Yleinen palaute
Valvoja: Moderaattorit
-
matti
Re: Yleinen palaute
Mut kun yleiseen keskusteluun osioon pitää olla rekisteröity että voi kirjoittaa. 
- Alueveli
- Eläkeläinen
Rekisteröitättömien asemasta keskustelu kuuluu mielestäni sivuston kehittämiseen, joten ne viestit jäivät paikalleen. Offtopikki Eisenhowerista omaksi ketjukseen. Joskin epäilen että tuo menee nopsaan pelkäksi riitelyksi, mutta todistakaa että olen väärässä. Muutaman mihinkään liittymättömän huutelun poistin kokonaan.
Mitä tulee siihen että jokunen kirjoittaja ilmeisesti vetäisi herneitä nenukkiin siitä että ketjua ei heti siivottu, voisin sanoa että sitä saattaa haluta käyttää joululomansa rippeet johonkin muuhunkin tarkoitukseen..
Mitä tulee siihen että jokunen kirjoittaja ilmeisesti vetäisi herneitä nenukkiin siitä että ketjua ei heti siivottu, voisin sanoa että sitä saattaa haluta käyttää joululomansa rippeet johonkin muuhunkin tarkoitukseen..
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
-
Bergerac
Mitä sinä anonyymi oikein sönkkäät ? (tarkoitan tällä editoituja tai poistettuja kirjoituksia)Vieras kirjoitti:Mielestäni on törkeää, että asiallisia ketju suljetaan sen jälkeen, kun rekisteröityneet kirjoittajat alkavat terrorisoida sitä asiattomilla kirjoituksillaan. On todella surkeaa, että ylläpidolla ei ole halukkuutta puuttua näiden rekisteröityneiden asiattomiin kirjoituksiin vaan mielummin suljetaan Vieraan aloittama ketju asiallisesta aiheesta.
Jos tarkastelet (tai olet seurannut) hivenen tarkemmin niin havaitset että ylläpito on puuttunut niin anonyymien, kuin rekisteröityneidenkin kirjoituksiin. Jos ylläpito on katsonut puuttumisen aiheelliseksi.
Ja ettei unohtuisi, anonyymille on hieman vaikeampi osoittaa palautetta kuin rekisteröityneelle.
Viimeksi muokannut Alueveli, 05.01.2009 22:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: sillä nyt ei ole mitään merkitystä lyötko sinä noihin anonyymipummeihin johonkin kohtaan sensuroivia merkkejä
Syy: sillä nyt ei ole mitään merkitystä lyötko sinä noihin anonyymipummeihin johonkin kohtaan sensuroivia merkkejä
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
-
Bergerac
Bergerac kirjoitti:Jos tarkastelet (tai olet seurannut) hivenen tarkemmin niin havaitset että ylläpito on puuttunut niin anonyymien, kuin rekisteröityneidenkin kirjoituksiin. Jos ylläpito on katsonut puuttumisen aiheelliseksi.
Ja ettei unohtuisi, anonyymille on hieman vaikeampi osoittaa palautetta kuin rekisteröityneelle.
Niinkuin arvon anonyymiviera(at)s näette, ei ole mitään erilaisia erikoissääntöjä/erikoiskohteluita rekisteröityneille tai anonyymeille mitä tulee ylläpidon toimenpiteisiin.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
-
madgyver
Hei mitenkäs noissa yksäreissä, kun painan lähetä-nappia niin se menee lähtevät-kansioon. Mut miten sen saa lähtemään sieltä vai lähteekö se sitten automaattisesti kun viestin vastaanottaja loggautuu sisään ?
"Viime vuosina on miljoonista ihmisistä eri puolilla maailmaa tullut Jehovan todistajia. Kaikkien heidän pitäisi olla hyvin selvillä sen järjestön historiasta, jonka yhteydessä he ovat.” (Vartiotorni 1. toukokuuta 1994 sivu 16)
- Alueveli
- Eläkeläinen
Oikein veikkasit. Sinulla on myös aikaa muokata viestiä niin kauan kuin vastaanottaja seuraavan kerran kirjautuu.madgyver kirjoitti:Hei mitenkäs noissa yksäreissä, kun painan lähetä-nappia niin se menee lähtevät-kansioon. Mut miten sen saa lähtemään sieltä vai lähteekö se sitten automaattisesti kun viestin vastaanottaja loggautuu sisään ?
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
-
madgyver
Oukkei, hyvä. Kiitokset nopeasta vastauksestaAlueveli kirjoitti: Oikein veikkasit. Sinulla on myös aikaa muokata viestiä niin kauan kuin vastaanottaja seuraavan kerran kirjautuu.
"Viime vuosina on miljoonista ihmisistä eri puolilla maailmaa tullut Jehovan todistajia. Kaikkien heidän pitäisi olla hyvin selvillä sen järjestön historiasta, jonka yhteydessä he ovat.” (Vartiotorni 1. toukokuuta 1994 sivu 16)
-
matti
On se nyt saatana että tämän palstan henkilökunta? vittuilee tiototurvan kans jatkuvasti. Onko se nyt solutican porukka kun vika ilmestyi .net puolella?
Se alkoi kun olin kuunnellut toi jv mp3höpinää ja kaikki tietävät että mediaplayerissa on korjaamaton aukko.
Alkaa pikmkuhiljaa vituuttaa teidän vihreä satumaailma.
