Mikäs tänään harmittaa -ketju
Valvoja: Moderaattorit
-
Jaakob
Re: Mikäs tänään harmittaa -ketju
Mitähän täällä tapahtui 
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
-Mark Twain
-
madgyver
Elisa hieman ojensi minua rumasta kielenkäytöstäni, ja editoin viestini silleen että nyt ei pitäisi loukata tai häiritä ketään.Jaakob kirjoitti:Mitähän täällä tapahtui
"Viime vuosina on miljoonista ihmisistä eri puolilla maailmaa tullut Jehovan todistajia. Kaikkien heidän pitäisi olla hyvin selvillä sen järjestön historiasta, jonka yhteydessä he ovat.” (Vartiotorni 1. toukokuuta 1994 sivu 16)
-
Elisa
Hyvää tätä päivää vaan & ilman suurempia harmeja.
Tosin kaksi lehtikauppias-soittoa ihan pienen ohikiitävän hetken ajan pääsi ihan pikkuisen harmittamaan.
Mutta se meni ohi melkein samantein kun sain sanottua, että lehtiä en tilaa ja siihen piste.
-
Bergerac
Yksinkertaisuudessaan harmittaa tämä (linkkejä voi seurata syvemmällekin):
KHO: Karkotus olisi ollut ihmisoikeusloukkaus
Se ei mielestäni todellakaan ole suomalaisten päänvaiva miettiä joutuuko karkotusuhan alla oleva vaikeuksiin karkottamisen jälkeen. Vastuu on hölmöilyjä tehneellä itsellään. (kuten tässä tapauksessa näillä kahdella jotka karkotuksen saivat, mutta Suomen valtio näyttää silittelevän päähän tätä artikkelissa mainittua)
Ehkä suomeen tulevien olisi syytä itse harkita miten integroituvat suomen lakeihin ja tapoihin. Hyviä esimerkkejä tästäkin löytyy mutta ikävä kyllä löytyy esimerkkejä integraatio-epäonnistuneisuudesta (esimerkkinä vaikkapa suhteellisuus-prosentit ulkolaisten ja suomalaisten tekemistä rikoksista tai sitten ilkeämmät uutiset naisten sukupuolielinten silpomisesta ulkomaalaisten toimesta ym.)
Nyt olen huolestunut siitä että tässä on jälleen yksi ennakkotapaus, johon nerokkaat maahanmuuttamista suunnittelevat, maahanmuuttajat ja heidän suomalaiset apulaisensa voivat nojautua. Ei välttämättä hyvä asia.
(Pehmoluopiolle muistaessani sen verran että se taisi harvinaisuudessaan nyt olla vissiin 3:s vaiko 4:s kerta kun olemme jokseenkin samaa mieltä jostakin. Puhutaan nyt jo historiaan menneistä viestiketjuista.)
KHO: Karkotus olisi ollut ihmisoikeusloukkaus
Se ei mielestäni todellakaan ole suomalaisten päänvaiva miettiä joutuuko karkotusuhan alla oleva vaikeuksiin karkottamisen jälkeen. Vastuu on hölmöilyjä tehneellä itsellään. (kuten tässä tapauksessa näillä kahdella jotka karkotuksen saivat, mutta Suomen valtio näyttää silittelevän päähän tätä artikkelissa mainittua)
Ehkä suomeen tulevien olisi syytä itse harkita miten integroituvat suomen lakeihin ja tapoihin. Hyviä esimerkkejä tästäkin löytyy mutta ikävä kyllä löytyy esimerkkejä integraatio-epäonnistuneisuudesta (esimerkkinä vaikkapa suhteellisuus-prosentit ulkolaisten ja suomalaisten tekemistä rikoksista tai sitten ilkeämmät uutiset naisten sukupuolielinten silpomisesta ulkomaalaisten toimesta ym.)
Nyt olen huolestunut siitä että tässä on jälleen yksi ennakkotapaus, johon nerokkaat maahanmuuttamista suunnittelevat, maahanmuuttajat ja heidän suomalaiset apulaisensa voivat nojautua. Ei välttämättä hyvä asia.
(Pehmoluopiolle muistaessani sen verran että se taisi harvinaisuudessaan nyt olla vissiin 3:s vaiko 4:s kerta kun olemme jokseenkin samaa mieltä jostakin. Puhutaan nyt jo historiaan menneistä viestiketjuista.)
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
-
Markoko
Suomalaisethan eivät välttämättä ymmärrä hölkäsen pöläystä tästä karkotussydeemistä, varsinkin jos ovat vanhanaikaisia.Bergerac kirjoitti:Se ei mielestäni todellakaan ole suomalaisten päänvaiva miettiä joutuuko karkotusuhan alla oleva vaikeuksiin karkottamisen jälkeen.
