Nyt JW.ORG:n sivuilta löytyy yksi sähköpostiosoite, mutta se on yllättäen lakiosaston sähköpostiosoite. Tässä on kuvakaappaus JW.ORG:n sivulta:

Mistä oikein on kyse?
Lue täältä.
Valvoja: Moderaattorit

En toki. Mutta YouTubessa on video, jossa nuori nainen soittaa haarakonttorille ja yrittää saada vastausta yksinkertaiseen kysymykseen - onko 4000 dollaria / päivä totta.Verilettu kirjoitti:Älä turhaan pidättele hengitystä vastausta odottaessa.
Lakiosastoilla pitäisi käyttää enemmän aikaa xjt-sivustojen seuraamiseen, niin tietäisivät paremmin missä ovat menossa ja mitä on unohtunut hoitaa ajoissa.Johanneksen poika kirjoitti:...video, jossa nuori nainen soittaa haarakonttorille ja yrittää saada vastausta yksinkertaiseen kysymykseen - onko 4000 dollaria / päivä totta.
Veikko Leinonen kyllä suoraan sanoi minulle, että hän seuraa nettisivujani aktiivisesti. Mutta Veikko ei kuulu lakiosastoon. Toki "tiedottaja" tiedottaa myös lakiosastolle, mitä sivuillani milloinkin ilmestyy.Markku Meilo kirjoitti:Lakiosastoilla pitäisi käyttää enemmän aikaa xjt-sivustojen seuraamiseen, niin tietäisivät paremmin missä ovat menossa ja mitä on unohtunut hoitaa ajoissa.
Jotain vakavaa ongelmaa olen tiedonkulussa aistivinani kun seuraa Veikon julkisuuteen laittamia valheellisia väitteitä esimerkiksi karttamisopetuksesta.Johanneksen poika kirjoitti:Veikko Leinonen kyllä suoraan sanoi minulle, että hän seuraa nettisivujani aktiivisesti. Mutta Veikko ei kuulu lakiosastoon. Toki "tiedottaja" tiedottaa myös lakiosastolle, mitä sivuillani milloinkin ilmestyy.