Se alkoi kun olin kuunnellut toi jv mp3höpinää ja kaikki tietävät että mediaplayerissa on korjaamaton aukko.
Alkaa pikmkuhiljaa vituuttaa teidän vihreä satumaailma.
-
Jaakob
Nyt menee kyllä yli hilseen. Minkä linkin kuuntelit? Sen Ciro Aulinon puheen vai? Millainen ongelma tuli sen jälkeen?
Veljesseuran ylläpito ei valitettavasti voi korjata Media Playerin aukkoja eikä vastata muiden sivustojen ongelmista. Lisäksi ainakin tuo em. pätkä toimi itselläni moitteitta eikä se edes käyttänyt Media Playeria...
Veljesseuran ylläpito ei valitettavasti voi korjata Media Playerin aukkoja eikä vastata muiden sivustojen ongelmista. Lisäksi ainakin tuo em. pätkä toimi itselläni moitteitta eikä se edes käyttänyt Media Playeria...
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
-Mark Twain
-
matti
Käytä head&shoulder! Tässä on se Kuokkasen antimateriahoopoilu.
http://kotisivu.dnainternet.net/jukkaos ... ateria.mp3
Käytin sleipnir ja mediaplayer laukes heti tohon "mp3streamiin"
Sen jälkeen sain joku vitun tassunjälki googlen ikonksi osoitekenttään seka epämääräisiä frame errors ie8:aan
http://kotisivu.dnainternet.net/jukkaos ... ateria.mp3
Käytin sleipnir ja mediaplayer laukes heti tohon "mp3streamiin"
Sen jälkeen sain joku vitun tassunjälki googlen ikonksi osoitekenttään seka epämääräisiä frame errors ie8:aan
-
kirjallisuusveli
Komppaan Jaakobia:
Jokaisen henkilökohtaiset asetukset omalla koneella määräävät sen, millä ohjelmalla yritetään toistaa mitäkin tiedostotyyppiä olkoonpa sitten kyse äänitiedostoista tai videoista. Windows koneessa se lähtökohtaisesti tapahtuu aluksi windows mediaplayerilla, mutta uusia erillisiä mediasoittimia asennettaessa ne voidaan määritellä käynnistymään wmp:n asemesta.
Toki jokaisen yksittäisen toiston yhteydessä käyttäjä itse voi valita jonkin muun soittimen kuin sen, joka on määritelty oletussoittimena käynnistämään - sillä edellytyksellä, että koneeseen on niitä asennettu.
Yleisesti ottaen tietoturvasta huolehtii kyseiseen tarkoitukseen tarkoitetut ohjelmat. Kukin tietokonetta käyttävä tekee itse ratkaisun siitä millaisen ohjelmiston koneeseensa tätä tehtävää varten asentaa. Jos tuo ohjelma tökkii, niin se ei ole tämän palstan tai sen ylläpidon aiheuttama ongelma. Heitä on aivan turha syyttää.
Jokaisen henkilökohtaiset asetukset omalla koneella määräävät sen, millä ohjelmalla yritetään toistaa mitäkin tiedostotyyppiä olkoonpa sitten kyse äänitiedostoista tai videoista. Windows koneessa se lähtökohtaisesti tapahtuu aluksi windows mediaplayerilla, mutta uusia erillisiä mediasoittimia asennettaessa ne voidaan määritellä käynnistymään wmp:n asemesta.
Toki jokaisen yksittäisen toiston yhteydessä käyttäjä itse voi valita jonkin muun soittimen kuin sen, joka on määritelty oletussoittimena käynnistämään - sillä edellytyksellä, että koneeseen on niitä asennettu.
Yleisesti ottaen tietoturvasta huolehtii kyseiseen tarkoitukseen tarkoitetut ohjelmat. Kukin tietokonetta käyttävä tekee itse ratkaisun siitä millaisen ohjelmiston koneeseensa tätä tehtävää varten asentaa. Jos tuo ohjelma tökkii, niin se ei ole tämän palstan tai sen ylläpidon aiheuttama ongelma. Heitä on aivan turha syyttää.
"There's a point in your life when you'll realize who matters, who never did, and who always will."
- Alueveli
- Eläkeläinen
Minä taas komppaan kirjallisuusveljeä. Kyseessä on aivan normaali mp3 tiedosto, jollaisia löytää lukemattomilta sivustoilta. Se on valitettavasti sinun ongelmasi jos sitä kuunnellessasi asennat samalla epämääräisiä lisäosia playeriisi.
-
Viljo
Se "tassunjälki" on Googlen uusi favicon.matti kirjoitti: Sen jälkeen sain joku vitun tassunjälki googlen ikonksi osoitekenttään
"Pienet totuudet syövät isoa valhetta palan kerrallaan" - tuntematon
-
matti
Kiitos Viljolle vastauksesta
Ja aluevelille: Kyllä olet ihan oikeassa, se on valitettavasti minun ongelmani jos mä tästä palstasta lataan epämmääräisä tiedostoja mun koneeseen mun tietämättä. Ja sen takia vituuttaa!
- Alueveli
- Eläkeläinen
Tällä palstalla ei ole ensimmäistäkään epämääräistä tiedostoa.matti kirjoitti:jos mä tästä palstasta lataan epämmääräisä tiedostoja mun koneeseen mun tietämättä.