Moniko hölmöilyjä tehnyt ottaa vastuun omalle kontolleen? Kuten jo vanhassa kirjassa todetaan, ei mies kuitenkaan voi ottaa vastuuta teoistaan koska hän on pyytänyt päästä ulos koko järjestelmästä. Kun ajatellaan karkotettavia, niin he ovat pahasti ongelmoituneet poliittisien vaikuttimien takia. Näissä asioissa piilee suuria kysymyksiä.Bergerac kirjoitti:Vastuu on hölmöilyjä tehneellä itsellään.
He eivät voi "integroitua". Kulttuurien välinen kohtaaminen voi olla kohtalokas varsinkin uskontojen suhteen. Maa josta he lähtivät, saattaa olla syvästi uskonnollinen.Bergerac kirjoitti:Ehkä suomeen tulevien olisi syytä itse harkita miten integroituvat suomen lakeihin ja tapoihin.
Kyse ei missään nimessä ole ennakkotapauksesta. Historiassa löytyy paljon esimerkkejä maahanmuuttajien syrjinnästä. Jos vain jaksaa vaivautua tonkimaan... Ja mielestäni hyvä asia on se, että ihmiset pääsevät pois sodan jaloista. Mutta ikävä kyllä joidenkin vain on pakko kuolla.Bergerac kirjoitti:Nyt olen huolestunut siitä että tässä on jälleen yksi ennakkotapaus, johon nerokkaat maahanmuuttamista suunnittelevat, maahanmuuttajat ja heidän suomalaiset apulaisensa voivat nojautua. Ei välttämättä hyvä asia.
-
mike
Että voi ihmistä oikein vituttaa..
Kyl on jossain oikein tarkaan mietitty miten tietyn laisen ihmisen saan miettimään paluuta takas.
Perkele että osaa ahdistaa..
Kyl on jossain oikein tarkaan mietitty miten tietyn laisen ihmisen saan miettimään paluuta takas.
Perkele että osaa ahdistaa..
- Jaakko Ahvenainen
Olet oikeassa: ei välttämättä ole asia hyvä.Bergerac kirjoitti:Ei välttämättä hyvä asia.
-
almi
Kela ja Kuntien eläkevakuutus.
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
- Paul-Eerik Rummo
- Jaakko Ahvenainen
Mjaa...almi kirjoitti:Kela ja Kuntien eläkevakuutus.
-
almi
Niin ja samanaikainen kromosomisairaus, jonka vuoksi olen työkyvytön. Keva katsoi, että olen työkykyinen, vaikka en saa edes asuntoa siivotuksi.
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
- Paul-Eerik Rummo
- Jaakko Ahvenainen
Hyvin tuttu tuomio - valitettavasti.almi kirjoitti:Niin ja samanaikainen kromosomisairaus, jonka vuoksi olen työkyvytön. Keva katsoi, että olen työkykyinen, vaikka en saa edes asuntoa siivotuksi.
-
matti
Tänään harmittaa etten kiitollisuudesta hyvästä vastauksesta voi customoida joku selain Ahvenaisen mieliksi saamatta kaikki ff fanit niskaan. 
- Jaakko Ahvenainen
Juu, sellaista elämä on.matti kirjoitti:Tänään harmittaa etten kiitollisuudesta hyvästä vastauksesta voi customoida joku selain Ahvenaisen mieliksi saamatta kaikki ff fanit niskaan.
-
paula
Ei suostunut tytär olemaan todistaja vaariinsa liittyvään asiakirjaan
Se olisi mielestäni ollut luvallista "asiainhoitoa" ja minä olisin sillä tekosyyllä päässyt katsomaan pieniä kaksosia. Kyllä ketuttaa taas yks helv.... uskonto.
Se olisi mielestäni ollut luvallista "asiainhoitoa" ja minä olisin sillä tekosyyllä päässyt katsomaan pieniä kaksosia. Kyllä ketuttaa taas yks helv.... uskonto.
-
Jekku
Mulla on vähän yli vuoden ikäinen lapsi. Siskoni, joka on Jehovan todistaja, ei ole vielä poikaani nähnyt. Koska olen eronnut, emme voi olla tekemisissä. Kyllä harmitaa
siskoni oli minulle todella läheinen.
Joskus on tullut mieleen et olisin halunnut kysyä jotain neuvoa lasten hoidossa mut ei niin ei
Joskus on tullut mieleen et olisin halunnut kysyä jotain neuvoa lasten hoidossa mut ei niin ei