Puratteko vittuunnustanne lihallisesti, vai netin kautta esim. huutonetin kauppakumppaneille?
Eli siis onko oma kumppani nyrkin pelättävänä, vai puratteko sen antamalla mahdollisimman huonoa palautetta netissä?
Nämä kysymykset askarruttavat, koska olemme kokeneet sen verran kovia, eikä niitä ole helppo sivuuttaa. Jehovakin sanoo sanassaan, että jumalattomia tulisi rangaista. Eli miten koet tämän "roukkimisen" vaikuttaneen arvostelukykyysi?
Hermopaine ja palaminen?
Valvoja: Moderaattorit
-
Jakke
Re: Hermopaine ja palaminen?
Minulla on lehmän hermot ja hermostun erittäin harvoin. Mitäs minä teen sitten... Harrastan piilov*ttuilua ja korotan jopa ääntäni. Aika hurjaa, vai mitä?
Nyrkkiä en ole tarjoillut ala-asteen jälkeen kenellekään. Ei ole tarvetta. Muutaman kerran olen joutunut väkivallalla uhatuksi, yleensä olen selvinnyt niistäkin puhumalla vastapuolen hölmistyneeksi. Kahdesti olen saanut niin äkkiä turpiini, etten ole ehtinyt tekemään mitään ennen ku taju lähti. Mutta eipä niistäkään oo ku pari arpea naamassa ja mieshän tunnetusti vain komistuu sellaisista.
Nyrkkiä en ole tarjoillut ala-asteen jälkeen kenellekään. Ei ole tarvetta. Muutaman kerran olen joutunut väkivallalla uhatuksi, yleensä olen selvinnyt niistäkin puhumalla vastapuolen hölmistyneeksi. Kahdesti olen saanut niin äkkiä turpiini, etten ole ehtinyt tekemään mitään ennen ku taju lähti. Mutta eipä niistäkään oo ku pari arpea naamassa ja mieshän tunnetusti vain komistuu sellaisista.
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
-
wolframium
Kyllä on. Kyllikki pelkää Nyrkkiä ja Nyrkki KyllikkiäVieras kirjoitti:Eli siis onko oma kumppani nyrkin pelättävänä...
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
-
Pehmoluopio
Vieras kirjoitti:Puratteko vittuunnustanne lihallisesti, vai netin kautta esim. huutonetin kauppakumppaneille?
Olen keskittynyt vihaamaan Suomen valtiota. Jos tämän maan miehittäisi jokin muu valtio, kuten vaikkapa nyt EU, keskittyisin vihaamaan sitä.
Miljoonat kohta kuolevat eivät eläneet koskaan