Anonymous kirjoitti:Epäilen, että Vesa on joku Betelin veli, joka on saanut epäkiitolliseksi tehtäväkseen seurata näitä keskusteluja ja hokemaan vastauksissaan Vt-seuran oppeja.
Uskoisin, että tuollaisessa tilanteessa laitettaisiin liikkeelle joku oppihistoriasta ja -näkemyksistä hieman paremmin perillä oleva yksilö.
Se on selvinnyt jo aikaa sitten, että englanninkielisiä sivuja seurataan Vt-seuran taholta, miksi ei siis Suomessakin. Minä en ole havainnut vielä luotettavaa väitettä siitä, että pää- ja/tai haarakonttoreista annettaisiin ko. puolustelupuuhaa kellekään. Itse asiassa olen antanut itselleni kertoa, että JuhaniP-nimmaria aiemmin käyttänyt nettikirjoittelija-vanhin on suitsittu, joka kertoo siis päinvastaista.
Hänhän ei vastaa kysymyksiin, vaan tukee niitä ajatusmalleja, joita lahkon lehdissä ja kokouksissa esitetään.
Ainoastaan onnellisen tietämättömät jehovantodistajat lähtevät tuolla tavalla puolustamaan Vt-seuraa. Paremmin asioita tuntevan täytyy olla melkoinen masokisti jos ottaa keskusteluissa 'turpiinsa' kerta kerran jälkeen.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.