Mun tietoihin liittyvä tietosuojavaltuutetun päätös
Valvoja: Moderaattorit
-
matti
Re: Mun tietoihin liittyvä tietosuojavaltuutetun päätös
Kiitos vastaksesta kirjallisuusveli. Se on sit palvelun tarjoalle mihkä pitäis tehdä ns abuse. Mut koska he sit taitaa olla jehovan tadistajia miin se on täysi turha.
Mutta niinkuin sanoin ei tuossa mainitussa ilmoituksessa ollut sanaakaan mistään palvelunkatkoksesta tai muista virheistä vaan täysin merkitsemätöntä höpinää salasanoista ja ties mistä
Mutta niinkuin sanoin ei tuossa mainitussa ilmoituksessa ollut sanaakaan mistään palvelunkatkoksesta tai muista virheistä vaan täysin merkitsemätöntä höpinää salasanoista ja ties mistä
- Tony
Mistä päättelet että palveluntarjoaja on jehovantodistaja?matti kirjoitti:Se on sit palvelun tarjoalle mihkä pitäis tehdä ns abuse. Mut koska he sit taitaa olla jehovan tadistajia miin se on täysi turha.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
matti
Tommosen viestin jättää joko ystävänmielinen krackeri tai päästä viallinen.Tony Syrjänen kirjoitti:Mistä päättelet että palveluntarjoaja on jehovantodistaja?matti kirjoitti:Se on sit palvelun tarjoalle mihkä pitäis tehdä ns abuse. Mut koska he sit taitaa olla jehovan tadistajia miin se on täysi turha.
Kun nyt kävi ilmi ettei palvelimeen on murrettu ja viesti oli palvelun tarjoajalta oletan että palvelun tarjoaja on jehovan todistaja
-
Bergerac
Luullakseni hatarasti, täydennän sen verran että joissakin tapauksissa ylläpito voi myös itse luoda oman ilmoituspohjan palstalle saapuville, mikäli tekeillä ylläpidon toimesta huoltotoimenpiteitä jotka estävät palstan käytön.kirjallisuusveli kirjoitti: Kun sillä palvelimella, jolla nämä sivut sijaitsevat, on ongelmia, niin tavalliselle käyttäjälle sekä myös ylläpidolle tulee sivustolle surffatessa ruutuun palveluntarjoajan virheilmoitus, tai sitten hankalampien ongelmien sattuessa ei sitäkään.
Tämä ilmeisesti riippuvainen palveluntarjoajan ja ylläpidon välisestä sopimuksesta/tuotteesta ja niin edelleen.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
-
Bergerac
OT ja OT-troll:matti kirjoitti:Tommosen viestin jättää joko ystävänmielinen krackeri tai päästä viallinen.Tony Syrjänen kirjoitti:Mistä päättelet että palveluntarjoaja on jehovantodistaja?matti kirjoitti:Se on sit palvelun tarjoalle mihkä pitäis tehdä ns abuse. Mut koska he sit taitaa olla jehovan tadistajia miin se on täysi turha.
Kun nyt kävi ilmi ettei palvelimeen on murrettu ja viesti oli palvelun tarjoajalta oletan että palvelun tarjoaja on jehovan todistaja
En nähnyt vilpittömien Jehovan Todistajien Betelin tilinumeroa tuossa sunnuntaisessa huoltokatkos-ilmoituksessa.
En myöskään osoitetta tai muuta mainintaa mikäli joku olisi kiinnostunut saamaan ILMAISEN raamatun tutkimisen
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
-
Vieras
Oppimuutos rekisterien tasolla tulisi korjata liimalapulla vanhimpien salaisen opaskirjaan, eikö vaan!
- Jaakko Ahvenainen
Siinähän se, vai?fi kirjoitti:db.ex.fi
- Alueveli
- Eläkeläinen
Noniin väännetäänpäs tämä vielä kerran kunnolla rautalangasta, jotta tähän ei tarvitse enää palata.matti kirjoitti:Tommosen viestin jättää joko ystävänmielinen krackeri tai päästä viallinen. Kun nyt kävi ilmi ettei palvelimeen on murrettu ja viesti oli palvelun tarjoajalta oletan että palvelun tarjoaja on jehovan todistaja
Palveluntarjoaja on Ab EX Nordic Oy. Osakkeenomistajat tai sen toimihenkilöt eivät ole ilmaisseet uskonnollista vakaumustaan. Samalla logiikalla voisit vaikka väittää, että TeliaSonera on Jehovan todistaja.
Näkemäsi viestit ovat käytössä olevien tietojärjestelmien oletusvirheilmoituksia, eikä niiden ole varsinaisesti tarkoituskaan kertoa tavalliselle kävijälle muuta kuin että sivusto ei toimi. Jos haluat vähemmän "päästään viallisia" virheilmoituksia, suosittelen kääntymään käyttämiemme avoimen lähdekoodin järjestelmien kehittäjien puoleen osoitteissa http://www.drupal.org ja http://www.phpbb.com/
Etukäteen suunnitelluissa katkoksissa puolestaan sivuston alasajo on hallittua, ennaltailmoitettua ja silloin virheilmoituksetkin ovat järkeviä.
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous