Kiroterapiaa

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Kapteeni
Viesti:

Kiroterapiaa

Viesti Kirjoittaja Kapteeni »

Olin eilen kiroterapeutin luona. Siinä sitten paranneltiin minun auraa, chakraa ja meridianeja. Puolitoista tuntia. Aika ihme hommaa. Eilen oikeastaan nauratti koko homma. Ja niin nauroivat kaveritkin kun kuulivat terapiastani. Mutta en tiedä oikein mitä sanois tänään. Sillä jatkuva selkäsärky ja iskiaskivut ovat huomattavast pienemmät kuin aikaisemmin. Ja tuntuu, että ei ole niin väsynyt. On ihan pirteä olo. Jatkuva selkäsärky, kun väsyttää melkoisesti.
Olen kärsinyt noista kivuista koko syksyn. Viime talven myrskyt olivat rankat selälleni ja sain tosi monta rytkäytystä selkärankaan kun laiva putosi aallonpohjaan myskysäissä. Sairaslomalla olen ollut jo toista kuukautta ja lekurit totesivat scanningin jälkeen, että minulla on discusprolaps pullistuma. Eli suomeksi kai välilevyn pullistuma. Olen aikaisemmin kokeillut kinesiologiaa ja akupunktuuria erilaisiin vaivoihin ja se kyllä autti. . Mutta tämä kiroterapia on kyllä ihan uutta. Eli nyt odotan ja ihmettelen. Onkos kokemusta kyseisestä hoidosta. Se on jonkinlaista zoneterapiaa tosin kuulma enemmän hard cooria.
almi

Re: Kiroterapiaa

Viesti Kirjoittaja almi »

Kyse lienee juuri välilevynpullistumasta. Yleensä ne paranevat, mutta joskus ns. ajan kanssa. Parempi olisi, jos ei tarvitsisi leikata.

En tiedä mitään kiroterapiasta. Oletko Kapteeni kokeillut osteopatiaa? Se on pehmeä hoitomuoto.
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

Kiroterapiaa... siis - saatanan mullisaukko, helvetin raakalainen, perkeleen ektoplasma?
Bergerac

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Älä nyt sitten unohda homeopaattista hoitoa mikäli kaikkea mahdollista pitäisi kokeilla. Huumorilla tämä.
Tokihan xx potenssiin xx laimennettu riittävästi ravistettu aine poistaa oireen kuin oireen alkulähteen,,, nyt naurattaa jo liikaa eikä voi leikkimielelläkään jatkaa. :lol:

Kuitenkin tiettävästi jotkut vilpittömät homeopaatti Jehovan Todistajat ovat Suomessa lyöneet ilmeisesti hyvää tiliä itselleen homeopatia-tuote -kuvainnollisella huijauksella. Ja mikäs siinä kun asiakkaita mm. vilpittömien Jehovan Todistajien parissa riittää ja ilmainen mainos leviää seurakunnasta toiseen.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Kapteeni
Viesti:

RaM kirjoitti:Kiroterapiaa... siis - saatanan mullisaukko, helvetin raakalainen, perkeleen ektoplasma?
Häpeän. Anteeksi, että olen olemassa.
Analysoija

Viesti Kirjoittaja Analysoija »

RaM kirjoitti:Kiroterapiaa... siis - saatanan mullisaukko, helvetin raakalainen, perkeleen ektoplasma?
Heh - aika syövyttävää. Kokemusta on.
"Jehovan järjestö on täydellinen, se virvoittaa sitä palvovien sielun" - Muuan vanhin esitelmässään
Kapteeni
Viesti:

Kiitos Almi. Katsoin netistä tuota osteopatiaa. Sehän on ilmeisesti eräänlaista fysioterapiaa. Fysioterapiaa olen kokeillut ja se auttoi kyllä lihassärkyihin, mutta ei tuohon itse selkä- ja iskiassärkyyn. Joudun kyllä fysioterapeutin uhriksi lähiaikoina, sillä lekuri on määrännyt minut selkäharjoituksiin ja sehän on juuri fysioterapeutin hommia. Menen taas tiistaina tuon kiroterapeutin luokse. En ole ihan varma, mutta tuntuu niinkuin tuo särky olisi hiukan heltinnyt ja energiaa olisi tullut lisää. Olen työn ja sairasloman ohella opiskellut. Ja se on ollut tosi rankkaa tuon kivun takia. Onneksi meni tentit läpi. Joten saattaa olla, että sekin antoi energiaa lisää. Olen positiivinen ja uskon ettö lähiaikoina lähden 10 kilometrin lenkille.

Jos tuo kiroterapiaa auttaa, niin kerron siitä lisää, sillä siitähän voi olla apua myös muille. Jopa Ram:ille, hehe :lol: . Jännää hommaa se ainakin on. Siinä työskennellään minun meridiaanien kanssa jne. Vähän naurettavaltahan se kuullostaa, mutta, mutta, mutta, tiedä vaikka auttaisi.
RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

Kenties almikin haki naprapatiaa. Se on kiropraktiikasta hieman pehmeämpi muoto ja siitä on itsellänikin erittäin hyviä kokemuksia. Tässä aiheesta tietoa (omakohtainen kokemus jopa ko. yrityksestä).
http://www.selkacenter.fi/selkacenter/naprapatia/

Kapteeni kirjoitti:Olin eilen kiroterapeutin luona. Siinä sitten paranneltiin minun auraa, chakraa ja meridianeja.
Oikeat kiropraktiikot ovat muuten pelkästään selän niksauttajia - ainakin täällä päin - eivätkä alennu moisiin lumehoitoihin.
RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

Ah... ilmeisesti erehdyin hoidosta. Kiroterapia onkin jonkinlainen hihhulihoidon muoto eikä varsinaista kiropraktiikkaa. Tuota kiroterapiaa ei tietääkseni Suomessa ole.
Turhapuro

Viesti Kirjoittaja Turhapuro »

Tuli akuutti pullistuma oire tänä vuonna alku kesästä, oli kova. Liikkuminen oli aika heikkoa ja vaakamambo lähes mahdotonta. Lääkäri olisi leikannut heti. Kokeilin kuitenkin osteopatiaa. Se auttoi ja elämä on kivuttoman onnellista. Suosittelen.
-Joskus näin mustavalkoisena kaiken, mutta nyt kun näkee värit, niin paljon kauniimpi on maailma- -tp07-
Vastaa Viestiin