Jep jep. Tällainen ajatustapa, jos mikä kertoo kyllä loistavasti kiteytettynä sen, millainen on JT:n käsitys rakkaudesta. Jos poikasi ei ajattele niin kuin lahkojohtajat Nykissä määräävät, on ainoa oikea ratkaisu lopettaa oman lapsen rakastaminen.Vieras kirjoitti:Niin no. Ei mulla olisi ainakaan ongelmia karttaa omaa poikaani tarpeen tullen. Jos se alkaisi ilmestyä kotiin tupakanhajuisena, naamaan ja kieleen ilmestyisi lävistyksiä, kuuntelisi jotain paskaheviä ja hengailisi homokavereiden kanssa (tai alkaisi itse homoksi) ja sen takia erotettaisi.. olisin kyllä itse etunenässä heittämässä sen talosta ulos ja pyyhkimässä nimen sukupuusta. Ei olisi ongelmia. Minun poika katsos olisi kuollut siinä vaiheessa kun antoi itsensä Saatanan maailmalle.
Näetkö itse, miten sairasta ajattelusi on? Tai älä vastaa, tiedän ettet näe. En usko, että olet paha ihminen. Olet vain samassa tilanteessa jossa useimmat meistä tälle palstalle kirjoittavista ovat joskus olleet. Aivopesu jota JT-organisaatio harrastaa, tuottaa järkyttäviä hedelmiä.
Minun käytökseni on ollut aikoinaan järkyttävää monessa suhteessa ja vuosia sitten olisin ajatellut kanssasi saman suuntaisesti. MIetiskele joskus, onko noin sairaiden sääntöjen noudattaminen todella sitä mitä sydämessäsi haluat tehdä. Olet ottanut jo pienen askeleen ja tullut lukemaan toisenlaisia ajatuksia tälle palstalle. Se on hyvä alku ja kertoo siitä, että sinulla on vielä rohkeutta käyttää omaakin päätäsi. Tiedon hankkiminen ei mitenkään voi olla pahasta, mikäli JT-uskonnolla on ainoa oikea totuus. Totuushan kestää kriittisen tarkastelun ja esim. tältä palstalta ja sivuston etusivun linkkien takaa löytyvän kritiikin tarkastelu ja totuudella kumoaminen vahvistaa varmasti uskoasi Ainoaan Oikeaan Totuuteen.