Kirjallisuusveljen tuntien se oli positiivista, ellen sitten pahemman kerran erehdy.matti kirjoitti:...oliko tuo nyt positiivista tai negatiivistä palautetta?
Hyvää Joulua!
Valvoja: Moderaattorit
-
Re: Hyvää Joulua!
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
-
Palautteessa esitin vain valitettavan tosiasian. Ei ollut erityisesti tarkoitus olla sen enempää negatiivinen kuin positiivinenkaan. Olin tulkitsevinani viestiäsi siten, että haluaisit korjata jo tehtyjä typo -virheitä rekisteröidyttyäsi. Ehkä luin viestistä enemmän, kuin mitä todellisuudessa tarkoitit.matti kirjoitti:
Kun en aina ymmärrä Teitä niin pitää kysyä että oliko tuo nyt positiivista tai negatiivistä palautetta?
Hyvää Joulua vaan:)
Jokatapauksessa, sitten kun olet rekisteröityt palstalle, niin pääset korjailemaan viestejä, jotka olet rekisteröidyn nimimerkkisi alaisuudessa kirjoitellut. Tämä olkoon positiivista palautetta.

"There's a point in your life when you'll realize who matters, who never did, and who always will."
-
Mun piti kirjottaa tähän jo aikaisemmin, mutta minun suuresti odottamani joulu meni kyllä nyt ihan penkin alle. Ensimmäistä kertaa mulla oli sellainen jouluinen olo ja tein melkein kaikki asiaan kuuluvat ruuatkin.. Tiistaina vaan yöllä nousi kuume 39 asteeseen ja nyt on vieläkin niin kurja olo että kauan odottamani pitempi viikonloppu meni pilalle.
Olihan se silti joulu ja tunnelmaan pääsin hetkeksi keskiviikkona kun polteltiin kynttilöitä ja pidettiin tv kii, eikä alueveli syönyt koneen ääressä
Olihan se silti joulu ja tunnelmaan pääsin hetkeksi keskiviikkona kun polteltiin kynttilöitä ja pidettiin tv kii, eikä alueveli syönyt koneen ääressä

"hedelmistään puu tunnetaan"
-
Aivan niin. Joulun ylenpalttisen ihanissa tunnelmissa viestitin ,jokaiselle tuntemalleni JT-jouluorvolle lumoavan virtuaalisen joulukortin lämpimän henkilökohtaisen joulukirjeen myötä. Harvinaisen monella totisella todistajalla on e-postiosoite. Mukavaa ja erittäin kätevää. Hyväntahdon eleenä ja tehdäkseni heille sopivia palveluksia on suorastaan ilo informoida heitä vanhoilla ja uusilla totuuksilla "totuudesta".Johanneksen poika kirjoitti:Kuinkas moni muisti lähettää Beteliin joulukortin?Pehmoluopio kirjoitti:Hyvää joulua, Suomen haaratoimisto!
Paitsi virtuaalisia ilosanomia ennätin ennen aattoillan joulupäivällistä käydä viemässä Nestorille ja puolisollensa joululahjat. Kuinkas sattuikaan niin juhlavalaistussa kodissa vieraili samaan aikaan muutama paikallisseurakunnan jäsen, olin sentään varustautunut ylimääräisin pikkupaketein ,joten hekin saivat pienoisen lahjan joulutoivotuksineen ja kehoituksen lukaista Luukkaan jouluevankeliumin ,joka kyllä kimalteli enkelikortin sivuilla.
Minusta on täysin vastuutonta jättää näitä " vainottuja ,muiden hylkäämiä" jouluorpoja osattomiksi kristikunnan ilosanomasta. Heidät on integroitava uudelleen osaksi aj-aj aih "maailmallista" ,heille oudoksi käynyttä yhteiskuntaa.

Hyvää joulunajan jatkoa.
Omnia mea mecum porto