Voin muutella niitä jälkeenpäin mutta perusajatukset ja kulku pysyy mahdollisimman alkuperäisenä. Jos löytyy runopäätä, niin pyydän, kirjoita vapaasti. Teen demoa ja haluaisin siihen yhden jehovan todistaja -kriittisen kappaleen.
Kirjoittajat, joilta lainaan, saavat palkinnoksi demoni ilmaiseksi postitse. Siihen tietenkin menee vielä jonkin aikaa, mutta ei niitä kappaleita kovin nopeasti voikaan syntyä.
Minulla on pieni kotistudio eteläpohjanmaalla, ja jo nyt olen tehnyt kaksi aivan erityistä kappaletta jotka jotenkin muistan vuosien takaa. Hävitin nimittäin kaikki nauhoitukseni ryhdyttyäni tutkimaan.
Olisin kiitollinen jos sinulta voisi löytyä jotain runollista aineistoa, ei liian hauskaa jottei sitä otettaisi liian kevyesti, mutta pitäähän siihen kappaleeseen hauska kohtakin sisältyä. Silti sen tulisi olla mahdollisimman totuudenmukaista ja kaunistelematonta, voimakasta, koska olen voimakastunteinen ystävä.
P.S.
Ethän ole liian tarkka muotoilussa, jottet joudu pettymään kuultuasi valmiin version sitä muokattuani.
Suurkiitokset veljesseuralle, mikäli vastauksia alkaa sadella, ja palataan asiaan parempien aikojen puolella.
Terv: Marko