Miten Suomen ex-jt:t viestivät keskenään, minkäsävyisiä artikkeleita kirjoitetaan, miten vertaistukea annetaan, kuinka tapaamiset järjestetään jne.
Aika vakava huoli onkin. Etenkin kun katsoo miten tämä nykyään on toiminut.. eli hyvin.
Tässävaiheessa haluaisin kuulla miten ylläpito on vaikuttanut tapaamisien järjestämiseen. Siihen kun on erillaisia mahdollisuusksia. Ilmoittaa täällä, ilmoittaa muualla, ilmoittaa yksityisviestein ja puhelinsoitoilla.
Jokaisella on mahdollisuus laittaa omat sivunsa pystyyn ja kirjoittaa artikkeleita sinne ja mainostaa täällä jos ei halua kirjoittaa artikkeleitaan veljesseuraan tai ei pidä sen linjasta. Kukaan ei estä. Sitä en ymmärrä miten yllätpito vaikuttaisi siihen miten ja millaista vertaistukea täällä jaetaan. Alkaa kuulostaa jo joltain diktaattorilta joka jopa kertoo miten ajatella.
Ja kirjoitan seuraavan täysin henkilökohtaisen mielipiteen äärimmäisen suuren ärsytyksen vallassa.
Minua ärsyttää että kerta toisensa jälkeen jotain tekoa tai linjausta täällä ihmiset haukkuu. Suuntaan jos toiseen, kelle linjaus on liian tiukka ja kenelle taas liian löysä ja kaikki on aina ylläpidon syy, vaikka itseasiassa käyttäjiä on kuunneltu alusta saakka. Kenenkään ei ole estetty tekemästä toista keskustelupalstaa ja jos hakee sellaita missä kaikki on sallittu tervemenoa suomi24 palstalle siellä voi aukoa ja revitellä suutaan niin paljon kuin ikinä haluaa. Kukaan ei teistä taida ihan oikeasti ajatella että taustalla vaikuttavat henkilöt ja moderaattorit käyttävät täällä aikaansa jotta tämä sivusto pysyisi pystyssä ja suht asiallisena. Vierestä seuranneena tiedän että tähän sivutoon on mennyt aikaa ja tarmoa. Mutta mikään ei kelpaa. Haukutaan sisäpiiriä ja epäillään vaikuttimia, ei minusta varsin erityinen kiitos siitä miten paljon ihmiset näkee vaivaa. Ja kun me ollaan netissä ja keskustelu palstalla niin kyllä mikä vaan on mahdollista kuten oikeassa elämässäkin, firmasi pomo voi köhniä kassan ja suksia sudaniin ja tehdä sinusta hetkessä työttömän. Eikä mikään ihme olisikaan jos jokupäivä et tätä sivustoa olisi, jos minä pitäisin sitä yllä niin saisitte ihan keskenänne rakentaa uuden palstan ja sivuston. Mutta minä en pidä sitä yllä vaan ihmiset jotka jaksavat ainaisesta kitinästä huolimatta naureskella ja keskittyä tämänkin parantamiseen.
Voisitteko hetken miettiä sitä