ihmisenpoika1 kirjoitti:Ohhoh...muistithan olla "otettu" tästä "kunniasta" päästä takaisin
Olen "otettu" edelleen, mutta en tarjouksesta, vaan kokemuksesta.
Miksiköhän juuri nyt sinulle tarjottiin tällaista mahdollisuutta, oletko miettinyt? Mulle tulee yksi teoria mieleen , eli oiskos niin että sinun kärkevät kirjoituksesi halutaan eliminoida vahinkoa tuottavana tietona pois keinolla millä hyvällä !? Voisin kuvitella että näinkin saattaa olla?
Tämä on ollut mm. erään entisen vanhimman kommentti. Itse pidän tuollaista menettelyä nurinkurisena tapana pönkittää vanhimman omaa luottamusta Vt-epäjumalaan.
Niinpä, aina sama vaikeneminen astuu kuvaan kun esittää tiukan kysymyksen jt-porukalle. Näin kävi minullekin kun kaksi jt-veljeä kävi luonani taannoin "jutustelemassa". Oli vaan aika yksipuolista jutustelua kun en saanut vastauksia mihinkään kysymykseeni joka koski jt-oppeja / niiden muutoksia yms. Kaikesta muusta kyllä höpisivät aika auliin tuntuisena.
Small talk on EU-aikaan sopiva kansainvälinen termi tavalle kaupata Vt-seuran Ainoaa Oikeaa Totuutta.
Ai niin ja lopussa kielsivät puhumasta esim. naapurin jt-pariskunnalle että olivat ylipäätänsä käyneet luonani ja puhuneet minulle

Minusta outo lause heiltä.
Teokraattista koreografiaa, jolla on suurempi merkitys heille kuin konsaan sinulle.
Paluutakin epäsuorasti tarjoiltiin ns.rivien välistä luettuna. Kuten aikaisemminkin olen sanonut että: " mieluummin ikuisuus "helvetissä "vaikka yksin kuin ikuisuus "paratiisissa" jehovan todistajien kanssa.
Vartiotorniseura opettaa helvettin olemassaoloa, se vaan eroaa perinteisestä. Vt-seuran helvetti on ikuisuus Vt-seuran muuttuvan sääntöviidakon lumoissa.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.