Seuraavaksi varmaan alkaakin Harmagedonin sota.Jakke kirjoitti:Yksi rajapyykki saavutettu jälleen. Jehovan todistajat -palstalla on juuri tällä hetkellä 666 viestiketjua!
Yleinen palaute
Valvoja: Moderaattorit
-
almi
Re: Yleinen palaute
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
- Paul-Eerik Rummo
-
Vieras
Olen yrittänyt rekisteröityä tänne jo monta viikkoa, mutta sähköpostiini ei koskaan tule varmistusviestiä, vaikka olen kokeillut nyt jo kuutta eri sähköpostia. Kaikki roskaposti- suodatukset jne. ovat pois päältä, ettei se viesti ainakaan sinne mene. Mikä neuvoksi?

- Alueveli
- Eläkeläinen
Ilmeisesti et ole ainoa, jolle saitin lähettämät sähköpostit eivät ole tulleet perille. Selvittelen asiaa.Vieras kirjoitti:Olen yrittänyt rekisteröityä tänne jo monta viikkoa, mutta sähköpostiini ei koskaan tule varmistusviestiä, vaikka olen kokeillut nyt jo kuutta eri sähköpostia. Kaikki roskaposti- suodatukset jne. ovat pois päältä, ettei se viesti ainakaan sinne mene. Mikä neuvoksi?![]()
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
- Alueveli
- Eläkeläinen
Ongelma korjattu ja sähköposti kulkee nyt normaalisti. Yksikään maili ei ollut liikahtanut 27.6 jälkeen. Pahoittelemme häiriötä.Alueveli kirjoitti:Ilmeisesti et ole ainoa, jolle saitin lähettämät sähköpostit eivät ole tulleet perille. Selvittelen asiaa.Vieras kirjoitti:Olen yrittänyt rekisteröityä tänne jo monta viikkoa, mutta sähköpostiini ei koskaan tule varmistusviestiä, vaikka olen kokeillut nyt jo kuutta eri sähköpostia. Kaikki roskaposti- suodatukset jne. ovat pois päältä, ettei se viesti ainakaan sinne mene. Mikä neuvoksi?![]()
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
-
Bergerac
English site in VSF ? Think about that... (adm´d check original)
Yep, only couple of messages but anyway...
http://veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?f=4&t=1330
Yep, only couple of messages but anyway...
http://veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?f=4&t=1330
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
-
Matti
Palomuurilta tulee Phishing Site-ilmoitus teidän foorumilla. Osaako joku kertoa että miksi ihmeessä?
-
Jaakob
Mikä palomuuri on kyseessä? Softa vai rauta? Mikä versio?Matti kirjoitti:Palomuurilta tulee Phishing Site-ilmoitus teidän foorumilla. Osaako joku kertoa että miksi ihmeessä?
Mitään syytä ei pitäisi olla, kyseessä saattaa olla ns. false positive eli palomuuri luulee jostain syystä sivua huijaus/tietojenkalastelusivuksi.
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
-Mark Twain
-
Matti
Moi tuli heti oikaan osoitteeseen. Palomuuri on Kaspersky, ilmoitettu sivu http://img267.imageshack.us/img267/5527 ... 444ww2.jpg 
-
Jaakob
Ok, jostain syystä siis Kaspersky tunnistaa imageshackin huijaussivustoksi. Eipä ole ennen tullut moista eteen 
Mitään oikeaa hätäähän tässä ei ole. Avatar-kuvani olen itse ottanut ja itse myös imageshackiin ladannut.
Mitään oikeaa hätäähän tässä ei ole. Avatar-kuvani olen itse ottanut ja itse myös imageshackiin ladannut.
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
-Mark Twain
-
RaM
Mutta Jaakob... jospa tuo Kaspersky tunnistaakin sinut silmästäsi huijariksi... mitäs siihen sanot? 
-
Jakke
Phishing site.... Kalastussivu?RaM kirjoitti:Mutta Jaakob... jospa tuo Kaspersky tunnistaakin sinut silmästäsi huijariksi... mitäs siihen sanot?
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
-
matti
Hej eikö se on vähän tyhmää ostaa palomuuri ja virusturva ja sit kun se ilmoittaa phishing linkki klikata Ok hyväksyn? Eihän se ollut mikään kalastussivu vaan linkki us imageshackiin. Joka taas oli ilmoitettu jostain. En lähde jenkkiin selvittämään se asia vaan huomautin tänne asiasta. Eikä se ollut mitään henkilökohtaista.
Asia on muuten jossain selvitetty eikä ole enää mitään ongelma sivun kanssa.
