No vaikka sellaisessa tapauksessa voisi olla tarve laittaa asia lapulle kun ovenavaaja tuntee Vt-seuran menon paremmin kuin käännyttäjä.
Sepä tässä itsellänikin tuli mieleen. Todistajalla on kyllä muitakin mahdollisuuksia, kuten vaikka kilauttaa välittömästi kaverille . Muutenkin jt on niin hyvin koulutettu ja siunattu että vastauksien luulisi vuotavan jehovalta ja ellei ,niin raamattuhan on aina messissä, mitäpä muuta muistikirjaa tarvitaan, sehän kuitenkin tunnetaan kannesta kanteen 100% ja muutenkin osataan ulkoa jo teininä paremmin kuin virassa olevat kirjanoppineet , papit ja muut raamattua tuntevat?
Tässä on nyt kahdella tapaa yritetty pehmentää henkilötietojen ylöskirjaamista.
-Ensin vedottiin siihen että ylös kirjataan EK merkintä.
-Toiseksi vedottiin siihen että kysymykset kirjataan muistiin.
^^Kukaan muu ei ole oikein näitä halunnut kritisoida eikä eikä tuskin edes pitä ongelmana, kuitenkin se todellinen keskustelu niistä henkilötietojen kirjaamisesta ylös mihin täällä todellisuudessa viitataan , sitä kierretään kuin kuumaa puuroa.
Annoin jo esimerkin itse kirjaamastani mettämiehestä. Siinä kirjattiin sellaisia henkilötietoja ylös mikä ei mulle kuulunut, ei kysymyksiä eikä EK merkintöjä.
Kirjasin ylös palan tuntemattoman ihmisen elämää ja tekemisiä, että voin kohdemarkkinoida seuran tuotteita tehokkaammin.
Se oli ihan normaalia jt touhua silloin. Ongitaan dataa ja viedään siihen dataan perustuen mahdollisimman sopivat lehdet. Onko joku hyvä syy kieltää ja valehdella ettei näin toimita?
-Tämä on se data joka yhdessä muodostaa ison rekisterin henkilötietoja.
-Tässä rekisterissä on tietoja mitä jtllä ei ole oikeutta kirjata ylös.
-Tätä rekisteriä EI ole olemassa , silti se on olemassa.
Ei ole suurta yhtenäistä tietopankkia henkilötiedoista, silti tietopankki on palapelinä 8 miljoonan todistajan käytössä,ei kuitenkaan "ristiinrastiin" ja sinne kirjataan jatkuvasti lisää tietoa ihmisistä.
Tieto poistuu vasta kun palapelin osa hukataan/tuhotaan.
Minä olen oman osan tuosta palapelistä tuhonnut, omat keräämäni henkilötiedot. Näiden tietojen myötä tuhoutui myös mainitsemani mettämiehen tiedot, myöskin ylöskirjattu mettämiehen koiran nimi.( Oli joku laivaan viittaava nimi) , jota sitäkään ei voi luokitella EK / kysymyskirjaamiseksi eikä muutenkaan miksikään tärkeäksi tiedoksi.
Silloin sillä oli kuitenkin tarkoituksesa kun se ylös kirjattiin ja jokainen ex jt ja jt tietää miksi.
Näin minä sen tulkitsen.