Mikä asia sai tänään mielesi hyväksi -ketju

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
pakana

Mikä asia sai tänään mielesi hyväksi -ketju

Viesti Kirjoittaja pakana »

Vastapainona tuolle ketutus ketjulle, ajattelin laittaa tänne tällaisen ketjun, johon voi avautua niistä asioista joista tänään tuli hymy kasvoille tai muuten vain hyvä mieli. :)

Mä voisin aloittaa tällaisella asialla...
Mulla on tänään synttärit ja ilmoitin perheelleni jo etukäteen, että ei tarvitse ostaa lahjoja, että riittää kun saan kupillisen tuoretta kahvia ja halit kun herään..
Silti tuli tippa linssiin kun lapseni, 6-vuotias tyttö ja 9 ja 10 -vuotiaat pojat olivat yhdistäneet omat viikkorahansa ja ostaneet minulle hopeisen sydänriipuksen ketjulla... :cry: Mä en pysty äkkiseltään sanomaan, että mikä lahja olis liikuttanut mua koskaan näin paljoa!
Bergerac

Re: Mikä asia sai tänään mielesi hyväksi -ketju

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

pakana kirjoitti:Vastapainona tuolle ketutus ketjulle, ajattelin laittaa tänne tällaisen ketjun, johon voi avautua niistä asioista joista tänään tuli hymy kasvoille tai muuten vain hyvä mieli. :)
Pakanan kertomus kokemus oli hieno ja koskettava. Mieleni sai tänään hyväksi se että, ehkä nimenomaan tämä kyseinen ketju voisi jäädä voimiinsa korvaten tämän vanhan ketjun. :oops:

http://veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?f=6&t=1290
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
pakana

Bergerac kirjoitti:Pakanan kertomus kokemus oli hieno ja koskettava. Mieleni sai tänään hyväksi se että, ehkä nimenomaan tämä kyseinen ketju voisi jäädä voimiinsa korvaten tämän vanhan ketjun. :oops:

http://veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?f=6&t=1290
OI! Mä en huomannutkaan tällaista ketjua aiemmin! Anteeksi... :oops:
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

No mutta. Parhaat onnittelut syntymäpäivän johdosta.

pakana kirjoitti:
"OI! Mä en huomannutkaan tällaista ketjua aiemmin! Anteeksi... "
Haitanneeko tuo suuresti. "Elo ihmisen huolineen ja murheineen, se on vain väliaikainen...", joten sopii minulle vaikka kolme iloista ketjua. :D
paula

Viesti Kirjoittaja paula »

Monen tunnin retkiluistelu ihana liukkaalla jäällä, ensin kova pyristely vastatuulessa ja sitten paluu myötätuulessa nauttien.
Rankan reissun jälkeen hernekeittoa ja ilta kullan kainalossa.
Jakke

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Oijoi, pakanan lapset on osanneet kivan yllärin järjestää.

Itselläni elämän uusimmat käänteet saavat kasvoni väkisinkin hymyyn. Ei vois paljo paremmin uusi vuosi alkaa. Mutta kerronpa siitä kenties jossain toisaalla tarkemmin :)
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
pakana

Aivan ihana päivä tänään!
Kirpsakka pikku pakkanen, aurinko paistaa, puut ovat metsässä ihan huurteessa ja lunta reippaasti joka puolella.
Oli ihana aamulenkki koirien kanssa hiljaisessa metsässä kun ei vielä ketään ollut liikkeellä! :)
Olisin voinut olla vaikka pitempäänkin.
liabiliteetti

Viesti Kirjoittaja liabiliteetti »

Vapaapäivä, komea ilma, kupillinen Presidenttiä ja Johnny Cashin American III soittimessa. Päivä lähti ihan mallikkaasti käyntiin.
pakana

Uroskoissu veti niin nätit jälkireenit eilen, että vieläkin on mieleni hyvä. :) Huomenna kansainvälisiin koiranäyttelyihin katsomaan lajiensa valioita. :)
rippeli

Viesti Kirjoittaja rippeli »

pakana kirjoitti:Uroskoissu veti niin nätit jälkireenit eilen, että vieläkin on mieleni hyvä. :) Huomenna kansainvälisiin koiranäyttelyihin katsomaan lajiensa valioita. :)
Minä kun olen aina luullut, että jälkitreenit tarkoittavat urheilun jälkeistä seksiä :o
Let me go Master I hate you so
Aaac

Viesti Kirjoittaja Aaac »

Sain tänään hyvän mielen ystävän käynnistä luonani.
Religionsfri.
Bergerac

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Keno lapuilla 11 eqee tulosta , sijoituksena yht. 2 eqee.

Harvemmin edes näin, mutta pelaahan noilla muutaman päivän.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
pakana

rippeli kirjoitti:Minä kun olen aina luullut, että jälkitreenit tarkoittavat urheilun jälkeistä seksiä :o
:lol:

Joo, voihan se tietty sitäkin tarkoittaa... mutta TÄSSÄ nimenomaisessa tapauksessa se tarkoitti vaan niinkin tylsää asiaa kuin palveluskoiran kouluttamista seuraamaan verijälkeä. :wink:
wolframium

Viesti Kirjoittaja wolframium »

pakana kirjoitti:TÄSSÄ nimenomaisessa tapauksessa se tarkoitti vaan niinkin tylsää asiaa kuin palveluskoiran kouluttamista seuraamaan verijälkeä.
Joo, todella TYLSÄÄ; kukapa meistä täällä (((ei))) olisi kiinnostunut VERESTÄ, tai edes sen FRAKTIOISTA... (tai osittaishampurilaisista, tai...)
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Sainpa juuri justiinsa erään graafisen suunnittelutyön valmiiksi -helpottaa, jos kelpaa, ellei: uusiksi meni.
Vastaa Viestiin