- Jaakko Ahvenainen
Noin yleisesti ottaen: kannattaa pitää oma tietomasiinansa mahdollisimman hyvin turvattuna kaikkia mahdollisia hyökkäyksiä vastaan. Perustelut: Säästää ajassa ja vaivassa kasata koko masiinansa uudelleen pahimmassa tapauksessa. Ongelmat eivät valitettavasti välttämättä esiinny oitis.matti kirjoitti:Hej eikö se on vähän tyhmää ostaa palomuuri ja virusturva ja sit kun se ilmoittaa phishing linkki klikata Ok hyväksyn? Eihän se ollut mikään kalastussivu vaan linkki us imageshackiin. Joka taas oli ilmoitettu jostain. En lähde jenkkiin selvittämään se asia vaan huomautin tänne asiasta. Eikä se ollut mitään henkilökohtaista.
Jos tätä johonkin vertaisi, kysymys on kuta kuinkin samasta asiasta, kuin käyttää kortonkia vapaissa suhteissa tai sitten ei. Jälkimäisessä tapauksessa "taudin tarttuminen" on absoluuttisesti varmempaa. Sama pätee tietokoneittenkin suhteen. Käyttäessäsi kyllin laadukasta torjuntaohjelmaa, säästät ystäväsi / keskustekukumppanisi ja itsesi turhilta virus- ja kalastelu-uhkilta. Pahimmassa tapauksessa ystäväsi tai itse joutuu/joudutte putsaamaan koko kiintolevyn ja asentamaan ohjelmat uudelleen. Et kaiketi tätä toivo
-
matti
Juu sama mieltä. En tiedä ymmärsinkö yskän oikein mutta omassa koneessa tiedän suht tarkkaan missä mennä. Valitetttavasti olen kyllä siinä uudelleen asentamiseen vaiheessa kun se rasittais mun internet securityn vähemmän. Mut kirjoita vaan jos jäin paitsi jotain.Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Noin yleisesti ottaen: kannattaa pitää oma tietomasiinansa mahdollisimman hyvin turvattuna kaikkia mahdollisia hyökkäyksiä vastaan. Perustelut: Säästää ajassa ja vaivassa kasata koko masiinansa uudelleen pahimmassa tapauksessa. Ongelmat eivät valitettavasti välttämättä esiinny oitis.matti kirjoitti:Hej eikö se on vähän tyhmää ostaa palomuuri ja virusturva ja sit kun se ilmoittaa phishing linkki klikata Ok hyväksyn? Eihän se ollut mikään kalastussivu vaan linkki us imageshackiin. Joka taas oli ilmoitettu jostain. En lähde jenkkiin selvittämään se asia vaan huomautin tänne asiasta. Eikä se ollut mitään henkilökohtaista.
Jos tätä johonkin vertaisi, kysymys on kuta kuinkin samasta asiasta, kuin käyttää kortonkia vapaissa suhteissa tai sitten ei. Jälkimäisessä tapauksessa "taudin tarttuminen" on absoluuttisesti varmempaa. Sama pätee tietokoneittenkin suhteen. Käyttäessäsi kyllin laadukasta torjuntaohjelmaa, säästät ystäväsi / keskustekukumppanisi ja itsesi turhilta virus- ja kalastelu-uhkilta. Pahimmassa tapauksessa ystäväsi tai itse joutuu/joudutte putsaamaan koko kiintolevyn ja asentamaan ohjelmat uudelleen. Et kaiketi tätä toivo
-
Bergerac
Äänestyksestä...
Äänestyksestä...
Eli tarkoittaa siis sitä, että reggaantuneena voi antaa äänensä vain kerran.
Jos on näin, niin voisiko asialle tehdä jotain ? Äänestystä luotaessa ei taida olla rajaamisvaihtoehtoja reggaantuneen ja anon tiimoilta (?)
Jos asiaan ei ole varsinaista ratkaisua ano/keksi-putsaamisen tiimoilta, niin olisiko äärimmillään yksi ratkaisuvaihto se, että äänestysoikeus sitten anoilta pois. Säilyttäen kuitenkin muut oikeudet anoilla mikäli mahdollista. ?
Tai sitten olen käsittänyt asian väärin, joka voi olla ilmeisen todennäköistäkin.
Any ideas?
Eli tarkoittaa siis sitä, että anonyyminä aina keksien putsaamisen jälkeen voi äänestää vaikka kuinka monta kertaa uudelleen ja arvot kasvavat äänestyksessä (?)Lehtiveli kirjoitti:äänestyksen huijaaminen onnistuu myös poistamalla keksit, jos joku siitä jonkinlaista tyydytystä saa.
Eli tarkoittaa siis sitä, että reggaantuneena voi antaa äänensä vain kerran.
Jos on näin, niin voisiko asialle tehdä jotain ? Äänestystä luotaessa ei taida olla rajaamisvaihtoehtoja reggaantuneen ja anon tiimoilta (?)
Jos asiaan ei ole varsinaista ratkaisua ano/keksi-putsaamisen tiimoilta, niin olisiko äärimmillään yksi ratkaisuvaihto se, että äänestysoikeus sitten anoilta pois. Säilyttäen kuitenkin muut oikeudet anoilla mikäli mahdollista. ?
Tai sitten olen käsittänyt asian väärin, joka voi olla ilmeisen todennäköistäkin.
Any ideas?
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.