Urpo Martikainen: Uskonto vei pakkotyöhön
Valvoja: Moderaattorit
-
Turhapuro
En ole lukenut ET lehteä jostain systä =) Mutta ihan hyvä face lift yritys tämäkin. Vielä JT tiedottajan kommenteilla. Kekkonen oli mainittu ja hänen kannanottonsa. Luulempa, että nyky politiikka tulee kumoamaan JT vapautauslain asevelvollisuudesta. Siviilipalvelus kun on vaihtoehto. JT vapautus asevelvollisuudesta sotii aika pahasti vastaan muita aatteellisia vastaan. En ole niinkään varma, ovatko nykyiset JT kutsuntaikäiset valmiit valitsemaan vankilan. Tuskin.
-Joskus näin mustavalkoisena kaiken, mutta nyt kun näkee värit, niin paljon kauniimpi on maailma- -tp07-
-
Vieras
-
Umpi_viera
-
Vieras
"Ei mene läpi" -mistä minne ?
Ohrana -oli tsaarin valtiollinen poliisi, joksi myös Suomen valtiollista poliisia sanottiin kai 1930 -luvulle saakka
"IS -keskustelu" -mikä se on ? (IS = ilta-sanomat ?)
Tulosruutuintroissa olin huomaavinani joskus sävynmuutoksen, aikaisempi vähättelevä, halventava sävy muuttui ikäänkuin lämpimämmäksi, kiinnostuneisuutta osoittavammaksi. Näin jo kai pari vuotta sitten. Ihan vain yhdestä, kahdesta hävainnosta tuli tuo tunne. Arvelin että se liittyi jt-persoonallisuuden mukavuudellisuuden tarkistukseen.
Onko tarkistus nyt tapahtunut leikillisyyden suuntaan ?
Ohrana -oli tsaarin valtiollinen poliisi, joksi myös Suomen valtiollista poliisia sanottiin kai 1930 -luvulle saakka
Tulosruutuintroissa olin huomaavinani joskus sävynmuutoksen, aikaisempi vähättelevä, halventava sävy muuttui ikäänkuin lämpimämmäksi, kiinnostuneisuutta osoittavammaksi. Näin jo kai pari vuotta sitten. Ihan vain yhdestä, kahdesta hävainnosta tuli tuo tunne. Arvelin että se liittyi jt-persoonallisuuden mukavuudellisuuden tarkistukseen.
Onko tarkistus nyt tapahtunut leikillisyyden suuntaan ?
-
Umpi_vieras
Aivan oikein, Ilta-sanomissa pyöri viime viikolla Upin Karviakokemusjutusta kirvonnut keskustelu Suomen suvaitsemattomuudesta. "Täältä" saatiin ihan kivoja juttuja läpi. Sensuuri kuitenkin iski, jos meni liikaa henk. kohtaisuuksiin, ymmärrettävästi.Anonymous kirjoitti:"Ei mene läpi" -mistä minne ?
?
Uljaan ankkurimme tulosruutuintroissa on edelleen viesti ja anteeksipyyntö veljille: "Opettaja, opettaja, en minä mutta kun nuo muut!".
-
Vieras
- Jaakko Ahvenainen
Näin olen ollut ymmärtävinäni. Jääpi aikaa harrastuksille, joista akvarellimaalaus ei ole lainkaan huonommasta päästä.Anonymous kirjoitti:Onkohan muuten kellään arviota, onko herra Urpoherra pikkuhiljaa siirtymässä eläkeurpoksi ?
http://www.saunalahti.fi/upim/
-
Lehtiveli
- Eläkeläinen
- Viesti:
- Tony
Vuodet ajavat tällaistenkin näkemysten ohi vääjäämättä. Kun siviilipalvelus on sallittu ja se on hyväksytty monissa muissakin maissa, eivät Suomenkaan nuoret jehovantodistajat loputtomiin linnareissua valitse. Yksittäiset jäärät ovat asia erikseen.Anonymous kirjoitti:.. miten niin "muka". Mä ainakin tekisin.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
Vieras
-
EVVK
Upi havaittu 3.4.08 puolenpäivän aikaan Sanomatalon ala-aulassa taidenäyttelyn keskellä kolmen polvenylihameisen mimmin ja yhden nuorehkon miehen seurassa. Lisääksi, raportoivat Saatanan agentit, on kuultu osa heidän välistä keskustelua, jossa mainittu useaan otteeseen ET -lehti. Onko jotain jäänyt Upilla hampaankoloon vai lieneekö vain päällä ja/vai onko JT -lahkon tehoisku käynnistymässä Median pyhäköstä käsin?
-
Kaarmis
-
wolframium
Ihmisten erilainen libido vaikuttaa varmasti myös jokaisen yksilön tulkintaan "olennaisuudesta". Mutta aiheen puinti vaatisi varmaankin oman otsikon...Jaakob kirjoitti:Kaarmis keskittyy heti olennaiseen
Sinänsä Käärmiksen ihmettely on aiheellinen, jäin ihmettelemään samaa asiaa itsekin. Voin jo kuvitella mielessäni Ilta-Sanomien seuraavan vakavasti otettavan uutisaiheen: "Uutisankkuri lähetti maalauksissaan subliminaalisia eroottisia viestejä vähäpukeiselle/uskovaiselle neitoselle [valitse vain toinen vaihtoehto tilanteen mukaan]. Neitonen aikoo viedä asian käräjille ja Hymy-lehteen".
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
-
EVVK
hyvä tarkennuspyyntö, ajatellaanpa otsikkoa:Kaarmis kirjoitti:Hame siis yli polven vai polven yläpuolella?EVVK kirjoitti:Upi havaittu 3.4.08 puolenpäivän aikaan Sanomatalon ala-aulassa taidenäyttelyn keskellä kolmen polvenylihameisen mimmin ja yhden nuorehkon miehen seurassa. --------?
"Urpo Martikainen minihameisten seurassa Stadin keskustassa".
ei riittäsisi Hymy, menisi suoraan Seiskalle.