Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Viikonloppu lähestyy ja helteitä on lupailtu. Huomenna tähän aikaan käynnistyvät vaimon siskon tulevan miehen polttarit!!! Kaksi päivää ilakointia ilman huolia ja naisväkeä. Kylläpäs ilahduttaa kovasti ainakin vielä. Sunnuntaina saatan olla toista mieltä, mutta siitä sitten harmitusketjussa.
berenike kirjoitti:Koko elämä vaan hymyilee ja se on pitkästä aikaa vähän hemmetin ihanaa!
Ymmärtääkseni topicissa utsittiin syytä eikä seurausta.
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
Jakke kirjoitti:Auto meni katsastuksesta läpi komeasti kehujen kera. Ei mitään huomauttamista!
Sama vika tuossa pari päivää sitten. Tosin meitä ei kehuttu (Nissan -90)
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
berenike kirjoitti:Jos elämä ei ole hymyillyt pitkään aikaan ja nyt sen tekee, niin minusta se riittää ihan syyksi
Tyypillinen naissukupuolen edustaja; ensin ollaan hirmuisen tohkeissaan jostain asiasta, eikä kukaan (varsinkaan miehet) saa tietää siihen syytä.
Siis topicissahan ei kysytty, että tunteeko joku tänään ilahtumisen tunteita, vaan SYYTÄ ilahtumiseen.
HUOM!
berenike kirjoitti:Jos elämä ei ole hymyillyt pitkään aikaan ja nyt sen tekee, niin minusta se riittää ihan syyksi
Tyypillinen naissukupuolen edustaja; ensin ollaan hirmuisen tohkeissaan jostain asiasta, eikä kukaan (varsinkaan miehet) saa tietää siihen syytä.
Siis topicissahan ei kysytty, että tunteeko joku tänään ilahtumisen tunteita, vaan SYYTÄ ilahtumiseen.
HUOM!
Voi herttinen sentään.. Ajattelin vain jakaa täällä muitten lahkon kiusattujen kanssa sen ajatuksen, että tuntuupi mukavalta elämä välillä kaikkien myrskyjen jälkeen. Jos uteliaille pitää sitten enempi selvittää, niin riittääkö, että on ollut vähän helevetin vaikeeta monta vuotta selviytyä siitä saamarin aivopesusta? Mulle on tapahtunut viime vuosina niin paljon ikäviä asioita, etten jaksa niitä selvittää sen enempää näinkin julkisesti, joten ajattelin, että riittäisi ihan vaan se minua henkilökohtaisesti ilahduttava asia, että meitsin elämä yksinkertaisesti vaihteeksi on varsin ihanaa!
Ja nyt mä lähden unelmieni miehen kanssa koko päiväksi rannalle ja sehän ilahduttaa minua tänään, tiedä sitten ilahduttaako tätä pystykorvaista karvanaamaa tällä palstalla..
"Jos haluat tappaa ihmisen, jätä hänet yksin.
Murhata voi sekä ampumalla, että hylkäämällä."
-T. Taberman
luin suomi24:n sinkut-keskustelupalstaa ja heti tulin paremmalle tuulelle - onneks en sentään ole niin katkeroitunut kuin tuolle palstalle kirjoittavat poikamiehet.
Ja takaisin saunaan, kultalonkero mukaan. Kohta grillailen tuossa ja sitten voisi vaikka alkaa valua terassia kohti.
Oon leijaillu jo monta päivää sen takia kun elämällä ei ole tarkoitusta ja saan tehdä, mitä haluan ja millään ei ole oikeasti mitään väliä^^. Ihan kuolettavan hyvä fiilis. En tajua miks tollasen ajatteleminen saa mun pään tyhjenemään kaikista huolista ja paskoista jutuista ja stressaamisesta eikä tänäänkään (tai oikeestaan eilenkään) ärsyttävät asiakkaat, jotka yleensä saavat hermoni repeilemään ja valumaan pieninä paloina pääni aukoista ulos, saa minua vittuuntumaan ja tippumaan taas maan pinnalle.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.