Ufot tuloo!

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Johanneksen poika
Viesti:

Re: Ufot tuloo!

Viesti Kirjoittaja Johanneksen poika »

Polyester kirjoitti:Niin tietysti ensin 14.10 päivän iltana selitetään, että päivä onkin 15.10. Kun sittenkin luvattu läsnäolo viipyy ja pilkkaajia ilmaantuu, annetaan vähän pidemmälle menevä päivämäärä 25.11. Ja seuraavaksi yli-innokkaat alienin odottajat tarkkailevat seuraavan vuoden päivämäärää 7.5. Sitten alienit tulevat loppuunsuorittamaan saapumisensa vuoden loppuun mennessä. Ja sitten poistutaan takavasemmalle ja todetaan, että alienien saapuminen on joka päivä lähempänä kuin koskaan ja sitä kannattaa odottaa vaikka tuhat vuotta.
Mihin unohdit selittelyssä sen vaiheen, että alienit ovatkin tulleet näkymättöminä?
RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

Näkymätön läsnäolo... pitäisiköhän tuota selittelymallia ehdottaa paranormaaleille hihhuleille.... :lol:
Erotettu veli

Viesti Kirjoittaja Erotettu veli »

.
Viimeksi muokannut Erotettu veli, 16.01.2010 20:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Erotettu veli kirjoitti:Tänään pitäis sen ufon tulla :lol:
Joo saas nähdä nyt. :wink: Se mitä varmasti tulee, on selitykset. Ensimmäiseksi siirrellään päivämääriä, sitten saatetaan olla sitä mieltä että johan ne täällä kävi, mutta vain ne jotka uskoivat niihin näkivät ne. Tuollaisia selittelyjä on käytetty muissakin hihhulointi-yhteyksissä.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Alueveli
Eläkeläinen

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Jokos niitä näkyi? Toisaalla tarjottiin tällaista todisteeksi http://img521.imageshack.us/img521/7829/ufojb2.jpg :)
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

No voe mahoton... uskottava se on kun oikein valokuva todistaa. Näyttää tuo kammottava eilieni nousevan Näsijärvestä. Mahtoivatkohan saadan napatuksi sen kiinni planetaarioon kun ihan kohdalla hirvitys osui...
:shock:

Miten Tampereen haaraosastomme on raportoinut tuosta rajun näköisestä tulituksesta? :o
liabiliteetti

Viesti Kirjoittaja liabiliteetti »

Ei se oo mikää tahansa eilieni, se on Cthulhu. :)
Tony

liabiliteetti kirjoitti:se on Cthulhu. :)
Ei saa puhua ruoka suussa.
:wink:
Viimeksi muokannut Tony, 15.10.2008 10:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Tony

Eräät teoriat kertovat, että Ufot ilmestyvät viimeistään tämän päivän aikana, ja jos eivät ilmesty, ilmestyvät viimeistään helmikuussa.
RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

Eräs teoria varmaankin pian kertoo, että oikeauskoiset ovat niitä nähneet ja tavanneet mutta vääräuskoisille epäilijöille ne eivät ilmestyneet.
almi

Viesti Kirjoittaja almi »

RaM kirjoitti:Eräs teoria varmaankin pian kertoo, että oikeauskoiset ovat niitä nähneet ja tavanneet mutta vääräuskoisille epäilijöille ne eivät ilmestyneet.
Niin tai sitten koko juttu on ollut vain joidenkin yksilöiden oma teoria. Ja valo on kirkastunut.
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
Aaac

Viesti Kirjoittaja Aaac »

Tai sitten emme tiedä tarkkaan, miten paljon ensimmäisen ufon luomisesta kului ufon vaimon tekemiseen kylkiluusta.
Religionsfri.
RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

http://paranormaaliblogi.wordpress.com/

Sieltä selitystä. Ehkä kenties mehdollisesti saattaapi olla...
Jakke

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Damn! Ei tulleet, vaikka piti viimeistään helmikuussa ufomiesten ilmaantua. Ehkä emme olleet vielä valmiita? Tai siis te muut, minä kyllä olin :mrgreen: Ehkäpä sitten kun muukin ihmiskunta on saavuttanut saman henkisen tason :wink:

Kyllä ei voi mihinkään enää luottaa. Ei edes avaruudesta saatuihin viesteihin. Toisaalta... mainitkaas yks avaruudesta tulleeksi väitetty viesti joka olis osoittautunut luotettavaksi? (Hubblen lähettämiä kuvia ei lasketa)

Nooh, mutta ehkäpä tämä nyt ei ihan kamalasti kuitenkaan yllättänyt. Jäimme jälleen kerran väliin, emmekä mahtuneet Ufojen maailmankaikkeudenkiertueen ohjelmaan. Se on vähä sama ku yrittäis saada Madonnaa Suomeen. Kerran se saattaa onnistua, mut silloinkaan ei jää edes yöksi :x
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Pehmoluopio

Viesti Kirjoittaja Pehmoluopio »

Jakke kirjoitti:Damn! Ei tulleet, vaikka piti viimeistään helmikuussa ufomiesten ilmaantua. Ehkä emme olleet vielä valmiita?
Marsista tänne tultaessa on vastavalo koko matkan.
Miljoonat kohta kuolevat eivät eläneet koskaan
Vastaa Viestiin