Suuri suomalainen kirjakerho, jäsenlehti 14/17 tuli tänään postilaatikkoon. Sivulla 15 on monia tämän ryhmän ihmisiä kiinnostavia kirjoja. Itse olen lukenut näistä jo kolme. Tästä linkistä löytyy suurena, klikatkaa suurennuslasilla.
Kirjakerhon sivuilla on kommentoitu Ben Kallandin kirjaa, jäsenpaneeli on vaikuttunut: https://www.sskk.fi/ben-kalland-vien-sinut-kotiin/
Ben Kallandin kirja sai kirjakerhossa erittäin hyvän vastaanoton
Valvoja: Moderaattorit
- Johanneksen poika
- Viesti:
-
Weathertop
- Moderaattori
Re: Ben Kallandin kirja sai kirjakerhossa erittäin hyvän vastaanoton
Olen lukenut Kallandin kirjasta pelkästään ylistäviä arvosteluja. Ja ihmekös tuo, koska ei kirjallisesti noin tasokkaan teoksen arvostamiseen mitään JT-taustaa tarvita.
Harvoin törmää noin vaikuttavaan tapaan käyttää epäluotettavaa kertojaa, ja lukija saadaan oikeasti välittämään päähenkilöstä, vaikka tämä ei olekaan oikein missään mielessä hyvä ihminen. Vähitellen paljastuva kaiken ytimessä oleva tragedia koskettaa oikeasti, ja traagisuutta tasapainotetaan hienosti lahkon tekopyhyyttä osuvasti kuvaavalla mustalla huumorilla. Jos tämä kirja ei päädy Finlandia-ehdokkaaksi, kyseessä on huutava vääryys.
Harvoin törmää noin vaikuttavaan tapaan käyttää epäluotettavaa kertojaa, ja lukija saadaan oikeasti välittämään päähenkilöstä, vaikka tämä ei olekaan oikein missään mielessä hyvä ihminen. Vähitellen paljastuva kaiken ytimessä oleva tragedia koskettaa oikeasti, ja traagisuutta tasapainotetaan hienosti lahkon tekopyhyyttä osuvasti kuvaavalla mustalla huumorilla. Jos tämä kirja ei päädy Finlandia-ehdokkaaksi, kyseessä on huutava vääryys.
"The universe is not fine-tuned for life; life is fine-tuned to the universe." - Victor J. Stenger