Miksi?

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin

Miksi?

Siksi
7
58%
En tiedä
4
33%
Me emme tiedä mitä tapahtuu todella, jos teoreettinen mielipide näyttää todeksi yhä enemmän meitä haittaavia taakkoja.
1
8%

Ääniä yhteensä: 12

am-ha·’a’rets

Miksi?

Viesti Kirjoittaja am-ha·’a’rets »

Perustele!
"Life is what You make of it."
Pehmoluopio

Re: Miksi?

Viesti Kirjoittaja Pehmoluopio »

Meillä ei ole välineitä tietää, voimme esittää vain arveluja.
Miljoonat kohta kuolevat eivät eläneet koskaan
Bergerac

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Miksi plaa plaa plaa. No siksi plaa plaa plaa.

Kolmannen vaihtoehdon suhteen emme tiedä tarkasti lopullista asiaa tai vaikutusta mutta teoreettisesti voidaan esittää jotain, jolloin palataan takaisin siihen pisteeseen milloin voidaan kysyä miksi ja sitten selventää siksi. :oops:
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Kaarmis

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Siksi, että paremmin voisimme. Kyllähän sä tiedät sen itsekin. :mrgreen:
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Pehmoluopio

Viesti Kirjoittaja Pehmoluopio »

Odota Jehovaa.
Miljoonat kohta kuolevat eivät eläneet koskaan
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Mitä, miksi?
Jos kyse on, mitä ihmiselle tapahtuu hänen kuollessaan, voin lohduttaa, ettei jehovantodistajalle tapahdu yhtikäs mitään, vaikka ei loppukokeesta selviäisikään.
Perustelu: Sen doktriinin mukaan, mitä minulle opetettu on ne, epämääräiset 144 000, livahtavat kuoltuaan taivaaseen ja tulevat kuninkaina ja pappeina paitsi hallitsemaan myös opettamaan niitä, jotka saavat toisen ylösnousemuksen, tuhannen vuoden ajan. Koska oppi ei tunne eikä tunnusta mitään helvettiä olemassa olevankaan, ne, joita ei ei ole herätetty kuten myös niitä, jotka eivät loppukoetta läpäise, pyyhitään kuin pöly pöydältä, eikä heitä enää ole. Loput pääsevät ennallistettuun paratiisimaahan.

On täysin toisarvoista, tukeeko Raamattu tätä tulkintaa vai ei. Pääasiahan on, että seura tukee ja siitäkin vain väärinymmäretty uskollinen ja ymmärtäväinen "duulos".

Mutta: koska ex nihilo nihili on voimassa, saattaapi näistä pölynä pyyhkäistyistä hyvinkin tulla vallan saatanallisia demoneita tämän uuden odotteen mukaiseen paratiisimaahan. :mrgreen:
ex-jehu

Viesti Kirjoittaja ex-jehu »

Siksi ku sika sanoi :lol: :shock:
"Jehovan todistajat liikkuvat aina pareittain ... Ainut poikkeus näihin on seurustelutilanne, jossa Jehovan todistajia on aina vähintään kolme."
wolframium

Viesti Kirjoittaja wolframium »

En koskaan ymmärtänyt kysymystä. Mutta perustelen kyllä ihan mielellään, vaikkei kukaan mitään kysyisikään.
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
rippeli

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Siksi koska minä sanon niin.

Nykyisen työni tuoma yksinkertaisin perustelu mihin tahansa kysymykseen.
Let me go Master I hate you so
pakana

Viesti Kirjoittaja pakana »

rippeli kirjoitti:Siksi koska minä sanon niin.
Voi vitsi... ehdit viedä mun vastaukseni! :twisted:
Toi on mun lastenkasvatuksessani käyttämä, hyvin syvällinen perustelu... :D
kirjallisuusveli

Viesti Kirjoittaja kirjallisuusveli »

En minä vaan tiedä! Tää on mun vastaukseni kysymyksiin, joita en ymmärrä tai joiden vastausta en tiedä. :D :wink:
"There's a point in your life when you'll realize who matters, who never did, and who always will."
Vastaa Viestiin