Witless kirjoitti:
Ok, olemme ilmeisesti todellakin olleet a) eri seurakunnissa b) eri aikaan. Haluatko yhtään tarkentaa missä ja milloin viiksekkäät vanhimmat ja avustavat vaikuttivat? Ja liittyikö kokopartasi millään tavalla järjestöstä lähtemiseen?
Oma partani ei suoraan liittynyt lähtööni, muutoin kuin tietynlaisen kapinan osoituksena. Palaute seurakuntalaisilta oli yllättävän positiivista.
Vanhimmat & co taas vaikuttavat edelleen Länsi-Suomessa, sen tarkemmin en viitsi yksilöidä paitsi ehkä yv:n välityksellä.
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
Witless kirjoitti:
Ok, olemme ilmeisesti todellakin olleet a) eri seurakunnissa b) eri aikaan. Haluatko yhtään tarkentaa missä ja milloin viiksekkäät vanhimmat ja avustavat vaikuttivat? Ja liittyikö kokopartasi millään tavalla järjestöstä lähtemiseen?
Oma partani ei suoraan liittynyt lähtööni, muutoin kuin tietynlaisen kapinan osoituksena. Palaute seurakuntalaisilta oli yllättävän positiivista.
Vanhimmat & co taas vaikuttavat edelleen Länsi-Suomessa, sen tarkemmin en viitsi yksilöidä paitsi ehkä yv:n välityksellä.
Eli parta liittyi lähtöön siis, näin arvelin.
Ja jossain päin Länsi-Suomea piilee Jehovan todistajien seurakunta jota johtaa epätavallisen karvainen vanhimmisto? (Kunhan yritän olla hauska...)
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
OT: taas huomaa, että olen nainen. Olen koko partajutun "vakavuuden" jo ihan unohtanut. Sen muistan, että minun aikanani - myös siellä Länsi-Suomessa - kuulin, että parta saisi olla vain sellaisilla miehillä, joilla on esimerkiksi jokin ihosairaus tai kasvojen vamma.
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
almi kirjoitti:OT: taas huomaa, että olen nainen. Olen koko partajutun "vakavuuden" jo ihan unohtanut. Sen muistan, että minun aikanani - myös siellä Länsi-Suomessa - kuulin, että parta saisi olla vain sellaisilla miehillä, joilla on esimerkiksi jokin ihosairaus tai kasvojen vamma.
Ei länsisuomi ole mitenkään erityisalue tuossa suhteessa. Samaa stooria on esitetty muuallakin.
"There's a point in your life when you'll realize who matters, who never did, and who always will."
almi kirjoitti:OT: taas huomaa, että olen nainen. Olen koko partajutun "vakavuuden" jo ihan unohtanut. Sen muistan, että minun aikanani - myös siellä Länsi-Suomessa - kuulin, että parta saisi olla vain sellaisilla miehillä, joilla on esimerkiksi jokin ihosairaus tai kasvojen vamma.
Eli Michael Jacksonilla (ihon valkaistumistaudin omaavana) olisi saanut olla, mutta ei ollut, höh!
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
Niin, kyse on varmaan ollut yleisestä linjasta. Muistelisin, että joskus jollain tapaamallani parran kasvattaneella jt-miehellä oli paha ruusufinni. Se voi läikittää kasvot. Toisaalta ruusufinnin voisi meikata piiloon.
On sinänsä kummallista, että parran olisi saanut/pitänyt kasvattaa jonkin "vian" vuoksi.
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
Sotkamossa (vai Kuhmossa?) vaikutti 90-luvulla vanhin, kutsuttakoon häntä tässä vaikkapa Hempaksi, joka kasvatti (törkeän näköiset) viikset ilman mitään erityistä perusteltua syytä. Toki siitä supistiin, mutta ei tuo näyttänyt hepun "etuihin" vaikuttavan.
Eli Michael Jacksonilla (ihon valkaistumistaudin omaavana) olisi saanut olla, mutta ei ollut, höh!
Eli nyt M. Jackson saa käyttää myös rintakarvoja?
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."