Olemme ajatelleet järjestää pikkujoulut asunnossamme 28.11 klo 17 alkaen. Tarjoilu toimisi nyyttikestiperiaatteella eli tuothan jotain pientä mukanasi. Mukaan saa tulla kauempaakin!
Osoitteen ja yhteystiedot saat esimerkiksi yksityisviestillä.
Tervetuloa!
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti "Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
Alueveli kirjoitti:Olemme ajatelleet järjestää pikkujoulut asunnossamme 29.11 klo 15 alkaen. Tarjoilu toimisi nyyttikestiperiaatteella eli tuothan jotain pientä mukanasi. Mukaan saa tulla kauempaakin!
Osoitteen ja yhteystiedot saat esimerkiksi yksityisviestillä.
Tervetuloa!
Samana päivänä myös toiset pikkujoulut, joissa olen järjestävänä osapuolena, joten niitä ei voi jättää väliin. Pitäskö mun pitää esi-pikkujoulut edellisenä päivänä mun luona?
Jakke kirjoitti:Pitäskö mun pitää esi-pikkujoulut edellisenä päivänä mun luona?
Siinä voi helposti tehdä oharit omien pippaloiden suhteen..
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti "Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
Jakke kirjoitti:Ei taida varsinainen massatapahtuma olla tiedossa? No mutta laatu korvaa määrän, tässäkin tapauksessa. Onkos tässä ketjussa kaikki ilmoittautuneet?
Taitaa olla
Mikään yleisömenestys ei taida tänä vuonna tulla. Joskin yllättävän moni on yv:llä ilmoittanut ettei pääse tulemaan paikalle.
Tähän on kyllä pakko yhtyä. Kiitoksia osallistuneille, kivaa oli.