Rippelin vaimo kommentoi
Valvoja: Moderaattorit
-
Vieras
Rippelin vaimo kommentoi
Olen seurannut sivusta ja myötäelänytkin riittämättömällä ymmärrykselläni mieheni kasvua pois jehovalaisuudesta. Täytyy todeta, että se uskonto on vaarallinen esimerkki julmasta henkisestä väkivallasta, jota tähän sivistyksen aikaan vielä tapahtuu. Nostan hattua teille kaikille, jotka olette päässeet julmuudesta eroon. Olkaa ylpeitä itsestänne, että inhimillisyys ja totuus voittivat sen manipulointipaskan. On julminta riistää ihmisen mieli ja käyttää sitä hyväkseen. Se on kipeämpää kuin fyysinen väkivalta ja paraneminen on hitaampaa. Minulla on ihana mies ja juttelemme paljonkin hänen menneisyydestään. Se on niin absurdia, mutta mennyttä. Tämä aika on uusi ja valoisa, toivottavasti teille kaikille. En ole tähän palstalle paljoakaan tutustunut, mutta löydän välillä mieheni kirjottelemasta tänne , nykyjään jo harvemmin. Tämä on hänelle tärkeä vertaistuki, sillä ei tuollaista kokemusta ymmärrä täysin, vaikka haluaisi. Kaunista kevättä. Terv. Tuuti
-
Lehtiveli
- Eläkeläinen
- Viesti:
-
Valtakunnan palvelija
Hienoa että tajuat mistä on kyse.
Kyllä se monelta ulkopuoliselta jää ymmärtämättä kuinka pahasti Vartiotorni-seura vammauttaa henkisesti ihmisiä. Ensin viedään itsetunto, oma ajattelu ja vapaus, sitten syyllistetään, ruoskitaan ja pelotellaan, lopuksi kun et kestä tai haluakaan sitä...
Rangaistus! Jätetään ihminen eristyksiin. Kaikki joihon on sallittu luoda läheinen suhde viedään pois.
Ihminen tuntee itsensä hylätyksi ja pahaksi. Ehkä jopa tajuaa tulleensa petetyksi.
Ajatella että jonkun rakas pitkäaikainen puoliso pettää ja hylkää. Se vammauttaa henkisesti. Mutta entä jos sen tekee kaikki läheiset kerralla...
Kyllä se monelta ulkopuoliselta jää ymmärtämättä kuinka pahasti Vartiotorni-seura vammauttaa henkisesti ihmisiä. Ensin viedään itsetunto, oma ajattelu ja vapaus, sitten syyllistetään, ruoskitaan ja pelotellaan, lopuksi kun et kestä tai haluakaan sitä...
Rangaistus! Jätetään ihminen eristyksiin. Kaikki joihon on sallittu luoda läheinen suhde viedään pois.
Ihminen tuntee itsensä hylätyksi ja pahaksi. Ehkä jopa tajuaa tulleensa petetyksi.
Ajatella että jonkun rakas pitkäaikainen puoliso pettää ja hylkää. Se vammauttaa henkisesti. Mutta entä jos sen tekee kaikki läheiset kerralla...
-
wolframium
Pakkoko on alkaa tuoda terveitäkin ihmisiä tälle palstalle?!? Minä kun olin jo aivan tyytyväinen tähän Veljesseuran nykyiseenkin status quo:(h)on.
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.