristä tähän henkilökohtaisiin muistiinpanoihin liittyen vaikka itsekin olen niitä joskus tehnyt ihmettelen missä tuo rekisteri mahtaa olla?
Markku Meilo

Pro et contra kirjoitti:Olen kyllä täysin tietämätön....ihmettelen missä tuo rekisteri mahtaa olla?
Ei ole vain yksi rekisteri. Mun aikana oli ihan painettu lomake kyseiseen käyttöön. Jos pyynnöstä huolimatta ei kukaan jt sulle sellaista näytä, niin dyykkaa roskiksia, sieltä niitä on löytynyt.
Pro et contra

Tollanen "painettu lomake" olisi kyllä edelleenn käytännöllinen, harmi että siitä on luovuttu jo aikapäiviä sitten.
Harmittavaa kyllä että muistiinpanoja on lähinnä tehty niistä jotka ovat nyt todistajia, heidän tiedoistaanko tässä nyt tietosuojavaltuutetun johdolla ollaan niin kovin huolissaan?
- kai nyt jotain jäsenrekisteriä siihen kuuluvinen tietoineen pitää seurakunnankin oikeutena olla ylläpitää?
Tony

Pro et contra kirjoitti:Olen kyllä täysin tietämätön mistään rekisteristä tähän henkilökohtaisiin muistiinpanoihin liittyen vaikka itsekin olen niitä joskus tehnyt ihmettelen missä tuo rekisteri mahtaa olla?
Ei herranjumala. Juuri ne muistiinpanot muodostavat henkilörekisterin heti sillä samalla sekunnilla, kun keräät niihin ihmisten nimiä, osoitteita ja muita tietoja. Tämä riippumatta siitä millä asialla niitä keräät.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Veli-Hopea

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Markku Meilo kirjoitti:
Pro et contra kirjoitti:Jos tuota pidetään rekisterinä niin kyllä ihme on...
Mahdollisena rekisterinä tuota ihmettelee joko säädöksistä tietämätön tai sellainen, joka haluaa viedä asiasta huomion muualle.

Ihmeellinen moodi jäänyt päälle kieltomerkinnän merkitsemisestä ylös. Ihan tietoisestiko sitä yritetään sivuuttaa se asian ydin mistä tässä keskustellaan, se mitä muuta yleisesti merkataan henkilöistä ylös?

Ei tässä ketään se kieltomerkintä kiinnosta, sehän on ihan ok asia se, joten mitäpä jos pec keskustelisi ja kertoisi mielipiteensä niistä muista merkinnöistä mitä kirjataan?
Harmittavaa kyllä että muistiinpanoja on lähinnä tehty niistä jotka ovat nyt todistajia,
Nyt mennään vähän höpöhöpölinjalle
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Tony

Pro et contra kirjoitti:Harmittavaa kyllä että muistiinpanoja on lähinnä tehty niistä jotka ovat nyt todistajia, heidän tiedoistaanko tässä nyt tietosuojavaltuutetun johdolla ollaan niin kovin huolissaan?
Tämä nyt ei taas vaihteeksi pidä pienimmässäkään määrin paikkaansa. Muistiinpanoja tehdään esimerkiksi kaikista niistä, joiden luokse tehdään uusintakäynti. Moniko näistä yleensä kääntyy todistajaksi? Aivan niin. Ei tyyliin kukaan.
Shamaani

Viesti Kirjoittaja Shamaani »

Tony kirjoitti:Kieltomerkinnät eivät kuulu tähän keissiin, koska pyyntö merkintään tulee ovenavaajan omasta aloitteesta. Siinä ei siksi ole mitään epäselvää kummallekaan osapuolelle. Toisin kuin todistajien omissa muistiinpanoissa, joista ovenavaajat eivät edes ole tietoisia.
Jaahas, sitten olen ymmärtänyt väärin.
Pro et contra

Pakko kai mun on jotain ylös laittaa käynnistäni jos jotain keskustelunaihetta seuraavaan kertaan jää auki että muistan edes joitakin pääkohtia keskustelustani ennalta tuntemattoman ihmisen kanssa, muuten yleensä puhelinnumero annetaan kun ollaan jo paremmin tuttuja ja "totta mooses" sen ylöspistän omiin puhelinyhteystietoihini vai mihin muualle?
Markku Meilo

Pro et contra kirjoitti:Pakko kai mun on jotain ylös laittaa...
Ei kukaan ole sitä mahdollisuutta sinulta pois ottamassa. Tässä vitjassa on kyse voimassa olevasta säädöksestä ja sen asettamista rajoista, joita rikotaan yleisesti Ainoiden Tosi Kristittyjen® piirissä.
Vastaa Viestiin